Teraz jest 21 wrz 2017, o 07:59

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Konfiguracja telefonu + problem z LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

radwas

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 11:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89.90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 12:39

Witam.
Od niedawna jestem użytkownikiem Samsunga Galaxy S5 zakupionego w Plusie (przedłużenie umowy abonamentowej).
Mimo iż jestem w zasięgu LTE (sprawdzone na S4 mini - działa) i mimo prawidłowej konfiguracji telefonu oraz konfiguracji internetu (pobranej ze strony Plusa) telefon nie przełącza się na LTE (tryb pracy ustawiony na: LTE/WCDMA/GSM - automatyczne połączenie), korzysta tylko naprzemiennie z 3G lub H+. Oprogramowanie telefonu takze jest aktualne wykonane we wrzesniu. Czy wina stoi po stronie sieci, czy aparatu, nie wiem czy mam go reklamować czy szukać pomocy u operatora??
Ostatnio edytowano 10 lut 2017, o 13:47 przez Krzysiek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmiana nazwy wątku, temat tyczy się różnych modeli telefonów.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 12:45

Jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

radwas

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 11:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89.90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 12:48

plus
Offline
Avatar użytkownika

zbiku

Szalony PlusManiak

  • Posty: 346
  • Dołączył(a): 2 sty 2013, o 11:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 35 razy

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 14:15

Wkładasz te sama kartę do jednego i drugiego telefonu czy masz 2 osobne karty?

W jednym i w drugim tel masz wpisany apn plus?

Za ten post autor zbiku otrzymał podziękowania - 2
Magda_Plus(19 wrz 2014, o 15:00), radwas(19 wrz 2014, o 14:55)
Offline
Avatar użytkownika

radwas

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 11:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89.90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 14:18

dwie osobne karty. W obydwóch telefonach identyczna konfiguracja.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 14:18

radwas tak jak zbiku radzi włóż inną kartę SIM do swojego Galaxy s5 i sprawdź połączenie z internetem w LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Magda_Plus otrzymał podziękowanie od
radwas(19 wrz 2014, o 14:55)
Offline
Avatar użytkownika

radwas

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 11:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89.90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 14:54

Faktycznie po włożeniu drugiej karty Sim LTE w S5 ruszyło, przy okazji zauważyłem że mimo iż moja karta Sim jest mikro to nie posiada w przeciwieństwie do drugiej sprawdzanej karty Sim napisu LTE. Widocznie muszę wymienić moją kartę Sim na nowszy model, tylko nie wiem ja wygląda to od strony formalnej u operatora.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 15:05

radwas[/b] czyli masz dwie karty microSIM, jedną z LTE a drugą bez?

Zatem jeśli chcesz ją wymienić na kartę USIM (dającą możliwość korzystania z LTE) to zgłoś się do najbliższego punktu sprzedaży Plusa. Wymiana będzie płatna 25 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

radwas

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 11:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89.90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 15:17

OK. Tylko zastanawia mnie jedno a mianowicie: przedłużając umowę zmieniając taryfę na taryfę LTE w ogóle nie zostałem poinformowany że moja karta jest już przestarzała i nie w pełni obsługuje usługi zawarte w nowej taryfie i moja karta nie została wymieniona na kartę umożliwiającą mi w pełni korzystanie z usług na jakie podpisałem umowę, wg mnie to operator nie wywiązał się z warunków umowy.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post19 wrz 2014, o 15:35

radwas - to nie do końca tak jak piszesz... Przedłużyłeś umowę. Czy przed wymianą telefonu miałeś już kartę microSIM? Bo jeśli miałeś, to w ramach przedłużenia umowy należy Ci się bezpłatna wymiana karty SIM, masz na to 90 dni od podpisania umowy. Czy jest inaczej niż napisałam?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

radwas

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 11:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89.90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S5

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post20 wrz 2014, o 07:55

Tak miałem już microSIM przed przedłużeniem umowy.
Offline
Avatar użytkownika

niko10

Szalony PlusManiak

  • Posty: 860
  • Dołączył(a): 1 cze 2014, o 17:58
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 70 razy

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post20 wrz 2014, o 08:05

To przejdź się do punktu Plusa i powołaj się na te 90 dni i Ci wymienią bezpłatnie od ręki.

Za ten post autor niko10 otrzymał podziękowania - 2
Ewa_Plus(22 wrz 2014, o 11:08), radwas(20 wrz 2014, o 15:14)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4229
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 399 razy

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post22 wrz 2014, o 11:10

radwas - dokładnie.
niko10 dobrze radzi :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

DJMazi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 6 sty 2013, o 19:26
  • Lokalizacja: Głubczyce
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowna
  • Model telefonu: Samsung GaxaXy II

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post8 gru 2014, o 21:06

Witam
Wracam do tego problemu bo mam kartę LTE jestem w zasięgu LTE a nie mam LTE :( ? i co zrobić ? jakie ustawienia zmienić ? telefon nie łapie mi LTE :( dziś karta zmieniona. !

Chciał bym dodać ze wysłałem sobie konfiguracie Internetu i nic to nie zmienia.
Offline
Avatar użytkownika

qlka2

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 24 lis 2014, o 12:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Nokia C5

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 gru 2014, o 09:56

Witam!
A ja trochę z innej beczki.
Przedłużyłem umowę z telefonem który obsługuje LTE.
Dodatkowo za 1PLN wziąłem też abonament LTE tylko z kartą SIM.
Rozumiem że jak wsadzę kartę do telefonu to będzie to działać ale chodzi mi o coś innego.
Czy jest techniczna możliwość "podpięcia" tego pakietu LTE pod kartę SIM telefonu?
Chodzi o to aby internet wykorzystywany był z pakietu abonamentu LTE a nie abonamentu telefonu?
Wiem że niektórzy brali taką ofertę że były 2 karty SIM do jednego abonamentu LTE.
Chodzi mi o to samo tyle żeby jedna z tych kart obsługiwała te dwa abonamenty.
Jest takie coś możliwe?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Bart.
Następna strona

Etui Huawei P9 Lite 2017

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: amaimoon, bartek2017 i 33 gości


Etui Huawei P10 Lite