Teraz jest 24 cze 2018, o 02:41

Zostaw Kontakt





Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post9 gru 2017, o 12:47

Przeniesienie numeru z karty na abonament, przeważnie trwa 24 godziny. Dodatkowo jednak dodam, że w pierwszej kolejności operator macierzysty numeru musi wydać zgodę na wydanie numeru.
Offline
Avatar użytkownika

cocodrillo1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 08:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post9 gru 2017, o 17:01

patryk7588 napisał(a):Przeniesienie numeru z karty na abonament, przeważnie trwa 24 godziny. Dodatkowo jednak dodam, że w pierwszej kolejności operator macierzysty numeru musi wydać zgodę na wydanie numeru.


A może się nie zgodzić, czy też chodzi o to, że trzeba będzie poczekać na taką zgodę?
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post9 gru 2017, o 17:01

W przypadku oferty na kartę nie powinno być problemów. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post11 gru 2017, o 10:30

duchrysia,

dziękuję za wskazanie opisu Twojej sprawy, z którą oczywiście zapoznałam się. Czy próbowałeś wysłać wiadomość ustawiając jej format jako tekst? Wówczas usługa powinna działać, jednak nie mogę niestety zagwarantować płynności jej działania, gdyż nie jest już ona przez nas wspierana.


Witaj cocodrillo1,

w jakim kanale sprzedaży realizowałeś przeniesienie? Jeżeli dokumenty są wypełnione poprawnie, a wszystkie dane w systemach zgadzają się, to tak jak napisał patryk7588, numer zacznie działać w naszej sieci w ciągu 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora. Zatem oby tak było:
patryk7588 napisał(a):W przypadku oferty na kartę nie powinno być problemów. ;-)

:->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

duchrysia

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 7 gru 2017, o 15:22
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post11 gru 2017, o 11:50

Marta_Plus napisał(a):duchrysia,

dziękuję za wskazanie opisu Twojej sprawy, z którą oczywiście zapoznałam się. Czy próbowałeś wysłać wiadomość ustawiając jej format jako tekst? Wówczas usługa powinna działać, jednak nie mogę niestety zagwarantować płynności jej działania, gdyż nie jest już ona przez nas wspierana.



:->


Dzięki za próbę pomocy. Wysyłam z tego samego komputera maila do żony i córki i sms przychodzi po 3 sekundach... Powiedz mi proszę czy Was jako pracowników poważnej firmy, zatrudniającej kompetentnych specjalistów, nie interesuje dlaczego tak się dzieje, że jeden z tysięcy numerów (którym zapewne odpowiada jakies konto w systemie obsługi) nie działa prawidłowo i analogicznie jak inne? Ja mam również w pracy zawodowej do czynienia z obsługą pewnych systemów i jak coś nie działa to znaczy, że jest jakiś błąd i należy go naprawić.
Po raz drugi otrzymuję wyjaśnienia od pracownika firmy Polkomtel, że mój problem nie może być naprawiony gdyż tej usługi już nie wspieramy...Co to tak właściwie znaczy? Nie wstyd wam, że nie potraficie naprawić takiego prostego problemu?
Przeniosłem numer do sieci plus tylko i wyłącznie dlatego, że w niej funkcjonuje taka usługa. A sieć plus zrobiła mi takiego psikusa...

Pozdrawiam
Tomek
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post11 gru 2017, o 13:22

duchrysia,

rozumiem i dziękuję za nadesłane uwagi. Abym mogła je przekazać dalej, podeślij mi proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

duchrysia

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 7 gru 2017, o 15:22
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post11 gru 2017, o 13:38

Marta_Plus napisał(a):duchrysia,

rozumiem i dziękuję za nadesłane uwagi. Abym mogła je przekazać dalej, podeślij mi proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Pozdrawiam również.


Numer telefonu przesłałem.

Naprawdę bardzo dziękuję za chęć rozwiązania problemu

Pozdrawiam
Tomek
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post11 gru 2017, o 14:34

duchrysia,

dziękuję bardzo - wiadomość dotarła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cocodrillo1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 08:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post11 gru 2017, o 21:58

Witaj cocodrillo1,

w jakim kanale sprzedaży realizowałeś przeniesienie? Jeżeli dokumenty są wypełnione poprawnie, a wszystkie dane w systemach zgadzają się, to tak jak napisał patryk7588, numer zacznie działać w naszej sieci w ciągu 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora. Zatem oby tak było:
patryk7588 napisał(a):W przypadku oferty na kartę nie powinno być problemów. ;-)

:->


Na razie numeru nie przenosiłem. Dzisiaj byłem umówiony na kontakt DUK w tej sprawie i cisza...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post12 gru 2017, o 10:29

cocodrillo1,

pozostawiałeś swój numer na tej stronie: https://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer? Czy kontakt w sprawie oferty już nastąpił? Jeśli nie, prześlij mi proszę numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cocodrillo1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 08:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post12 gru 2017, o 20:24

Marta_Plus napisał(a):cocodrillo1,

pozostawiałeś swój numer na tej stronie: https://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer? Czy kontakt w sprawie oferty już nastąpił? Jeśli nie, prześlij mi proszę numer kontaktowy poprzez ten formularz.


Formularz wypełniony, gdyż do teraz cisza ze strony DUK.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post13 gru 2017, o 10:08

cocodrillo1,

poprosiłam już DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wicek48

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 9 wrz 2016, o 08:53
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+B(NIZCS24B09
  • Model telefonu: Huawei Honor 7 Lite

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post13 gru 2017, o 12:10

Witam
Czy można przenieś numer wcześniej jak 120 dni przed końcem umowy od innego operatora do Plus
pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post13 gru 2017, o 12:29

Witaj wicek48,
wicek48 napisał(a):Czy można przenieś numer wcześniej jak 120 dni przed końcem umowy od innego operatora do Plus
tak - termin przeniesienia numeru musi mieścić się w przedziale 120 dni od momentu złożenia wniosku o przeniesienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
wicek48(13 gru 2017, o 14:33)
Offline
Avatar użytkownika

duchrysia

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 7 gru 2017, o 15:22
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post15 gru 2017, o 08:38

Marta_Plus napisał(a):duchrysia,

dziękuję bardzo - wiadomość dotarła.


Witaj Marta
Jak dotąd nic się nie zmieniło ;-( Zajął się moim problemem ktoś czy jak zwykle poszło na /dev/null ?
Pozdrawiam
Tomek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości