Teraz jest 21 lip 2018, o 22:01

Zostaw Kontakt





Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 767
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post17 maja 2018, o 16:30

Witaj belecobelegdzie,
belecobelegdzie napisał(a):Jednak w międzyczasie pomyslałam, że chciała bym drugi abonament bez telefonu za połowę ceny... będzie taka możliwość po odebraniu tego zamówienia czy mam nie odbierać i złożyć nowe zamówienie ?
Aby zweryfikować, czy w powyższym przypadku konieczne będzie anulowanie zamówienia, skontaktuj się proszę bezpośrednio z pracownikiem sklepu internetowego. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pabllo2018

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 maja 2018, o 08:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post20 maja 2018, o 08:12

Witam, Plus dlaczego oszukujecie ludzi? Przenioslem do was dwa numery w ramach promocji "Tymczasowy Numer" na odleglosc, mialem nie placic dwoch rachunkow. Wczoraj przyszly dwie faktury z czego jedna faktura jest wyzsza pomimo ze to te same umowy z tymi samymi telefonami, dzwonilem do BOK to pan mi powiedzial tylko zeby zlozyc reklamacje. Pani podczas zawierania umowy wyraznie powiedziala ze napewno nie bede placil dwoch rachunkow a tu niespodzianka, nie dosyc ze trzeba zaplacic dwa rachunki to jeszcze wyzsze.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 767
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post21 maja 2018, o 10:00

Witaj Pabllo2018,
Pabllo2018 napisał(a):Wczoraj przyszly dwie faktury z czego jedna faktura jest wyzsza pomimo ze to te same umowy z tymi samymi telefonami, dzwonilem do BOK to pan mi powiedzial tylko zeby zlozyc reklamacje
Czy dysponujesz numerem zgłoszonej reklamacji lub numerem zagadnienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pabllo2018

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 maja 2018, o 08:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post21 maja 2018, o 12:53

Reklamacja zostala pozytywnie rozpatrzona, wszystko sie wyjasnilo co do kwoty.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post21 maja 2018, o 14:38

Pabllo2018,
- to bardzo dobra wiadomość. Cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mamiroma1970

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 cze 2018, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 30 brutto
  • Model telefonu: Samsung F361

Przeniesieni numeru z T-mobile....

Post18 cze 2018, o 15:52

Oszustwo na dzień dobry na czacie plusa ! Rezygnowałem z sieci T-mobile. Konkretnie zadawałem pytanie na czacie Plusa.
Wielokrotnie rezygnowałem bo do końca nie było wszystko jasne. Jednak za każdym razem (świadomie tak robiłem) inny konsultant pisał dokładnie to samo ... Pierwszy abonament 30 zł brutto tu wszystko ok :-) ale jak wybiorę drugi abonament to będzie objęty 50 % upustem. To usłyszałem z 20 razy !!!! Wybrałem dla syna ten za 50 zł brutto (nikt nie pisał ,że to +60 ) a za zieloną fakturę - 10 zł ) to już się dowiedziałem po czasie z infolinii. Zastanawiałem się na rozdzieleniem tych numerów bo syn już pełnoletni ,ale wtedy 50 % nie przysługuję, więc czemu nie zostajemy tak . Okazało się ,że Ja zapłacę tak jak był 30 zł ale syn musi płacić 50 zł !!!!!!! Dwa lat z taki oszustami !!!!! Niech w końcu Rząd Nasz weźmie się za takich !!!!
Ostatnio edytowano 18 cze 2018, o 16:16 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post18 cze 2018, o 16:47

mamiroma1970,

w tej sytuacji możesz złożyć reklamację. Informacje znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... macj%C4%99. Jeśli podasz numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

basia.gadowska

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 cze 2018, o 06:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 cze 2018, o 06:55

Dzień dobry. Złożyłam wniosek o przeniesienie numeru do Plush Abo. Wszystko było ok do czasu pojawienia się kuriera. Kurier przywiózł dokumenty, odebrał podpisane i na tym zakończyła się cała przygoda z Plusem. Kurier odebrał dokumenty 4 czerwca. Do dziś ze strony Plusa żadnego odezwu. Ile mam jeszcze czekać?
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 477
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 292 razy
    Otrzymał podziękowań: 38 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 cze 2018, o 07:00

basia.gadowska napisał(a):Kurier odebrał dokumenty 4 czerwca. Do dziś ze strony Plusa żadnego odezwu. Ile mam jeszcze czekać?


Numer działa w sieci obecnego operatora ??
Offline
Avatar użytkownika

basia.gadowska

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 cze 2018, o 06:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 cze 2018, o 08:12

Numer nadal jest aktywny.
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 477
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 292 razy
    Otrzymał podziękowań: 38 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 cze 2018, o 08:29

basia.gadowska napisał(a):Numer nadal jest aktywny.


Sprawdź Status Przeniesienia numeru.
Offline
Avatar użytkownika

basia.gadowska

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 cze 2018, o 06:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 cze 2018, o 09:18

Przyszedł sms o treści: "Brak danych. Prosimy o kontakt"
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 cze 2018, o 09:33

Witaj basia.gadowska,
- data przeniesienia numeru zależy przede wszystkim od trybu, jaki był wybrany podczas składania zamówienia.
Na tej podstawie operator "Dawca" wyznacza termin. Możesz go też sprawdzić kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie lub wysyłając wiadomość przez formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie
Jeśli zdecydujesz się napisać wiadomość, to pamiętaj żeby podać w niej swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL) oraz numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jurkre

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 08:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post26 cze 2018, o 09:33

Witam
Chcę opisać moją historię jak od 25 maja próbuję podpisać umowę abonencką na 3 numery telefonów (przeniesienie z Play), oraz 1 telefon (Huawei P20 lite). Konsultantką w owej próbie jest Pani Monika M (mogłem pomylić nazwisko ze względu na słabszy słuch). Po pierwsze Pani Monika wprowadziła mnie w błąd co do umowy i opłaty za ten telefon do czego się przyznała, za co nie mam pretensji, każdy człowiek ma prawo się pomylić. Od samego początku interesowała mnie umowa na 3 numery, przeniesienie z innej sieci i Smart Dom – Polsat, czyli 60 zł – 10 zł co stanowi 50 zł miesięcznie, umowa na 24 miesiące (abonament). Dodatkowo umowa na w/w telefon na 36 miesięcy. Zaznaczam, że telefon miał być w kolorze niebieskim. Pani Monika powiedziała, że za ten telefon będę płacił po 37 zł miesięcznie przez 36 miesięcy i 1 zł na start. W umowie miał być również 1 miesiąc opłaty abonenckiej gratis i bez opłat aktywacyjnych. Kurier przyjechał ale niestety telefon był koloru czarnego i umowa niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami (tu pomyłka Pani Moniki co później przyznała – ofertę na telefon przyjęła z widełek wyżej w tabeli abonamentu). Odmówiłem podpisania umowy i próbowałem kilka razy się dodzwonić do Pani Moniki, poinformowano mnie, że jest chora i będzie po niedzieli (dzwoniłem w czwartek – dat już nie pamiętam, chociaż w telefonie są ślady i u Państwa rejestry rozmów). Po tejże niedzieli udało mi się dodzwonić do Pani Moniki, która zaprzeczyła jakoby była chora, że jest cały czas w pracy i ma dla mnie przygotowany telefon w kolorze niebieskim. Po tej rozmowie dostałem informacje, że kurier będzie u mnie z umowami. Na drugi dzień kurier do mnie dzwonił, ja jednak nie mogłem odebrać telefonu (zajęcia z uczniami), oddzwoniłem po około godzinie i podałem kurierowi adres gdzie pracuję. W odpowiedzi kurier oświadczył, że dostarczy albo na adres zamieszkania albo do pracy, potwierdził również, że kolor telefonu jest niebieski. W tym dniu pracowałem do godziny 13, jednak kurier się nie pojawił. Czekałem w domu do około 16 i zadzwoniłem do kuriera, a on oświadczył, że przesyłka została zwrócona do nadawcy – PLUS. Pytałem dlaczego, jednak odpowiedzi konkretnej nie otrzymałem, jedynie że mogło to być spowodowane polecenie od nadawcy - PLUSa.
Po tym wydarzeniu po kilku próbach dodzwoniłem się do konsultanta prowadzącego, czyli Pani Moniki, na co ona stwierdziła, że nic o tym nie wie, ale się zorientuje i oddzwoni. Następny tydzień miął i telefonu od Pani Moniki nie był, więc sam próbowałem się kontaktować. W końcu się udało i 20 czerwca Pani Monika powiedziała, że wszystko jest przygotowane i w poniedziałek oddzwoni i poinformuje mnie kiedy kurier przyjedzie z umowami, potwierdziła też że telefon na pewno jest w kolorze niebieskim (pytałem trzykrotnie i Pani Monika potwierdziła – na pewno niebieski). Niestety cały poniedziałek spędziłem w domu czekają na telefon od Pani Moniki, lub na ewentualnego kuriera. Niestety ani kuriera, ani obiecanej informacji od Pani Moniki. Zadzwoniłem sam, dodzwoniłem się do innej osoby (kobieta) i powiedziała, że Pani Monika jest obecnie w pracy i do mnie za chwilę oddzwoni. Po jakimś czasie faktycznie był telefon, ale sygnał się za chwilę urwał. Postanowiłem jeszcze raz zadzwonić i poprosiłem o kontakt z Panią Moniką, odebrała tez kobieta. Powiedziała, ze przekaże SMS-em Pani Monice aby przedzwoniła, dodała że obecnie nie posiadają telefonu w kolorze niebieskim. Jest obecnie 25 czerwca 2018 roku, godzina 21.00, telefonu od konsultantki prowadzącej nie był i nie ma, cytuję „...proszę się ze mną kontaktować jeżeli będzie pan miał jakieś pytania – 800 060 666...”. Tak się złożyło, że to ja wielokrotnie próbowałem się kontaktować w mojej sprawie jako przyszły klient PLUSa, a nie Pani Monika jak to wielokrotnie obiecywała.
Doprawdy nie wiem co mam sądzić o ewentualnej współpracy z PLUSem jako abonent, wręcz zaczynam się czuć jak przysłowiowy intruz. Panią Monikę uważam za typową ignorantkę i kobietę bez honoru. Mam już 61 lat, prosiłem Panią o poważne mnie potraktowanie bo zbliżają się wakacje i planuję swój urlop. Nie mam już czasu na dłuższe wyczekiwanie, a co najważniejsze nienawidzę kłamstwa, ignoranctwa i brak poszanowania innych, a szczególnie w momencie zawierania umów nawet słownych.
Historia połączeń z konsultantami PLUS:
25 maja 2018 - nie mogłem rozmawiać umówiliśmy się na sobote (Pani Monika)
26 maja – ustalenie warunków umowy i jaki telefon (Pani Monika obiecała niebieski – tutaj pomyłka Pani Moniki – umowa), kurier miał być w środę
30 maja – brak informacji i kuriera, dzwonie na infolinię, Pani Monika przeprasza, bo jak to twierdzi nasze ustalenia co do umowy nie zostały zarejestrowane w systemie, powtarzamy ponownie całą procedurę z powielony błędem w umowie, obiecany kurier w środę z niebieskim telefonem
04 czerwiec – kurier ma być w środę, a telefon ma być niebieski
06 czerwiec – informuję, że nie odebrałem umów ze względu i telefonu, wysłany telefon był koloru czarnego, niezgodnie z umową, jaki błąd w umowie
07 czerwiec – Pani Monika obiecuje, że wszystko wyjaśni i oddzwoni
11 czerwiec – próba kontaktu z Panią Moniką
13 czerwiec – próba kontaktu z Panią Moniką
20 czerwiec – Pani Monika informuje, że wszystko jest przygotowane, trzykrotnie potwierdza (jak Judasz), że telefon na pewno będzie w kolorze niebieskim i w poniedziałek oddzwoni, poinformuje kiedy kurier
25 czerwca - niestety brak jakichkolwiek informacji od konsultantki prowadzącej moją sprawę, dzwonię sam, najpierw raz, później urwane połączenie i następnie dwa razy. W ostatniej rozmowie inna konsultantka informuje mnie, że telefon Huawei P20 Lite w kolorze niebieskim jest obecnie niedostępny i może wybrał bym sobie inny...Pani Monika nabrała wody w usta...
Jest mi niezmiernie przykro, że ktoś z sytuacji gdy należy zachować najwyższą odpowiedzialność przy podpisywaniu umowy (nawet ustnie) zachowuje się tak jak Pani Monika.
Z poważaniem Jxxxx Kxxxxxxxx
jxxxx@o2.pl
tel.:6xxxxxxxx
Jeszcze raz proszę o konkretną odpowiedź, sprawa jest już dla mnie nagląca gdyż zbliża się koniec umowy z Play i mój wyjazd na wakacje. Ponadto obiecałem córce w/w telefon w kolorze niebieskim i nie chcę byc gołosłowny.
Jeszcze raz pozdrawiam
Ostatnio edytowano 26 cze 2018, o 09:42 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam dane - imię i nazwisko, nr telefonu, adres mailowy
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post26 cze 2018, o 10:15

Witaj jurkre,

przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam interwencję w Twojej sprawie do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości