Konfiguracja telefonu + problem z LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Lugamiar2111
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Lugamiar2111 »

Nic nie wiem na ten temat, ale być może, ponieważ prosiłem o aktywację usługi Lte.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Basia_Plus »

Lugamiar2111,

jeśli na Twoim koncie jest aktywny Plus Kod 5, usługę GPRS możesz aktywować wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs.
Ewentualnie w celu weryfikacji usług aktywnych na Twoim koncie proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lugamiar2111
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Lugamiar2111 »

Niestety podczas próby aktywacji przychodzi informacja, że nie można dodać usługi
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Basia_Plus »

Lugamiar2111,

skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiek_123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 wrz 2017, o 15:35

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: krzysiek_123 »

Witam
Od kilku dni mam telefon Huawei P10 i nie działa w nim internet LTE.
Z moich obserwacji wynika że jak jest w ustawieniach telefonu Preferowany typ sieci LTE/3G/2G to pomimo iż widać zasięg internet nie działa, a jak zmienię na 3G/2G działa.
Co jest przyczyną że nie mam LTE ?
Mam taki sam problem. Po włożeniu karty sim plusa do mojego telefonu mogę wykonywać i odbierać połączenia i SMS-y. Nie mogę natomiast włączyć transmisji danych. Po uruchomieniu tej opcji na telefonie dane nie są ani wysyłane ani odbierane. Pracownik w salonie Plusa konfigurował punkt dostępowy co nie rozwiązało problemu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Ewa_Plus »

krzysiek_123,
- czy taka sytuacja ma miejsce niezależnie od tego, do jakiego telefonu włożysz swoją kartę SIM?
Czy MMS-y możesz wysyłać i odbierać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiek_123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 wrz 2017, o 15:35

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: krzysiek_123 »

Ewa_Plus pisze:krzysiek_123,
- czy taka sytuacja ma miejsce niezależnie od tego, do jakiego telefonu włożysz swoją kartę SIM?
Czy MMS-y możesz wysyłać i odbierać?

MMS : Dochodzi informacja o MMS-ie ale sama treść(zdjęcie) się nie pobiera. Punkk dostepowy MMS jest obecny na telefonie.

Jeśli chodzi o testy na innym telefonie to nie mam możliwości ich wykonania ponieważ wszystkie moje telefony wymagają większego formatu karty.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Ewa_Plus »

krzysiek_123,
- z Twojego opisu wynika, że najprawdopodobniej nie masz na swoim numerze aktywnej usługi GPRS, która odpowiada za możliwość korzystania z Internetu, jak i MMS.
Możliwe jest jej bezpłatne uruchomienie. W tym celu skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta telefoniczne lub mailowo. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiek_123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 wrz 2017, o 15:35

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: krzysiek_123 »

Ewa_Plus pisze:krzysiek_123,
- z Twojego opisu wynika, że najprawdopodobniej nie masz na swoim numerze aktywnej usługi GPRS, która odpowiada za możliwość korzystania z Internetu, jak i MMS.
Możliwe jest jej bezpłatne uruchomienie. W tym celu skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta telefoniczne lub mailowo. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Pomogło, dziękuję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post autor: Ewa_Plus »

krzysiek_123,
- cieszę się, że już wszystko działa :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ