Strona 64 z 81

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 9 gru 2017, o 13:47
autor: habish
Przeniesienie numeru z karty na abonament, przeważnie trwa 24 godziny. Dodatkowo jednak dodam, że w pierwszej kolejności operator macierzysty numeru musi wydać zgodę na wydanie numeru.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 9 gru 2017, o 18:01
autor: cocodrillo1
patryk7588 pisze:Przeniesienie numeru z karty na abonament, przeważnie trwa 24 godziny. Dodatkowo jednak dodam, że w pierwszej kolejności operator macierzysty numeru musi wydać zgodę na wydanie numeru.
A może się nie zgodzić, czy też chodzi o to, że trzeba będzie poczekać na taką zgodę?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 9 gru 2017, o 18:01
autor: habish
W przypadku oferty na kartę nie powinno być problemów. ;-)

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 11 gru 2017, o 11:30
autor: Marta_Plus
duchrysia,

dziękuję za wskazanie opisu Twojej sprawy, z którą oczywiście zapoznałam się. Czy próbowałeś wysłać wiadomość ustawiając jej format jako tekst? Wówczas usługa powinna działać, jednak nie mogę niestety zagwarantować płynności jej działania, gdyż nie jest już ona przez nas wspierana.


Witaj cocodrillo1,

w jakim kanale sprzedaży realizowałeś przeniesienie? Jeżeli dokumenty są wypełnione poprawnie, a wszystkie dane w systemach zgadzają się, to tak jak napisał patryk7588, numer zacznie działać w naszej sieci w ciągu 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora. Zatem oby tak było:
patryk7588 pisze:W przypadku oferty na kartę nie powinno być problemów. ;-)
:->

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 11 gru 2017, o 12:50
autor: duchrysia
Marta_Plus pisze:duchrysia,

dziękuję za wskazanie opisu Twojej sprawy, z którą oczywiście zapoznałam się. Czy próbowałeś wysłać wiadomość ustawiając jej format jako tekst? Wówczas usługa powinna działać, jednak nie mogę niestety zagwarantować płynności jej działania, gdyż nie jest już ona przez nas wspierana.



:->
Dzięki za próbę pomocy. Wysyłam z tego samego komputera maila do żony i córki i sms przychodzi po 3 sekundach... Powiedz mi proszę czy Was jako pracowników poważnej firmy, zatrudniającej kompetentnych specjalistów, nie interesuje dlaczego tak się dzieje, że jeden z tysięcy numerów (którym zapewne odpowiada jakies konto w systemie obsługi) nie działa prawidłowo i analogicznie jak inne? Ja mam również w pracy zawodowej do czynienia z obsługą pewnych systemów i jak coś nie działa to znaczy, że jest jakiś błąd i należy go naprawić.
Po raz drugi otrzymuję wyjaśnienia od pracownika firmy Polkomtel, że mój problem nie może być naprawiony gdyż tej usługi już nie wspieramy...Co to tak właściwie znaczy? Nie wstyd wam, że nie potraficie naprawić takiego prostego problemu?
Przeniosłem numer do sieci plus tylko i wyłącznie dlatego, że w niej funkcjonuje taka usługa. A sieć plus zrobiła mi takiego psikusa...

Pozdrawiam
Tomek

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 11 gru 2017, o 14:22
autor: Marta_Plus
duchrysia,

rozumiem i dziękuję za nadesłane uwagi. Abym mogła je przekazać dalej, podeślij mi proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Pozdrawiam również.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 11 gru 2017, o 14:38
autor: duchrysia
Marta_Plus pisze:duchrysia,

rozumiem i dziękuję za nadesłane uwagi. Abym mogła je przekazać dalej, podeślij mi proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Pozdrawiam również.
Numer telefonu przesłałem.

Naprawdę bardzo dziękuję za chęć rozwiązania problemu

Pozdrawiam
Tomek

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 11 gru 2017, o 15:34
autor: Marta_Plus
duchrysia,

dziękuję bardzo - wiadomość dotarła.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 11 gru 2017, o 22:58
autor: cocodrillo1
Witaj cocodrillo1,

w jakim kanale sprzedaży realizowałeś przeniesienie? Jeżeli dokumenty są wypełnione poprawnie, a wszystkie dane w systemach zgadzają się, to tak jak napisał patryk7588, numer zacznie działać w naszej sieci w ciągu 24 godzin od momentu uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora. Zatem oby tak było:
patryk7588 pisze:W przypadku oferty na kartę nie powinno być problemów. ;-)
:->
Na razie numeru nie przenosiłem. Dzisiaj byłem umówiony na kontakt DUK w tej sprawie i cisza...

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 12 gru 2017, o 11:29
autor: Marta_Plus
cocodrillo1,

pozostawiałeś swój numer na tej stronie: https://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer? Czy kontakt w sprawie oferty już nastąpił? Jeśli nie, prześlij mi proszę numer kontaktowy poprzez ten formularz.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 12 gru 2017, o 21:24
autor: cocodrillo1
Marta_Plus pisze:cocodrillo1,

pozostawiałeś swój numer na tej stronie: https://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer? Czy kontakt w sprawie oferty już nastąpił? Jeśli nie, prześlij mi proszę numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Formularz wypełniony, gdyż do teraz cisza ze strony DUK.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 13 gru 2017, o 11:08
autor: Marta_Plus
cocodrillo1,

poprosiłam już DUK o kontakt z Tobą.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 13 gru 2017, o 13:10
autor: wicek48
Witam
Czy można przenieś numer wcześniej jak 120 dni przed końcem umowy od innego operatora do Plus
pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 13 gru 2017, o 13:29
autor: Marta_Plus
Witaj wicek48,
wicek48 pisze:Czy można przenieś numer wcześniej jak 120 dni przed końcem umowy od innego operatora do Plus
tak - termin przeniesienia numeru musi mieścić się w przedziale 120 dni od momentu złożenia wniosku o przeniesienie.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 15 gru 2017, o 09:38
autor: duchrysia
Marta_Plus pisze:duchrysia,

dziękuję bardzo - wiadomość dotarła.
Witaj Marta
Jak dotąd nic się nie zmieniło ;-( Zajął się moim problemem ktoś czy jak zwykle poszło na /dev/null ?
Pozdrawiam
Tomek