Witam,
w maju b.r. podpisałam umowę na przeniesienie numeru z Play do Plus. Od wczoraj powinnam mieć aktywny numer już w sieci Plus, ale tak nie jest. W okresie przejściowym nie działał też numer tymczasowy (zgłaszałam na infolinii problem kilkakrotnie-bez odpowiedzi). Wczoraj w salonie po wymianie karty na nową, która też nie zadziałała usłyszałam coś o "globalnym problemie" i nikt mi nie powiedział kiedy będę mogła korzystać z usługi. Pytanie moje jest kiedy będę mogła korzystać już ze swojego przenoszonego numeru? Jeśli problem jest trudny do rozwiązania chciałabym dostać numer zastępczy bez konieczności podpisywania nowej umowy, ale dowiedziałam się, że tak się nie da i trzeba czekać. Karta była już restartowana i to nie pomaga, więc proszę o inne wskazówki.
Witam mam identyczny problem. Dokumenty podpisałam 22.06.2017 roku za pośrednictwem kuriera. Dnia 29.06 moj numer prepaid z play 7xxxxxxxx miał zostać przeniesiony do Plush ABO na czas nieokreślony. Operator play oczywiście puścił numer i teroretycznie Waszym zdaniem (tak mi mówią na infolini) jest on aktywny w Plush, praktycznie jednak działa mi numer tymczasowy 66xxxxxxxx i to nie w pełni bo nie moge wysyłać SMS/ mms. Od 4 dni Zgłaszam codzienne Wam na infolinie ten problem i próbuje dowiedziec sie, czy cos sie ruszyło kazdy z konsultantów twierdzi, ze poprzednie zgłoszeni było nie do tego działu i składa kolejne. Niestety nie moge sobie pozwolić dłużej na taka sytuacje i chce jutro odstąpić od umowy. Wiem, ze odstąpienie moge wysłać na adres esklep@plus.pl w jakim czasie wejdzie w życie to odstąpienie to raz dwa co sie stanie numerem? Bardzo mi zależy na tym numerze i chce go zachować. Co zrobić żeby po odstąpieniu był on prepaidem i zebym mogła go szybko przenieść do innej sieci bez konsekwencji. Pozdrawiam
EDYCJA:,
Migotka, czy u Ciebie cos sie zadziało?
Specjaliści plusa prosimy o poradę :)
Ostatnio zmieniony 3 lip 2017, o 12:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:połączono posty- post pod postem
migotka901 pisze:zgłaszałam na infolinii problem kilkakrotnie-
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Witaj Ada,
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.
skąd posiadasz informacje, że nadal działa numer tymczasowy? Czy mam rozumieć, że dzwoniąc do innych użytkowników cały czas wyświetla się numer tymczasowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dokładnie. Jak dzwonię do innych osób to sie wyświetla sie numer tymczasowy. Ponadto nie moge wysyłać SMS oraz mms. Tylko przez iMessage, ale to jest program iPhone. To jak wyglada z tym odstąpieniem? Co sie stanie z numerem? Potrzebuje mojego numeru bo nie dostaje z banków smsow jednorazowych a musze dokonać płatności.
Ada,
- jak dostaniemy odpowiedź z działu technicznego to damy znać. Po odstąpieniu od umowy, stracisz swój numer.
Jeśli chodzi o możliwość wysyłania MMS, to spróbuj proszę konfiguracji podanej w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ONE#p68589
Aby wysyłać wiadomości SMS, potrzebne jest wpisanie prawidłowego nr Centrum SMS.
Prawidłowy to: +48601000310. Sprawdź, co masz wpisane w swoim telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Generalnie na numerze tymczasowym mogłam wysyłać smsy i mmsy po konfiguracji pod iPhone. nagle cos sie popsuło mimo braku zmian po mojej stronie. Ile traw maksymalnie naprawa techniczna? Mam rachunki do zapłaty a kody dostaje na swój numer telefonu.
Ada,
- niedawno mieliśmy podobny przypadek tu na forum i już wszystko wróciło do normy. Myślę więc, że i u Ciebie wkrótce sprawa się wyjaśni :)
Bardzo przepraszam za te utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kolejny dzien juz 6 od dni kiedy powinno byc dobrze. A ja nadal ani numeru nie mam ani smsow wysyłać. Ile wynosi kara umowna w ofercie Plush ABO L za 25zl na czas nieokreślony?
przepraszam za czas oczekiwania. Sprawa w dalszym ciągu w trakcie rozwiązywania przez dział techniczny.
Jeśli umowa została zawarta w ofercie na czas nieokreślony, kara umowna nie zostanie naliczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zastanawiam się nad przeniesieniem numeru w ofercie abonamentu z telefonem. Problem polega na tym ze Wasza oferta w sklepie internetowym jest bardzo słaba. Chciałbym dowiedzieć się czy jest jakaś możliwość kontaktu, aby otrzymać konkretną, porządną ofertę zamiast naciągania na ratach telefonu?
Basiu dziękuje za szybka odpowiedz, czy zatem moge przy przeniesieniu do Play moge zaznaczyć przeniesienie bez okresu wypowiedzenia z ewentualna kara umowna?
jeśli chcesz się zapoznać z inną ofertą niż ta przedstawiona na stronie, to kliknij na baner w moim podpisie. Oddzwoni do Ciebie nasz konsultant i przedstawi inne oferty.
Ada,
możesz rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, wówczas zostanie naliczona opłata odszkodowawcza w wysokości jednej opłaty abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Prosze o pilny kontakt ze sklepu z numeru 800 lub 801,chce przeniesc numer prosze o kontakt na 663-xxx-xxx,jestem abonentem od 11lat dwoch numerow chce przeniesc kolejny,bez formalnosci jako abonent byloby potwierdzenie.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2017, o 15:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Ukrycie numeru telefonu.