Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
KSI
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 kwie 2013, o 12:32

Abonament 1 lub 2 dla mnie - promocja dla chcącego powrócić

Post autor: KSI »

Mam dwa numery jedne w T-Mobile (koniec umowy w lipcu), drugi numer w njumobile (stażowe już się liczy= 6GB danych). Chciałbym wrócić do plusa, bo byłem tak kiedyś ale chyba nie ma dobrych ofert albo ja i osoba, która mnie obsługiwała nie umiała ich znaleźć, bądź nie znała promocji, która być może jest.

Niedawno czytałem o promocji nolimit rozmowy kom. i stacj., nolimit sms/mms + 8GB danych za 29,99 brutto. Nie wiem czy to jeszcze jest ale to by mogło być coś dla mnie. Tylko myk był chyba taki, że to była promocja dla przechodzących z karty na abonament.

Ja natomiast mam takie potrzeby - oferta tylko sim na dwa numery bądź pierwszy główny
1 numer z T-Mobile - numer główny wykorzystuje:
- średnio 200-300 minut miesięcznie (wszędzie), czyli czasami więcej czasami mniej, myślę że max 400 mi.n zaspokoi wszystkie potrzeby rozmów ale w tym jest
- średnio 60 min. na stacjonarne
- dużo minut z numerem 2 (mógłby być też w plusie)
- średnio 60 smsów, ostatnio raczej mniej
- pakiet danych wystarczający do przegląda youtuba 2x dziennie po 15 min. maksymalnie (można by zrezygnować z sms wysyłając przez komunikator)

2 numer z njumobile
- dużo komunikuje się z numerem głównym 1
- 200 minut (wszędzie tj. w tym stacjonarne bo czasami trochę dzwoni), zaspokoiłoby potrzeby.

Czy Plus jest w stanie coś zaproponować korzystniejszego niż ja sam mogę znaleźć na stronie www? Dodam, że nie mam u Was żadnych usług, pod koniec roku kończy mi się TV satelitarna. Ogólnie gdyby była to oferta tylko sim, za duży plus uważam krótką umowę np. na czas nieokreślony, na pół roku czy rok, bo żeby podpisać na 2 lata, to musi mi się to opłacać, gdyż jak teraz porównuję, to mogę mieć więcej w njumobile/hayah, gdzie umowa jest na czas nieokreślony.

Chciałbym przejść do plus ale za samą nazwę/logo nie zapłacę więcej i nie zwiążę się umową na 2 lata na gorszych lub tych samych warunkach. Testowałem jakość połączeń i zasięgu, tu gdzie mieszkam i najczęściej jestem, równie dobrze sprawuje się plus jak i t-mobile, orange czyli networks w tym njumobile i heyah. W szybkości neta też nie zauważyłem znaczącej różnicy. Zatem nie robi mi to różnicy jaka to będzie sieć (operator), liczy się oferta i długość umowy. Każdy człowiek logicznie myślący i umiejący liczyć mający taką samą ofertę z dwóch firm, różniących się długością umowy, wybierze krótszą umowę.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, o 16:54 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

KSI pisze:Niedawno czytałem o promocji nolimit rozmowy kom. i stacj., nolimit sms/mms + 8GB danych za 29,99 brutto. Nie wiem czy to jeszcze jest ale to by mogło być coś dla mnie. Tylko myk był chyba taki, że to była promocja dla przechodzących z karty na abonament.
Szczegóły oferty są dostępne w tym poście.
Skorzystanie z tej opcji wymagałoby od Ciebie przeniesienia numerów do opcji Plus na Kartę i ich rejestracji, a potem skonwertowania numerów do usługi abonamentowej.

Proszę, zostaw namiary na siebie, klikając w banner zamieszczony w moim podpisie. Nasz pracownik oddzwoni do Ciebie i przedstawi aktualne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bzzzyk1973
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 18:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: bzzzyk1973 »

Witam

prosze o kontakt kogos z PLUS kto pomoze mi dobrac taryfy dla 3 nr przenoszonych z innych sieci ( potrzebuje duzy pakiet danych na 1 nr)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj bzzzyk1973,

zostaw do siebie kontakt, klikając na baner w moim podpisie, to oddzwoni do Ciebie nasz konsultant i przedstawi ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bzzzyk1973
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 18:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: bzzzyk1973 »

Zostawiałem juz dane na stronie, nic to nie dalo, odezwal sie konsultant, ale nieprofesjonalnie podszedl do tematu, jakby to bylo dla nie go za duzo ze chcialem cos wiedziec, ale ja maly klient jestem tylko 4 numery wiec moze to dlatego???
Liczylem ze na forum znajde kogos komu zalezy na pozyskaniu nawet 4 numerow i pomoze mi tak wybrac oferte bym uzyskał to co potrzebuje
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

bzzzyk1973,
- podeślij mi te same dane, co zostawiałeś na stronie przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bzzzyk1973
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 18:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: bzzzyk1973 »

Wyslalem
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

bzzzyk1973,
- dziękuję. Już zleciłam kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cr3pt
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 kwie 2016, o 15:59

Przeniesienie numeru do Plus

Post autor: cr3pt »

Witam!
Mam maluśki problem. 23.04 wypełniłem formularz na przeniesienie numeru do sieci Plus - założenie było proste - podpisuję umowę która miała przyjść na dniach, po czym podpisuję umowę na TV którą w programie SmartDom rabatuję o 50% (w międzyczasie rozwiązuję umowę z NC+). Wszystko było pięknie w założeniach. Pierwsze zaskoczenie w poniedziałek - zamówienie wstrzymane mam podać numer dodatkowy. No spoko - raz już podałem przy wypełnianiu formularza - różnił się 2 cyframi od tego przenoszonego i był wyłączony ale nigdzie nie było napisane że musi być on non stop włączony. Zadzwoniłem, podałem numer do żony - skoro tamten był be. Czekam na kuriera w środę, nagle szok - kuriera nie będzie - system stwierdził że mój dowód osobisty jest be - dowiedziałem się o tym jak zadzwoniłem na infolinię żeby się dowiedzieć dlaczego kurier nie dojechał. No OK - myślę sobie - może faktycznie pomyliłem się z numerem - rozmowa z konsultantką, numer okazał się dobry - zamówienie wznowiono. Ja stwiedzilem że zamówienie anuluję, bo w piątek zaczyna się długi weekend, planowany od dawna wyjazd - więc raczej się nie wyrobię z umowami na czas. Pani dyspozycję przyjeła, po czym po paru minutach oddzwoniła z informacją że ustaliła z działem wewnętrzym ze kurier jednak w piątek dojedzie a że ja będe mógł tego samego dnia iśc do punktu plusa, podpisać umowę na TV i po telefonie na infolinię przekazać informację że umowę podpisalem i proszę o rabatowanie tejże telewizji. No OK - niech będzie. Zgodziłem się (w piątek wyjazd zaplanowałem na 18...).
Piątek. Czekam na kuriera. O 16.45 dzwonię na infolinię K-EX - dostaję odpowiedź że kurier zaraz się do mnie odezwię albo dotrze. OK. Czekam dalej. 17.45 - dzwonię kolejny raz (do K-EX). Tym razem 10 minut ustalania przez konsultantkę co i jak - dowiaduję się że kurier ma uszkodzony pojazd (nagle?) i że raczej do mnie nie dojedzie, bo telefonu już nie odbiera. No spoko. Do przejechania mam ponad 500km więc już nie czekam - ruszam w trasę. Za to dzwonię około 18.45 na infolinię. Żeby ustalić kolejny raz co z moją nową umową. Ustalam - podaję nowy adres na doręczenie umowy - bo podobno można. Zastrzegam że jestem pod danym adresem do 02.05. Konsultant sprawdza godziny doręczeń na dany dzień, mówi że no problem, że wszystko będzie OK. Super. O 2 w nocy jestem na miejscu, sprawdzam odruchowo status przesyłki. O 19.01 zmieniła status - "Przesyłka została wprowadzona na magazyn doręczający" - 2x tego dnia. Ktoś mnie oszukał - czyżby K-EX miał w dupie doręczenia umów bo mało płatne?
Sobota. Czuję niepokój - dzwonię na infolinię żeby upewnić się że nowe dane adresowe są OK, no i szok. Konsultant tego dnia mówi mi że się tak nie da. Że jak przesyłka wyjdzie od Plusa, to Plus z tą paczką nic nie jest już w stanie zrobić. Świetnie. Brzydko napiszę - zajebiście. Do domu wracam mniej więcej w okolicy 2 połowy lipca. Ciśnienie mi skaczę w górę ale co z tego. Grzecznie dziękuję za rozmowę i czuję się zlany totalnie.
Niedziela. Przesyłka bez zmian - leży w Olsztynie. Na 99% nie dojedzie. Smutne to.
W ten sposób Plus zrobił mnie w bambuko - może nie sam, ale pomógł mu kurier, ale dla mnie żadna różnica - efekt ten sam.
Może czas byście zastanowili się nad czymś takim jak przerzucanie umów w kanałach sprzedaży?
Daliście ciała, więc przenieście rabaty (0 pln za aktywację i 6 miesiecy abo free) do punktu, gdzie będę mógł iść i podpisać umowę osobiście, bez czekania na kuriera który nie dojechał.
Chyba że nie pasują wam moje pieniądze za abo tel i abo TV?
Numer zamówienia 201604231891534.
Jak potrzebujecie odsłuchać rozmowę z konsultantką która zarzeka się że umowa dojdzie w piątek albo z konsultantem któremu podaje nowy adres, a nie będziecie mogli ich odnaleźć w swoich zasobach, smiało piszcie - udostępnie je - mam swoje kopie.

Mam nadzieję że Plus stanie na wysokości zadania i załatwi podpisanie umów z odpowiednimi rabatami 02.05.

pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony 2 maja 2016, o 08:54 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj cr3pt,
cr3pt pisze:Ustalam - podaję nowy adres na doręczenie umowy - bo podobno można. Zastrzegam że jestem pod danym adresem do 02.05. Konsultant sprawdza godziny doręczeń na dany dzień, mówi że no problem, że wszystko będzie OK.
takie przeadresowanie bez jednoczesnego przesunięcie dostawy oczywiście jest możliwe, ale przed nadaniem przesyłki do klienta. W innym przypadku trzeba się liczyć z opóźnieniem do maksymalnie kilku dni. Dlatego przepraszam za błędną informację przekazaną przez konsultanta.
cr3pt pisze:Może czas byście zastanowili się nad czymś takim jak przerzucanie umów w kanałach sprzedaży?
Daliście ciała, więc przenieście rabaty (0 pln za aktywację i 6 miesiecy abo free) do punktu, gdzie będę mógł iść i podpisać umowę osobiście, bez czekania na kuriera który nie dojechał.
Niema takiej możliwości, każdy kanał obowiązują odrębne promocje.
cr3pt pisze:Mam nadzieję że Plus stanie na wysokości zadania i załatwi podpisanie umów z odpowiednimi rabatami 02.05.
Niestety nie będzie to możliwe, gdyż przesyłka aktualnie znajduje się na magazynie doręczającym obsługującym okolice adresu podanego w zamówieniu. Więc doręczenie przesyłki dzisiaj jest możliwe tylko pod tym adresem.
Pod adres podany w zamówieniu przesyłkę możemy zarówno doręczyć dziś jak i 4,05,16, natomiast na inny adres dopiero po długim weekendzie. Napisz, na jaki adres chcesz otrzymać przesyłkę wyśle interwencję, aby nastąpiło to jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cr3pt
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 kwie 2016, o 15:59

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: cr3pt »

Interwencja była już zrobiona w piątek, ale odebrana została dopiero dzisiaj. Po za dzisiejszym dniem i adresem podanym w interwencji żaden inny nr wchodzi w grę. Przykro mi ale umowy nie podpisze bo nie teleportuję się tam gdzie kurier będzie próbował doręczyć przesyłkę. Zacznijcie rozliczać dostawców za skuteczność pierwszsgo doręczenia a nie będzie pretensji

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

cr3pt,

przesyłkę w dniu dzisiejszym możemy dostarczyć tylko na adres podany w zamówieniu.
cr3pt pisze:Zacznijcie rozliczać dostawców za skuteczność pierwszsgo doręczenia a nie będzie pretensji
Dziękuję za sugestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
blackberry09
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 maja 2016, o 12:24

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: blackberry09 »

Witam
jak długo trwa przeniesienie numeru z abonamentu w orange do plusa? 10 kwietnia została podpisane dokumenty w salonie, do tej pory nadal numer nie został przeniesiony. W orange umowa była na czas nieokreślony
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

blackberry09 dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).

Jaki tryb wybrałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
blackberry09
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 maja 2016, o 12:24

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: blackberry09 »

Magda_Plus pisze:blackberry09 dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).

Jaki tryb wybrałeś?
o ile dobrze pamiętam to była ta druga opcja
ODPOWIEDZ