Strona 56 z 81

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 maja 2017, o 14:53
autor: developer11
Basia_Plus pisze:developer11,

podaj proszę numer telefonu tymczasowego poprzez ten formularz.
podany

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 maja 2017, o 15:05
autor: Basia_Plus
developer11,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 maja 2017, o 19:30
autor: developer11
Sprawdziłem - wiadomość dotarła.
Pytanie - ile potrwa wyjaśnienie sprawy?
Oraz czy mam wpłacić kwotę wymienioną w wiadomości wyndikacyjnej czy się wstrzymać?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 17 maja 2017, o 11:35
autor: Ewa_Plus
developer11,
- staramy się, aby trwało to jak najkrócej.
Niezapłacenie faktury może skutkować blokadą Twojego numeru tymczasowego.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 17 maja 2017, o 14:22
autor: Basia_Plus
developer11,

uzyskaliśmy informację, że jest możliwość zamiany numeru tymczasowego na przenoszony.
Jeśli jednak chcesz rozwiązać umowę na numerze tymczasowym przed końcem kontraktu to decyzję w tej sprawie może podjąć Departament Reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 17 maja 2017, o 17:54
autor: developer11
Byłem dziś w salonie i rozmawiałem nt mojej sytuacji z panem jakimśtam.Stanęło na tym iż ostatniuą faKTURĘ muszę jednak zapłacić (co od razu zrobiłem), aczkolwiek skoro moje dwie poprzednie reklamacje dały wynik niesatysfakcjonujący to nie ma sensu skłądać kolejnej, gdyż wynik będzie podobny.....

Dziś rano dzwoniła do mnie pani z Plusa i wiele ta rozmowa do zmian stanowisk nie wniosła...... powiedziałem swoje racje, ona powiedziałą swoje i to by było na tyle.

Teraz czekam na ruch Plusa.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 17 maja 2017, o 18:26
autor: Basia_Plus
developer11,

złóż proszę jeszcze raz reklamację w tej sprawie zgodnie ze wskazówkami, które podałam w poście powyżej.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 18 maja 2017, o 10:12
autor: developer11
Basia_Plus pisze:developer11,

złóż proszę jeszcze raz reklamację w tej sprawie zgodnie ze wskazówkami, które podałam w poście powyżej.
Po co? Aby dostać tą samą odpowiedź? Bez sensu. Sieć stoi twardo na swoim i jest zamknięta na moje racje.
Szkoda nerwów.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 18 maja 2017, o 12:18
autor: Basia_Plus
developer11,

decyzję w tej sprawie pozostawiam Tobie.

Przenosiny numeru - czy już działa?

: 11 cze 2017, o 20:54
autor: googlownik
Dostałem dzisiaj sms, że dotychczasowy operator potwierdzil termin przeniesienia nr. Karta play nadal działa, ale działa również nowa z Plusa. Pytanie jest takie, czy mogę już mieć kartę Plusa i korzystać bez naliczania dodatkowych kosztów (podpisałem umowę na abonament)?

Re: Przenosiny numeru - czy już działa?

: 12 cze 2017, o 09:22
autor: grego
Potwierdził termin - znasz ten termin?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 12 cze 2017, o 11:15
autor: Ewa_Plus
googlownik,
- termin przeniesienia numeru sprawdzisz kontaktując się z DOK: http://www.plus.pl/kontakt

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 20 cze 2017, o 15:32
autor: fansubaru
Witam,

Chciałbym przenieść konto firmowe wraz z 4 numerami telefonów. Kontaktowałem się przez Państwa stronę ale po jednym kontakcie konsultant zapomniał o mnie. Proszę o kontakt oraz ofertę.

Pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 20 cze 2017, o 15:45
autor: Ewa_Plus
Witaj fansubaru,
- chętnie wyślę interwencję w Twojej sprawie, podeślij mi tylko swój numer kontaktowy przez ten formularz.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 28 cze 2017, o 15:19
autor: Karolla
Żenujące traktowanie NIEDOSZŁEGO klienta.

Zdecydowaliśmy się na przeniesie numeru do PLUSa - konsultant dzwoni 20 czerwca we wtorek.. Kurier ma się pojawić do 5 dni roboczych... Po 7 dniach dzwonie do PLUSa (27 czerwca)- nic nie wiedza o jakiejkolwiek umowie. Żadne zlecenie nie zostało wystawione, co więcej upieraja się, że nikt od nich nie dzwonił. 2 dni dochodzenia i wydzwaniania czy ktoś nas oszukał czy PLUS zawalił, czyj numer telefonu, w końcu ta osoba posiadała ich dane z umowy juz zawartej do SMART DOM, podajemy dane osobowe niezbędne do zawarcie umowy... Pewnie jakieś oszustwo, mowie, że zgłosimy sprawę na policje, ze ktos się pod nich podszywa. Nagle sie udało zlokalizować że numery są firmy zewnętrznej z którą współpracuja.. ALE UMOWY NA PRZEDSTAWIONA OFERTE NIE MA.

ZAWALIŁ PLUS!!!

Konsultant nie wystawił umowy przez 7 dni roboczych.

Poszliśmy do salonu do PLUS. Chcemy podpisać umowę stacjonarnie - ALE NIE MOŻEMY BO JEST UMOWA OCZEKUJĄCA W SYSTEMIE JUŻ na przeniesienie tego numeru... Okazało się, że 8 dnia roboczego (28 czerwca) konsultant z infolinii NAGLE przypomniał sobie o umowie dla nas i ją wystawił i my w salonie zawrzeć żadnej umowy nie możemy... Mamy czekać aż umowa od konsultanta telefonicznego zostanie anulowana.. PANI W SALONIE MÓWI ŻE ZAPRASZA ZA MIESIĄC...

Traktowanie klienta i podejście do załatwienia kwestii formalnych na żenująco niskim poziomie.
Informacje otrzymywane na infolinii są tak rozbieżne, że aż ciężko w to uwierzyć. Nie można dojść kto co kiedy i jak, ile co będzie trwać, jak sprawę załatwić!!! Pracownicy są niedoinformowani, nie wykonują powierzonej pracy i utrudniają załatwienie formalności.

Tym sposobem straciliśmy 2 oferty (jedna u konkurencji, druga w salonie...) - przez niekompetencje pracownika.

Chciałam złożyć oficjalną skargę na pracownika. Nikt nie wie kto wystawił umowę, danych nie podadzą. Mogę pisać anonimowo skargę - na co komu taka skarga.. Ja chce zażądać wyciągnięcia konsekwencji od pracownika sieci PLUS bo nie dotrzymał ustaleń, terminów, dodatkowo wystawił UMOWĘ BEZ ZGODY NAGLE PO 8 DNIACH.
Pracownicy olewają klientów.

PRZESTRZEGAM PRZED TĄ SIECIĄ - JEDEN WIELKI FORMALNY BAŁAGAN !!



I PLUSie pamiętaj... Zadowolony klient poleci jednej osobie... NIE ZADOWOLONY ODRADZI 10 KOLEJNYM.