Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

JacentyEsz podaj mi tym formularzem numer jaki miał zostać przeniesiony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: JacentyEsz »

Magda_Plus wysłałem
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

Dziękuję.

Edit: Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: JacentyEsz »

Sprawdziłem, dzięki. Wysłałem e-maila do Esklepu. Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do BOK, odpiszą.
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: JacentyEsz »

No więc tak. Numer który przyszedł z Plusa działa sobie dalej, pomimo, że przeniesienie nie powiodło się. Na e-maila od wczoraj nie ma odpowiedzi (wysłany po 13). Dzwoniłem wczoraj do esklepu, bez sukcesu. Dziś wiszę na telefonie już 10 minutę nikt nie odbiera.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

JacentyEsz,
JacentyEsz pisze: Na e-maila od wczoraj nie ma odpowiedzi (wysłany po 13).
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: JacentyEsz »

A więc według e-maila jaki dostałem przeniesienie nie udało się, bo jest zły termin. Problem jednak polega na tym, że to pracownicy Plusa źle informują o tym, że aby przenieść mix od innego operatora do abonamentu Plusa musi być spełniony warunek 4 doładowań a nie 120 dni - jak poinformowało mnie Orange. Tak mi powiedziała pani z Plus w zeszłym tygodniu.
Aby nie być gołosłownym zapis czatu Plus sprzed chwili:

Obrazek

Co Państwo na to?
Imię i nazwisko konsultanta usunąłem.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

JacentyEsz zgodnie z informacją jaką otrzymałam, od pracowników sklepu poproszono Cię o podanie daty zakończenia się promocji u obecnego operatora. Czy to zrobiłeś ?
Ponadto faktycznie, w Plusie w Mixie, każde zasilenie konta jest ważne na okres 30 dni, zatem 120 dni, to w sumie 4 zasilenia.
Pozostali operatorzy mogą inaczej liczyć okres ważności konta, w przypadku zasileń konta w Mixie. To operator decyduje o dacie zakończenia promocji i wyznacza datę uwolnienia numeru. Jeśli wniosek został złożony zbyt wcześnie - data uwolnienia numeru wypadłaby po okresie dłuższym niż 120 dni, wówczas operator ma prawo odrzucić prośbę o przeniesienie numeru.Tak się stał właśnie, w Twoim wypadku.
Jeśli podasz datę zakończenia promocji, wówczas będzie można ponowić wniosek o przeniesie numeru z datą mieszczącą się terminie 120 dni. Cały czas pozostaje do Twoje dyspozycji numeru tymczasowy z Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: JacentyEsz »

Magda_Plus pisze:JacentyEsz zgodnie z informacją jaką otrzymałam, od pracowników sklepu poproszono Cię o podanie daty zakończenia się promocji u obecnego operatora. Czy to zrobiłeś ?
Dostałem takiego e-maila:

"Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Chciałabym poinformować, że obecny operator odrzucił wniosek o przeniesienie numeru do Plusa z powodu zbyt odległej daty zakończenia umowy.

Wyjaśniam, że okres pozostały do zakończenia trwającej umowy jest dłuższy niż 120 dni, przez co przeniesienie numeru do sieci Plus nie jest jeszcze możliwe.

Proszę o weryfikację, z jaką datą kończy się Pana dotychczasowa umowa, a następnie kontakt zwrotny pod adresem e-mail: esklep@plus.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem: 601 101 200. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 21.00. Opłata zgodna z taryfą dostawcy usług, z której korzysta Klient.

Po uzyskaniu od Pana informacji, ponowimy wniosek o przeniesienie w pierwszym możliwym terminie."

Zadzwoniłem na infolinię, ale jeśli dobrze pamiętam to sam podałem datę zakończenia umowy, bo nikt mnie o takową poprosił. Pan zrobił jakąś interwencję i mam czekać na e-maila o ponownej próbie przeniesienia numeru.

Po raz kolejny pragnę nadmienić, bo odnoszę wrażenie, że to ja jestem winowajcą, że nikt podczas weryfikacji nie prosił o datę zakończenia umowy u obecnego operatora, a to co uzyskałem na czacie potraktowałem jako pewnik. Jak sama Pni widzi dziś celowo zapytałem o te 120 dni i uzyskałem informację, że nie są wymagane.

Reasumując nie ja popełniłem błąd, ale ja muszę teraz pisać tu, na esklep i ebok oraz muszę bezskutecznie wydzwaniać, aby wyjaśnić całą sytuację.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Magda_Plus »

JacentyEsz przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce.
JacentyEsz pisze: Reasumując nie ja popełniłem błąd, ale ja muszę teraz pisać tu, na esklep i ebok oraz muszę bezskutecznie wydzwaniać, aby wyjaśnić całą sytuację.
Poprosiliśmy Cię o kontakt ze sklepem internetowym, gdyż to za jego pośrednictwem dokonywane jest przeniesienie numeru. Ze swojej strony przesłaliśmy interwencję w Twojej sprawie.

Proszę Cię o cierpliwość w oczekiwaniu na rozwikłanie całej sprawy. Jestem przekonana, że uda się cale to nieporozumienie wyjaśnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: JacentyEsz »

OK, czekam zatem na ponowienie, bo nie chce mi się na nowo klikać i kserować dokumentów.
hotarti
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 sie 2016, o 17:20

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: hotarti »

Ewa_Plus pisze:
hotarti pisze:1. W lutym br. podpisałem umowy na telewizję w CP za 59,99 i Internet w Plusie po rabacie w SD za 30zł. Obecnie jestem zainteresowany przeniesieniem nr do Plusa do oferty abonamentowej. Czy składając zamówienie poprzez stronę internetową muszę zaznaczyć box 'Odbierz rabat 50%' żeby został naliczony rabat 18,99zł za trzecią usługę? Szczerze mówiąc wolałbym wziąć telefon bez zaznaczania tej opcji bo te dedykowane dla drugiej rabatowanej usługi są niezbyt atrakcyjne ale nie jestem pewny czy rabat mimo to zostanie naliczony?
- regulamin programu smartDOM wymaga oferty dedykowanej, zatem powinieneś zaznaczyć box smartDOM.
hotarti pisze:2. Czy składając zamówienie telefonicznie na przeniesienie numeru konsultanci są w stanie zaoferować inną, być może lepszą, ofertę niż ta na stronie?
- tak, konsultanci mogą zaoferować inna ofertę.
Chciałbym skorzystać z oferty ratalnej z telefonem bo z tego co widzę w regulaminie SD taki abonament byłby rabatowany normalnie. Gdzie mogę znaleźć cennik telefonów w takiej ofercie?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

hotarti,
- w sklepie internetowym obecnie nie jest dostępna oferta ratalna. Z cenami telefonów możesz zapoznać się w jednym z punktów Plusa, albo kliknij na baner w moim podpisie i wypełnij formularz. Oddzwoni wówczas konsultant i przedstawi Ci taką ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
domell98
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 17 paź 2014, o 07:35

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: domell98 »

Mam pytanie dotyczące abonamentu rodzinnego, jestem zainteresowany tą ofertą i przeniesieniem z innej sieci z rabatem przez 6 msc. za zakup przez sklep internetowy. Umowe mam aktualnie w t-mobile do 4 grudnia, umowę z plusem mogę podpisać dopiero po 10 listopada gdyż wyjeżdzam za zagranice. Pisałem dzisiaj na chacie z dwoma konsultantami i dostałem różne informacje dot. przeniesienia numeru.
Pierwsza była taka, że muszę zawrzeć umowe z plusem minimum 30 dni przez zakończeniem umowy u mojego operatora czyli przed 4 listopada aby uzyskać rabat, pisałem do południa.
Po południu zmienili się konsultanci i pisałem drugi raz o to samo gdyż przeglądając regulaminy pisze tylko, że przenoszony numer musi być z abonamentu, napisałem do drugiej pani i powiedziała, że musi być numer z abonamentu z innej sieci oraz że nie mogę sam wypowiedzieć umowy a musi to zrobić Plus.
W mojej aktualnej umowie pisze, że jeśli przenoszę mój numer do innego operatora w ostatnim cyklu rozliczeniowym który będzie trwał od 5 listopada do 4 grudnia to nie obowiązuje to 30 dniowe wypowiedzenie.
Proszę o dokładną informację gdyż nie wiem, która wersja jest prawdziwa, według mnie powinna być ta druga gdyż numer będzie przeniesiony z abonamentu.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ron »

domell98 pisze:Mam pytanie dotyczące abonamentu rodzinnego, jestem zainteresowany tą ofertą i przeniesieniem z innej sieci z rabatem przez 6 msc. za zakup przez sklep internetowy. Umowe mam aktualnie w t-mobile do 4 grudnia, umowę z plusem mogę podpisać dopiero po 10 listopada gdyż wyjeżdzam za zagranice. Pisałem dzisiaj na chacie z dwoma konsultantami i dostałem różne informacje dot. przeniesienia numeru.
Pierwsza była taka, że muszę zawrzeć umowe z plusem minimum 30 dni przez zakończeniem umowy u mojego operatora czyli przed 4 listopada aby uzyskać rabat, pisałem do południa.
Po południu zmienili się konsultanci i pisałem drugi raz o to samo gdyż przeglądając regulaminy pisze tylko, że przenoszony numer musi być z abonamentu, napisałem do drugiej pani i powiedziała, że musi być numer z abonamentu z innej sieci oraz że nie mogę sam wypowiedzieć umowy a musi to zrobić Plus.
W mojej aktualnej umowie pisze, że jeśli przenoszę mój numer do innego operatora w ostatnim cyklu rozliczeniowym który będzie trwał od 5 listopada do 4 grudnia to nie obowiązuje to 30 dniowe wypowiedzenie.
Proszę o dokładną informację gdyż nie wiem, która wersja jest prawdziwa, według mnie powinna być ta druga gdyż numer będzie przeniesiony z abonamentu.
Żadnego wypowiedzenia! Składasz zamówienie normalnie na stronie Plus.pl i wybierasz abonament. Wszystkie formalności dotyczące przeniesienia załatwia za Ciebie sieć Plus. Jeśli numer przenosisz z abonamentu, to rabat automatycznie będzie przyznany. Podsumowując: Ty tylko wybierasz abonament i robisz zamówienie. Polecam na PLUS.pl Możesz to zrobić kiedy chcesz, spokojnie po 10 listopada. Na przeniesieniu zaznacz po prostu z koćem "okresu promocyjnego" lub "okresu zastrzeżonego" u obecnego operatora. :->
ODPOWIEDZ