Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: Magda_Plus »

grande1970 czy możesz doprecyzować? Czy zleciłeś usunięcie usługi SMS-em?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piteros
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 mar 2014, o 19:07

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: piteros »

U mnie wygląda to tak, że: na fakturach płace za czasoumilacz, którego nawet nie mam. Żadna muzyka nie gra przy połączeniu. Po wysłaniu SMS dezaktywującego otrzymuje odpowiedz "Dezaktywacja nie powiodła sie, nie masz aktywnej usługi."
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: Basia_Plus »

piteros,

czy wysyłałeś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
-snoop-
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 10:28
Lokalizacja: Płock

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: -snoop- »

Mam taki sam problem jak piteros.
Płacę za usługę czasoumilacz na dwóch numerach a tak naprawdę nigdy żadna muzyka nie grała.
Po wysłaniu sms o treści DEZAKTYWACJA pojawia się komunikat "Dezaktywacja nie powiodła sie, nie masz aktywnej usługi."
Skoro usługa nie jest aktywna to na jakiej podstawie doliczana jest za nią opłata do faktury? Dodam że sytuacja trwa już spory czas a w salonach Plusa nie są w stanie mi pomóc.

Ktoś z forumowych konsultantów pomoże?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: Basia_Plus »

-snoop-,
-snoop- pisze:Po wysłaniu sms o treści DEZAKTYWACJA pojawia się komunikat "Dezaktywacja nie powiodła sie, nie masz aktywnej usługi."
w tej sprawie proponuję Ci kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta http://www.plus.pl/kontakt. Możesz przesłać również zapytanie na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piteros
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 mar 2014, o 19:07

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: piteros »

Basia_Plus pisze:piteros,

czy wysyłałeś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
Tak, wysłałem zgodnie z instrukcją.
Wygląda na to, że razem z forumowiczem -snoop- mamy ten sam problem, więc spróbuję postąpic zgodnie z radą skierowaną do Niego :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: Magda_Plus »

piteros faktycznie, tak będzie najwygodniej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
magdekt
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 lut 2017, o 21:56

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: magdekt »

Mam podobny problem, po wysłaniu smsa o treści "Dezaktywacja" otrzymałam smsa z pytaniem, czy potwierdzam dezaktywację, odpisałam "Tak" i dostałam odpowiedź: "Dezaktywacja nie powiodła się, skontaktuj się z centrum obsługi klienta". Proszę o rozwiązanie problemu...
rzerzucha20
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 6 mar 2016, o 17:47

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: rzerzucha20 »

magdekt - masz wyżej napisane co zrobić.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: Ewa_Plus »

magdekt,
- próbowałaś już kontaktować się z DOK w tej sprawie, jak radziła Basia_Plus?
Jeśli sytuacja nadal występuje, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: michal8937 »

Basia_Plus pisze:piteros,

czy wysyłałeś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
Najlepsze jest to, że po wysłaniu takiego smsa przychodzi SMS z prośbą o potwierdzenie chęci wyłączenia tej usługi. Nie złego by w tym nie było, gdyby nie fakt, że SMS z prośba o potwierdzenie dezaktywacji przychodzi z

numeru 333 (!!!), a nie 80333

i zapewne część osób tego nie widzi i wysyła potwierdzenie w formie bezpośredniej odpowiedzi na wiadomość, dzięki czemu do dezaktywacji nie dochodzi.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: Ewa_Plus »

michal8937,
- słuszna uwaga.
Wiadomość potwierdzającą o treści "TAK" należy odesłać pod nr 80333, a nie numer, z którego przyszła wiadomość (333).
Dziękuję, że o tym tu wspomniałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czochracz
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 sty 2011, o 19:48
Lokalizacja: Mielec

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: czochracz »

Witam. Od 5 lutego weszły mi nowe warunki( kontynuacja abonamentu). Z automatu został włączony czasoumilacz i pakiet ipla. Obie te usługi dezaktywowałem przez swoje konto na plus online. Czy jest możliwe na tym etapie sprawdzenie czy rzeczywiście dezaktywacja przebiegła prawidłowo, abym nie miał doliczonych tych usług do następnej faktury. Nadmieniam, że okres rozliczeniowy kończy mi się 4 marca.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj czochracz,

- jeśli w Plus online widzisz, że usługi są wyłączone, to jest OK.
Jeżeli potrzebne Ci dodatkowe potwierdzenie, to skontaktuj się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms

Post autor: kaska251 »

Witam mam problem z wyłączeniem usługi czasoumilacza.Po wysłaniu sms przychodzi zwrotny sms że nie można dezaktywować usługi profil nie istnieje.
ODPOWIEDZ