Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
grande1970 czy możesz doprecyzować? Czy zleciłeś usunięcie usługi SMS-em?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
U mnie wygląda to tak, że: na fakturach płace za czasoumilacz, którego nawet nie mam. Żadna muzyka nie gra przy połączeniu. Po wysłaniu SMS dezaktywującego otrzymuje odpowiedz "Dezaktywacja nie powiodła sie, nie masz aktywnej usługi."
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
piteros,
czy wysyłałeś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
czy wysyłałeś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Mam taki sam problem jak piteros.
Płacę za usługę czasoumilacz na dwóch numerach a tak naprawdę nigdy żadna muzyka nie grała.
Po wysłaniu sms o treści DEZAKTYWACJA pojawia się komunikat "Dezaktywacja nie powiodła sie, nie masz aktywnej usługi."
Skoro usługa nie jest aktywna to na jakiej podstawie doliczana jest za nią opłata do faktury? Dodam że sytuacja trwa już spory czas a w salonach Plusa nie są w stanie mi pomóc.
Ktoś z forumowych konsultantów pomoże?
Płacę za usługę czasoumilacz na dwóch numerach a tak naprawdę nigdy żadna muzyka nie grała.
Po wysłaniu sms o treści DEZAKTYWACJA pojawia się komunikat "Dezaktywacja nie powiodła sie, nie masz aktywnej usługi."
Skoro usługa nie jest aktywna to na jakiej podstawie doliczana jest za nią opłata do faktury? Dodam że sytuacja trwa już spory czas a w salonach Plusa nie są w stanie mi pomóc.
Ktoś z forumowych konsultantów pomoże?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
-snoop-,
w tej sprawie proponuję Ci kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta http://www.plus.pl/kontakt. Możesz przesłać również zapytanie na adres: bok@plus.pl.-snoop- pisze:Po wysłaniu sms o treści DEZAKTYWACJA pojawia się komunikat "Dezaktywacja nie powiodła sie, nie masz aktywnej usługi."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Tak, wysłałem zgodnie z instrukcją.Basia_Plus pisze:piteros,
czy wysyłałeś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
Wygląda na to, że razem z forumowiczem -snoop- mamy ten sam problem, więc spróbuję postąpic zgodnie z radą skierowaną do Niego :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
piteros faktycznie, tak będzie najwygodniej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Mam podobny problem, po wysłaniu smsa o treści "Dezaktywacja" otrzymałam smsa z pytaniem, czy potwierdzam dezaktywację, odpisałam "Tak" i dostałam odpowiedź: "Dezaktywacja nie powiodła się, skontaktuj się z centrum obsługi klienta". Proszę o rozwiązanie problemu...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 6 mar 2016, o 17:47
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
magdekt - masz wyżej napisane co zrobić.
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
magdekt,
- próbowałaś już kontaktować się z DOK w tej sprawie, jak radziła Basia_Plus?
Jeśli sytuacja nadal występuje, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.
- próbowałaś już kontaktować się z DOK w tej sprawie, jak radziła Basia_Plus?
Jeśli sytuacja nadal występuje, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Najlepsze jest to, że po wysłaniu takiego smsa przychodzi SMS z prośbą o potwierdzenie chęci wyłączenia tej usługi. Nie złego by w tym nie było, gdyby nie fakt, że SMS z prośba o potwierdzenie dezaktywacji przychodzi zBasia_Plus pisze:piteros,
czy wysyłałeś SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333?
numeru 333 (!!!), a nie 80333
i zapewne część osób tego nie widzi i wysyła potwierdzenie w formie bezpośredniej odpowiedzi na wiadomość, dzięki czemu do dezaktywacji nie dochodzi.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
michal8937,
- słuszna uwaga.
Wiadomość potwierdzającą o treści "TAK" należy odesłać pod nr 80333, a nie numer, z którego przyszła wiadomość (333).
Dziękuję, że o tym tu wspomniałeś.
- słuszna uwaga.
Wiadomość potwierdzającą o treści "TAK" należy odesłać pod nr 80333, a nie numer, z którego przyszła wiadomość (333).
Dziękuję, że o tym tu wspomniałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Witam. Od 5 lutego weszły mi nowe warunki( kontynuacja abonamentu). Z automatu został włączony czasoumilacz i pakiet ipla. Obie te usługi dezaktywowałem przez swoje konto na plus online. Czy jest możliwe na tym etapie sprawdzenie czy rzeczywiście dezaktywacja przebiegła prawidłowo, abym nie miał doliczonych tych usług do następnej faktury. Nadmieniam, że okres rozliczeniowy kończy mi się 4 marca.
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Witaj czochracz,
- jeśli w Plus online widzisz, że usługi są wyłączone, to jest OK.
Jeżeli potrzebne Ci dodatkowe potwierdzenie, to skontaktuj się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
- jeśli w Plus online widzisz, że usługi są wyłączone, to jest OK.
Jeżeli potrzebne Ci dodatkowe potwierdzenie, to skontaktuj się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - NIE da się wyłączyć za pomocą sms
Witam mam problem z wyłączeniem usługi czasoumilacza.Po wysłaniu sms przychodzi zwrotny sms że nie można dezaktywować usługi profil nie istnieje.