Dzień dobry.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Od 09.03.2017 mam aktywny abonament Ja+39,0zł i w nim 8GB internetu.
Problem jest taki, że jeśli wybiorę APN internet jako zaznaczony to nie działa mi wysyłanie/odbieranie MMS. Jeśli zaznaczę APN mms to nie łączy się z netem. Dzieje się tak na włączonej transmisji danych jak i na wyłączonej. Ponieważ testowałem różne ustawienia APN spisane z innych działających w PLUS telefonów to zaczynam się zastanawiać czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Telefon to Prestigio PSP5505 Duo (nie obsługuje LTE) na Android 4.4.2 (Kit Kat)
Ustawienia:
Tryb sieci: 2G/3G (tryb automatyczny)
Usługa 3G włączona
Ustawienia APN dla internetu:
Nazwa: Plus Internet
APN: plus
Typ APN: default, supl
MMC:260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: nie ustawiono
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.
Ustawienia dla MMS;
Nazwa: Plus MMS
APN: mms
Typ APN: default, mms
MMSC:
http://mms.plusgsm.pl:8002Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MMC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.