jeśli przenosisz numer abonamentowy lub z ofertą Mix, uzyskasz 6 miesięcy rabatu na abonament oraz zniżkę 10 zł na abonament z tytułu uruchomienia e-faktury. Obecnie są to jedyne benefity, które otrzymasz za przeniesienie numeru.
Czyli po raz kolejny zostałem źle poinformowany przez konsultantów Plusa. Zaraz poszukam screenów z rozmowy, bo powoli krew mnie zalewa z ta siecią.
Wprowadzony w błąd. Trzy razy na czacie, i dwa razy przez telefon? To chyba żart. Gdyby to była nieprawda nie przeniósł bym trzech numerów do Plusa. To dosyć poważne uchybienie z strony sieci. Z uwagi na tę obniżkę przeniosłem niedawno numer córki z Orange do Plus ale jeśli mam jej płacić więcej o 10zl to będę musiał zrezygnować. Tak, reklamacje składałem ale do tej pory nikt nie odpisał. Zamiast tego przyszła ankieta do wypełnienia czy jestem zadowolony z załatwienia sprawy, która nie jest załatwiona.
czy posiadasz numer reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zastanawiam się nad przeniesieniem trzech numerów z Play do Plusa. W Plusie mam Internet. Czy można uzyskać lepszą ofertę niż ta standardowa na stronie?
Andyy, oferty mogą się różnić w zależności od kanału sprzedaży, jakim realizujesz zamówienie. Ciężko mi stwierdzić, czym dokładnie będzie różnić się oferta konsultanta od tej na stronie, ale jeżeli chcesz, możesz kliknąć w banner w moim podpisie i poprosić tym samym o telefoniczny kontakt z Tobą w sprawie przeniesienia wspomnianych numerów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andyy pisze:Zastanawiam się nad przeniesieniem trzech numerów z Play do Plusa. W Plusie mam Internet. Czy można uzyskać lepszą ofertę niż ta standardowa na stronie?
Obecny Klient, którego minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na Umowie Uprawniającej jest:
a. niższa niż 49,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament/Komórka Stacjonarna/Plus Internet/Internet w CP/TV w CP lub
b. niższa niż 50 zł z VAT w ofercie standardowej i niższa niż 30/60 zł z VAT w ofercie elastycznej odpowiednio dla Umowy Plus Mix5,
na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II zawartej na warunkach określonych w § 1 ust. 4 i pod warunkiem, że zostanie zawarta w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę przy udziale środków porozumiewania się na odległość, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł z VAT („Upust specjalny”). Pozostałe warunki dotyczące Upustu specjalnego są określone w §1 ust. 4 i są analogiczne, jak w przypadku Rabatu.
Co do pozostałych numerów, zapoznaj się z § 3 "DODATKOWE BENEFITY W RAMACH PROGRAMU SMARTDOM 3" tego samego regulaminu, ale tutaj nie mam pewności czy Przeniesienie Numeru = Nowa umowa, mam nadzieję że jutro w tej sprawie wypowie się Specjalista.
Przemek_Plus Dzięki, postaram się wysłać jak najszybciej. patryk7588 Płacę 10zł mniej niż podana kwota. Nawet nie wiedziałem, że jest taki wymóg w SmartDOM. W regulaminie wszędzie pojawia się "nowa umowa", nie wiem czy jest to jednoznaczne z przeniesieniem numeru.
Czy ma ktoś z was wszystkie usługi (Internet, Telefon, Telewizję, a może Energię elektryczną), albo chociaż dwie trzy w Plusie? Czy to się opłaca?
Pozwolę sobie wrócić do mojej sprawy, bo przyznam, że to co wyczyniają Plus z Polsatem Cyfrowym woła o pomstę do nieba. O ile w przypadku Polsatu udało mi się wyegzekwować to co obiecali to Plus podaje z różnych źródeł inne informacje i wymiguje się od odpowiedzialności.
Dla przypomnienia - 8 miesięcy temu przeniosłem numer z Orange do Plusa. Po aktywacji zadzwoniłem do BOK oraz zapytałem na czacie co dostanę za każdy kolejny numer. Otrzymałem informację, że każdy kolejny przeniesiony numer to dodatkowe 10zł rabatu na abonament, niezależnego od zielonej faktury. Tym samym przeniosłem kolejne dwa numery. Pisząc ostatnio tu o swoim problemie, jednocześnie zadzwoniłem do BOK. Tam konsultantka poinformowała, że jeśli telefonicznie zostałem zapewniony o takim rabacie to jest to wiążące, rozmowy zostaną odsłuchane, a rabat przydzielony.
Niestety dziś przyszła wiadomość z której wynika, że ani chat ani rozmowa nie są wiążące, a mają jedynie charakter informacyjny. Pracownicy się Plus są tak niekompetentni, że z podobną sytuacją się w życiu nie spotkałem. Każdy twierdzi i mówi co innego, informacje z różnych kanałów różnią się od siebie. Przechodząc do meritum. Uważam, że zostałem oszukany i naciągnięty. Obiecano mi rabat, którego nie dostałem. I nie chodzi o te marne 10zł tylko o zasady. Zarówno umowa z CF jak i z Plusem są moimi pierwszymi i ostatnimi. Dobry zasięg to nie wszytko. Obsługę macie Państwo poniżej krytyki.
PS
Plus jeszcze napisał, że droga odwoławcza została wyczerpana i pozostaje droga sądowa. Niestety nie wiem czy macie Państwo pojęcie, ale same przygotowanie powództwa z obsługą prawną znacząco przewyższa łączną kwotę upustu na abonament przez 1,5 roku. 16 miesięcy po 10zł upustu na jednym numerze to 160zł, dwa numery 320zł to za taką kwotę nikt mi pisma procesowego nawet nie sporządzi.
I jeszcze jedno. Jeśli faktycznie takiej promocji nie ma i konsultanci dwukrotnie przed przeniesieniem numerów wprowadzili mnie w błąd, dlaczego jak dzwoniłem do BOK miesiąc temu zapytać dlaczego mam pełny abonament za oba numery a nie 10zł mniej na jednym z nich, konsultant powiedział, że rabat naliczany jest dopiero od drugiego okresu rozliczeniowego?
Tak. Składałem już reklamacje trzy albo cztery razy. Dziś przyszły dwa e-maile. Pierwszy rano podtrzymujący decyzje poprzedniego, drugi teraz w którym rabat został ostatecznie przyznany. Nie popuscilbym, ale szkoda że o wszystko trzeba walczyć, marnować cenny czas i nerwy.