Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: lunatik »

Potwierdzenia złożenia wniosku na mailu nie ma.
W spamie też brak
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

lunatik,

w tej sytuacji skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: lunatik »

ok. dziekuję.

Tak sobie jeszcze przypomniałem.
o co chodziło z tym punktem
Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony*
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

lunatik ,
lunatik pisze:Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony*
numer, który jest przenoszony nie może być równocześnie wskazany jako numer kontaktowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ligulig
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2016, o 08:57

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: ligulig »

Witam
Planuję przenieść numer do Plus. Interesuje mnie abonament z telefonem za 69,99. LG X power na stronie jest wtedy za 1 zł.
Jednak gdy byłem w salonie powiedziano mi, że odchodzi się od jednorazowej płatności na rzecz opłaty ratalnej i wtedy wygląda to tak, że abonament wynosi 49,99 i rata za telefon 26 zł.
Chciałem zapytać czy oferta na stronie nadal jest aktualna i możliwe jest przeniesienie numeru poprzez stronę z abonamentem za 69,99 i LG za 1 zł.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

ligulig tak, w sklepie internetowym nie ma oferty ratalnej. W punktach sprzedaży faktycznie ten telefon uzyskasz w opcji z ratami. Oferta może się różnić, gdyż to są dwa różne kanały sprzedaży.
Zatem możesz śmiała składać zamówienie na stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ligulig
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2016, o 08:57

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: ligulig »

Przy składaniu zamówienia trzeba zaznaczyć gdzieś opcję żeby móc sprawdzić np., telefon czy jest sprawny?
Nie chce żeby mi kurier powiedział że "taką opcję trzeba był wybrać" itp.

Umowa z poprzednim operatorem skończyła się u mnie 26.11.2016 roku - w jakim terminie mogę spodziewać się przejścia do plus od momentu złożenia zamówienia w internecie?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

ligulig,

można sprawdzić aparat, jak kurier dostarczy przesyłkę. Składając zamówienie nie ma takiej opcji do zaznaczenia.
ligulig pisze:Umowa z poprzednim operatorem skończyła się u mnie 26.11.2016 roku - w jakim terminie mogę spodziewać się przejścia do plus od momentu złożenia zamówienia w internecie?
Jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ligulig
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2016, o 08:57

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: ligulig »

Wybrałem trzeci tryb choć pewny nie jestem czy dobrze - umowa wygasła 26.11.2016.

"• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego)."
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

ligulig ,

status przeniesienia numeru możesz sprawdzić, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub wysyłając maila na bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: lunatik »

przy przenoszeniu numeru u kuriera nie ma problemów z nowym Dowodem osobistym (bez adresu)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

lunatik,
- nie ma problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: lunatik »

Ewa_Plus pisze:lunatik,
- wybierz w takim razie dowolnego operatora, a jak już będziesz miał numer zamówienia, to wyślij go pracownikom sklepu internetowego na adres: eskep@plus.pl wraz z informacją, od jakiego operatora przechodzisz. Wówczas pracownik ręcznie oznaczy już prawidłowo.

Zrobiłem jak pani mówiła
dzisiaj patrze na status zamówienia:
Informacja o statusie Twojego zamówienia:
Zamówienie zostało anulowane.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

lunatik w celu wyjaśnienia kwestii anulowania Twojego zamówienia proszę Cię o kontakt z pracownikami sklepu internetowego pod numerem 601 101 200, infolinia pracuje od poniedziałku do piątku od 08:00 do 21:00. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą dostawcy usług. Można też przesłać zapytanie na adres esklep@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
smuteg
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 gru 2016, o 15:19

Przeniesienie numeru i brak numeru

Post autor: smuteg »

Witam
07.12 podpisałem umowę z przeniesieniem numeru. I do tej pory mój numer nie został przeniesiony. Dzwoniłem na infolinie wczoraj dowiedzieć się co się dzieje i Pani powiedziała, że nie nastąpiła aktywacja i robi zgłoszenie, aby jak najszybciej numer został przeniesiony. Niestety czekam już 2 dzień i dalej jestem na starym numerze telefonu. Zaczyna mnie to irytować, ponieważ nie mogę nic zrobić. Dlaczego to trwa tak długi i kiedy w końcu mój numer będzie prawidłowy
Ostatnio zmieniony 9 gru 2016, o 08:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
ODPOWIEDZ