Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj banand,
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Zaznaczyłem na koniec okresu promocyjnego (tak mam we wniosku). Z tym że pokrywał się on z terminem zakończenia świadczenia usług.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
banand,
- podejrzewam, że Twój dotychczasowy operator wyznaczył taki termin, ponieważ od dnia złożenia wypowiedzenia do końca okresu promocji było mniej niż 30 dni. Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź na Twoją reklamację. Powinni Ci w niej wyjaśnić logikę wyznaczania daty.
- podejrzewam, że Twój dotychczasowy operator wyznaczył taki termin, ponieważ od dnia złożenia wypowiedzenia do końca okresu promocji było mniej niż 30 dni. Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź na Twoją reklamację. Powinni Ci w niej wyjaśnić logikę wyznaczania daty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Terminy zostały zachowane, dokument z salonu Orange jasno wskazywał datę zakończenia świadczenia usługi, na chwilę obecną to jest jakaś samowolka z ich strony (nie podpisałem żadnej zgody na abonament), ale rzeczywiście poczekam na wynik reklamacji (zainteresowałem sprawą BOK Plusa i może to coś pomoże). Myślałem, że będzie prosto i szybko a wyszło jak zwykle. Dziękuję za odpowiedź.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
banand,
- a jaki okres rozliczeniowy masz w Plushu? Może będzie jeszcze warto włączyć tzw. "Wakacje od abonamentu"?
Polega to na tym, że wysyłasz SMS-a o treści: WAKACJE na numer 80666 (jest to darmowe) i za najbliższy okres rozliczeniowy nie płacisz wcale abonamentu. Oczywiście w tym okresie, gdybyś chciał dzwonić z tego numeru, to płacisz stawki cennikowe (nie działa no-limit), ale może Ci się to będzie kalkulowało? Ważne żeby tę komendę wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego.
- a jaki okres rozliczeniowy masz w Plushu? Może będzie jeszcze warto włączyć tzw. "Wakacje od abonamentu"?
Polega to na tym, że wysyłasz SMS-a o treści: WAKACJE na numer 80666 (jest to darmowe) i za najbliższy okres rozliczeniowy nie płacisz wcale abonamentu. Oczywiście w tym okresie, gdybyś chciał dzwonić z tego numeru, to płacisz stawki cennikowe (nie działa no-limit), ale może Ci się to będzie kalkulowało? Ważne żeby tę komendę wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuję za podpowiedź.
Potestuję sobie Plusha, zobaczę jak wygląda jakość połączeń. Bardziej mnie zdenerwowało zachowanie obecnego operatora.
Potestuję sobie Plusha, zobaczę jak wygląda jakość połączeń. Bardziej mnie zdenerwowało zachowanie obecnego operatora.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
banand,
- moja teoria jest taka, że u Twojego operatora zadziałały automaty. U nas umowę podpisałeś 07.07.2017 r. a u Twojego operatora koniec promocji był 28.07.2017 r. - zatem jest to mniej niż 30 dni. Pewnie dlatego z automatu poszła data przeniesienia na ten 28.08.2017 r. nie uwzględniając faktu, że w czerwcu złożyłeś wypowiedzenie z zachowaniem terminu. Ale nie znam ich procedur, więc lepiej poczekaj na odpowiedź z Reklamacji.
- moja teoria jest taka, że u Twojego operatora zadziałały automaty. U nas umowę podpisałeś 07.07.2017 r. a u Twojego operatora koniec promocji był 28.07.2017 r. - zatem jest to mniej niż 30 dni. Pewnie dlatego z automatu poszła data przeniesienia na ten 28.08.2017 r. nie uwzględniając faktu, że w czerwcu złożyłeś wypowiedzenie z zachowaniem terminu. Ale nie znam ich procedur, więc lepiej poczekaj na odpowiedź z Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak możliwości przeniesienia nr do Plusa
Dzień dobry,
W ostatnim czasie chciałem przenieść nr z Orange do Plusa oraz wsiąść solidny Tel na raty. Umowa nie mogła jednak zostać podpisana z powodu rzekomego zadłużenia na moją osobę z 2010 roku. Jednak po kontakcie mailowym z Dzialem Windykacji Plusa informacji o zadłużeniu nie posiadają. W celu kolejnej aktywacji usługi w Plusie radzą kontaktować sie z Działem Aktywacji. Czyli zostałem odesłany na sam początek sprawy. Czy mogę prosić o jakąś pomoc w tej kwestii? Dziekuję z góry.
W ostatnim czasie chciałem przenieść nr z Orange do Plusa oraz wsiąść solidny Tel na raty. Umowa nie mogła jednak zostać podpisana z powodu rzekomego zadłużenia na moją osobę z 2010 roku. Jednak po kontakcie mailowym z Dzialem Windykacji Plusa informacji o zadłużeniu nie posiadają. W celu kolejnej aktywacji usługi w Plusie radzą kontaktować sie z Działem Aktywacji. Czyli zostałem odesłany na sam początek sprawy. Czy mogę prosić o jakąś pomoc w tej kwestii? Dziekuję z góry.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2017, o 07:53 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Dario909,
w jakim kanale sprzedaży chciałeś zrealizować przeniesienie numeru?Dario909 pisze:chciałem przenieść nr z Orange do Plusa
Przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.Dario909 pisze: Umowa nie mogła jednak zostać podpisana z powodu rzekomego zadłużenia na moją osobę z 2010 roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Chodziło o przeniesienie numeru w ramach Samrtdomu w Cyfrowym Polsacie ponieważ mam tam już tv i Internet. Zdecydowałem się więc na przeniesienie nr do Plusa z racji oszczędnościowych. Niestety Pani w punkcie obsługi nie mogła zakończyć procesu podpisania umowy gdyż wyskoczył Jej komunikat o wspomnianym zadłużeniu na moim koncie. I zostałem poinstruowany aby skontaktować sie z Działem Windykacji. Po wymianie informacji tak jak pisałem dział ten żadnych danych o zadłużeniu nie miał. Czyli teraz musze skontaktować sie z Działem Aktywacji żeby uzyskać wspomnianą kaucje i po jej uregulowaniu przeniesienie bedzie możliwe? Gdzie mogę uzyskać dane do kontaktu z tym działem? Dziękuję za szybką odpowiedź.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dario909,
informacje na temat wysokości kaucji uzyskasz w punkcie sprzedaży.Dario909 pisze:Czyli teraz musze skontaktować sie z Działem Aktywacji żeby uzyskać wspomnianą kaucje i po jej uregulowaniu przeniesienie bedzie możliwe?
Nie ma numeru kontaktowego do Działu Aktywacji.Dario909 pisze:Gdzie mogę uzyskać dane do kontaktu z tym działem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuje bardzo za odpowiedź i przekazane informacje. Pozdrawiam.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam
Mam takie problem z przenoszeniem numeru do Plush z Tmobile, jest to co prawda trochę po fakcie, bo operacja jest w toku ale czemu przy wypełnianiu zgłoszenie o przeniesienie nie dajecie wyboru opcji z konkretną datą? tj "Bez zachowania okresu wypowiedzenia w dniu..."
To za skutkowało tym, że teraz muszę czekać ponad miesiąc, a dodatkowe pytanie mam takie, czy da się coś z tym teraz zrobić?
Pozdrawiam
Mam takie problem z przenoszeniem numeru do Plush z Tmobile, jest to co prawda trochę po fakcie, bo operacja jest w toku ale czemu przy wypełnianiu zgłoszenie o przeniesienie nie dajecie wyboru opcji z konkretną datą? tj "Bez zachowania okresu wypowiedzenia w dniu..."
To za skutkowało tym, że teraz muszę czekać ponad miesiąc, a dodatkowe pytanie mam takie, czy da się coś z tym teraz zrobić?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj zygmund,
termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś i ile dni zostało Ci do końca umowy.
Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator "dawca".
termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś i ile dni zostało Ci do końca umowy.
Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator "dawca".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Problem ze miałem tylko do wyboru dwie opcje:
z zachowaniem okresu wypowiedzenia oraz po okresie promocyjnym, a nie było w ogóle opcji bez zachowania okresu wypowiedzenia, która też powinna być.
z zachowaniem okresu wypowiedzenia oraz po okresie promocyjnym, a nie było w ogóle opcji bez zachowania okresu wypowiedzenia, która też powinna być.