Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 58
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Potwierdzenia złożenia wniosku na mailu nie ma.
W spamie też brak
W spamie też brak
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik,
w tej sytuacji skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
w tej sytuacji skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
ok. dziekuję.
Tak sobie jeszcze przypomniałem.
o co chodziło z tym punktem
Tak sobie jeszcze przypomniałem.
o co chodziło z tym punktem
Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony*
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik ,
numer, który jest przenoszony nie może być równocześnie wskazany jako numer kontaktowy.lunatik pisze:Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony*
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam
Planuję przenieść numer do Plus. Interesuje mnie abonament z telefonem za 69,99. LG X power na stronie jest wtedy za 1 zł.
Jednak gdy byłem w salonie powiedziano mi, że odchodzi się od jednorazowej płatności na rzecz opłaty ratalnej i wtedy wygląda to tak, że abonament wynosi 49,99 i rata za telefon 26 zł.
Chciałem zapytać czy oferta na stronie nadal jest aktualna i możliwe jest przeniesienie numeru poprzez stronę z abonamentem za 69,99 i LG za 1 zł.
Pozdrawiam
Planuję przenieść numer do Plus. Interesuje mnie abonament z telefonem za 69,99. LG X power na stronie jest wtedy za 1 zł.
Jednak gdy byłem w salonie powiedziano mi, że odchodzi się od jednorazowej płatności na rzecz opłaty ratalnej i wtedy wygląda to tak, że abonament wynosi 49,99 i rata za telefon 26 zł.
Chciałem zapytać czy oferta na stronie nadal jest aktualna i możliwe jest przeniesienie numeru poprzez stronę z abonamentem za 69,99 i LG za 1 zł.
Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
ligulig tak, w sklepie internetowym nie ma oferty ratalnej. W punktach sprzedaży faktycznie ten telefon uzyskasz w opcji z ratami. Oferta może się różnić, gdyż to są dwa różne kanały sprzedaży.
Zatem możesz śmiała składać zamówienie na stronie.
Zatem możesz śmiała składać zamówienie na stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Przy składaniu zamówienia trzeba zaznaczyć gdzieś opcję żeby móc sprawdzić np., telefon czy jest sprawny?
Nie chce żeby mi kurier powiedział że "taką opcję trzeba był wybrać" itp.
Umowa z poprzednim operatorem skończyła się u mnie 26.11.2016 roku - w jakim terminie mogę spodziewać się przejścia do plus od momentu złożenia zamówienia w internecie?
Nie chce żeby mi kurier powiedział że "taką opcję trzeba był wybrać" itp.
Umowa z poprzednim operatorem skończyła się u mnie 26.11.2016 roku - w jakim terminie mogę spodziewać się przejścia do plus od momentu złożenia zamówienia w internecie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
ligulig,
można sprawdzić aparat, jak kurier dostarczy przesyłkę. Składając zamówienie nie ma takiej opcji do zaznaczenia.
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
można sprawdzić aparat, jak kurier dostarczy przesyłkę. Składając zamówienie nie ma takiej opcji do zaznaczenia.
Jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?ligulig pisze:Umowa z poprzednim operatorem skończyła się u mnie 26.11.2016 roku - w jakim terminie mogę spodziewać się przejścia do plus od momentu złożenia zamówienia w internecie?
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Wybrałem trzeci tryb choć pewny nie jestem czy dobrze - umowa wygasła 26.11.2016.
"• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego)."
"• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego)."
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
ligulig ,
status przeniesienia numeru możesz sprawdzić, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub wysyłając maila na bok@plus.pl.
status przeniesienia numeru możesz sprawdzić, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub wysyłając maila na bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
przy przenoszeniu numeru u kuriera nie ma problemów z nowym Dowodem osobistym (bez adresu)
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik,
- nie ma problemu.
- nie ma problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ewa_Plus pisze:lunatik,
- wybierz w takim razie dowolnego operatora, a jak już będziesz miał numer zamówienia, to wyślij go pracownikom sklepu internetowego na adres: eskep@plus.pl wraz z informacją, od jakiego operatora przechodzisz. Wówczas pracownik ręcznie oznaczy już prawidłowo.
Zrobiłem jak pani mówiła
dzisiaj patrze na status zamówienia:
Informacja o statusie Twojego zamówienia:
Zamówienie zostało anulowane.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik w celu wyjaśnienia kwestii anulowania Twojego zamówienia proszę Cię o kontakt z pracownikami sklepu internetowego pod numerem 601 101 200, infolinia pracuje od poniedziałku do piątku od 08:00 do 21:00. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą dostawcy usług. Można też przesłać zapytanie na adres esklep@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru i brak numeru
Witam
07.12 podpisałem umowę z przeniesieniem numeru. I do tej pory mój numer nie został przeniesiony. Dzwoniłem na infolinie wczoraj dowiedzieć się co się dzieje i Pani powiedziała, że nie nastąpiła aktywacja i robi zgłoszenie, aby jak najszybciej numer został przeniesiony. Niestety czekam już 2 dzień i dalej jestem na starym numerze telefonu. Zaczyna mnie to irytować, ponieważ nie mogę nic zrobić. Dlaczego to trwa tak długi i kiedy w końcu mój numer będzie prawidłowy
07.12 podpisałem umowę z przeniesieniem numeru. I do tej pory mój numer nie został przeniesiony. Dzwoniłem na infolinie wczoraj dowiedzieć się co się dzieje i Pani powiedziała, że nie nastąpiła aktywacja i robi zgłoszenie, aby jak najszybciej numer został przeniesiony. Niestety czekam już 2 dzień i dalej jestem na starym numerze telefonu. Zaczyna mnie to irytować, ponieważ nie mogę nic zrobić. Dlaczego to trwa tak długi i kiedy w końcu mój numer będzie prawidłowy
Ostatnio zmieniony 9 gru 2016, o 08:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Powód: połączono wątki -ten sam temat