Strona 60 z 81

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 31 lip 2017, o 17:57
autor: Basia_Plus
Witaj banand,

jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?

Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 31 lip 2017, o 19:01
autor: banand
Zaznaczyłem na koniec okresu promocyjnego (tak mam we wniosku). Z tym że pokrywał się on z terminem zakończenia świadczenia usług.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 1 sie 2017, o 10:00
autor: Ewa_Plus
banand,
- podejrzewam, że Twój dotychczasowy operator wyznaczył taki termin, ponieważ od dnia złożenia wypowiedzenia do końca okresu promocji było mniej niż 30 dni. Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź na Twoją reklamację. Powinni Ci w niej wyjaśnić logikę wyznaczania daty.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 1 sie 2017, o 10:14
autor: banand
Terminy zostały zachowane, dokument z salonu Orange jasno wskazywał datę zakończenia świadczenia usługi, na chwilę obecną to jest jakaś samowolka z ich strony (nie podpisałem żadnej zgody na abonament), ale rzeczywiście poczekam na wynik reklamacji (zainteresowałem sprawą BOK Plusa i może to coś pomoże). Myślałem, że będzie prosto i szybko a wyszło jak zwykle. Dziękuję za odpowiedź.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 1 sie 2017, o 10:37
autor: Ewa_Plus
banand,
- a jaki okres rozliczeniowy masz w Plushu? Może będzie jeszcze warto włączyć tzw. "Wakacje od abonamentu"?
Polega to na tym, że wysyłasz SMS-a o treści: WAKACJE na numer 80666 (jest to darmowe) i za najbliższy okres rozliczeniowy nie płacisz wcale abonamentu. Oczywiście w tym okresie, gdybyś chciał dzwonić z tego numeru, to płacisz stawki cennikowe (nie działa no-limit), ale może Ci się to będzie kalkulowało? Ważne żeby tę komendę wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 1 sie 2017, o 10:51
autor: banand
Dziękuję za podpowiedź.
Potestuję sobie Plusha, zobaczę jak wygląda jakość połączeń. Bardziej mnie zdenerwowało zachowanie obecnego operatora.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 1 sie 2017, o 11:02
autor: Ewa_Plus
banand,
- moja teoria jest taka, że u Twojego operatora zadziałały automaty. U nas umowę podpisałeś 07.07.2017 r. a u Twojego operatora koniec promocji był 28.07.2017 r. - zatem jest to mniej niż 30 dni. Pewnie dlatego z automatu poszła data przeniesienia na ten 28.08.2017 r. nie uwzględniając faktu, że w czerwcu złożyłeś wypowiedzenie z zachowaniem terminu. Ale nie znam ich procedur, więc lepiej poczekaj na odpowiedź z Reklamacji.

Brak możliwości przeniesienia nr do Plusa

: 9 sie 2017, o 22:06
autor: Dario909
Dzień dobry,
W ostatnim czasie chciałem przenieść nr z Orange do Plusa oraz wsiąść solidny Tel na raty. Umowa nie mogła jednak zostać podpisana z powodu rzekomego zadłużenia na moją osobę z 2010 roku. Jednak po kontakcie mailowym z Dzialem Windykacji Plusa informacji o zadłużeniu nie posiadają. W celu kolejnej aktywacji usługi w Plusie radzą kontaktować sie z Działem Aktywacji. Czyli zostałem odesłany na sam początek sprawy. Czy mogę prosić o jakąś pomoc w tej kwestii? Dziekuję z góry.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 10 sie 2017, o 10:08
autor: Basia_Plus
Witaj Dario909,
Dario909 pisze:chciałem przenieść nr z Orange do Plusa
w jakim kanale sprzedaży chciałeś zrealizować przeniesienie numeru?
Dario909 pisze: Umowa nie mogła jednak zostać podpisana z powodu rzekomego zadłużenia na moją osobę z 2010 roku.
Przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 10 sie 2017, o 10:20
autor: Dario909
Chodziło o przeniesienie numeru w ramach Samrtdomu w Cyfrowym Polsacie ponieważ mam tam już tv i Internet. Zdecydowałem się więc na przeniesienie nr do Plusa z racji oszczędnościowych. Niestety Pani w punkcie obsługi nie mogła zakończyć procesu podpisania umowy gdyż wyskoczył Jej komunikat o wspomnianym zadłużeniu na moim koncie. I zostałem poinstruowany aby skontaktować sie z Działem Windykacji. Po wymianie informacji tak jak pisałem dział ten żadnych danych o zadłużeniu nie miał. Czyli teraz musze skontaktować sie z Działem Aktywacji żeby uzyskać wspomnianą kaucje i po jej uregulowaniu przeniesienie bedzie możliwe? Gdzie mogę uzyskać dane do kontaktu z tym działem? Dziękuję za szybką odpowiedź.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 10 sie 2017, o 13:11
autor: Basia_Plus
Dario909,
Dario909 pisze:Czyli teraz musze skontaktować sie z Działem Aktywacji żeby uzyskać wspomnianą kaucje i po jej uregulowaniu przeniesienie bedzie możliwe?
informacje na temat wysokości kaucji uzyskasz w punkcie sprzedaży.
Dario909 pisze:Gdzie mogę uzyskać dane do kontaktu z tym działem?
Nie ma numeru kontaktowego do Działu Aktywacji.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 10 sie 2017, o 17:07
autor: Dario909
Dziękuje bardzo za odpowiedź i przekazane informacje. Pozdrawiam.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 sie 2017, o 10:50
autor: zygmund
Witam

Mam takie problem z przenoszeniem numeru do Plush z Tmobile, jest to co prawda trochę po fakcie, bo operacja jest w toku ale czemu przy wypełnianiu zgłoszenie o przeniesienie nie dajecie wyboru opcji z konkretną datą? tj "Bez zachowania okresu wypowiedzenia w dniu..."
To za skutkowało tym, że teraz muszę czekać ponad miesiąc, a dodatkowe pytanie mam takie, czy da się coś z tym teraz zrobić?

Pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 sie 2017, o 12:43
autor: Basia_Plus
Witaj zygmund,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś i ile dni zostało Ci do końca umowy.
Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator "dawca".

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 sie 2017, o 13:11
autor: zygmund
Problem ze miałem tylko do wyboru dwie opcje:
z zachowaniem okresu wypowiedzenia oraz po okresie promocyjnym, a nie było w ogóle opcji bez zachowania okresu wypowiedzenia, która też powinna być.