Również mam problem z połączeniem LTE w telefonie. Mam kartę sim LTE, usługa LTE jest włączona (według statusu na online.plus.pl), Tryb sieci ustawiony na LTE (preferowana)/WCDMA/GSM, apn ustawiony na plus, jestem w zasięgu LTE, a mimo to nie chce się połączyć z LTE. Przy próbie ręcznego wyboru sieci na PLUS LTE, wyskakuje na pasku powiadomień "Brak usługi - Wybrana sieć jest niedostępna". Przy ponownej próbie wyskakuje na ekranie komunikat "Nie można nawiązać połączenia z tą siecią. Spróbuj ponownie później." A następnie samo wybiera PLUS 3G.
Mój telefon: Sony Xperia M2 LTE, a taryfa: LTE 69,99 H.
Pisałem też do BOK i tam dostałem odpowiedź, że przesłana korespondencja została przekazana do odpowiedniego działu i abym czekał na odpowiedź. Czekałem, ale ostatnio zauważyłem, że status zmieniono na "Rozwiązane". Nr zgłoszenia: 141210-001528
Mam identyczny problem jak użytkownik pablosso wyżej. Karta SIM wymieniona na USIM, usługa LTE aktywowana. Telefon z obsługą sieci LTE (Sony Xperia Z Ultra). Przy próbie zalogowania do sieci LTE otrzymuje dokładnie taki sam komunikat "Brak usługi - Wybrana sieć jest niedostępna", po czym telefon automatycznie wraca w tryb 3G. Zasięg LTE jest dobry gdyż na modemie który otrzymałem w zestawie Power LTE w laptopie mam pokazany pełny pasek zasięgu LTE.
Co więc powinienem poczynić w kwestii rozwiązania tego problemu?
Witam,
Od dłuższego czasu mamy problemy z działaniem usługi LTE (praktycznie od początku umowy nie działa), cały czas mamy tylko połączenie HSPA+ lub 3G. Abonament LTE 79,99, telefon Samsung Galaxy S5, sprawdzałem na tym samym telefonie z prepaid-em i LTE działa bez problemu, moja karta była sprawdzana w salonie i jest ok. Pobieranie konfiguracji i zmiany z APN-em nic nie pomagają (w tym na plus). Usługa LTE włączona, sprawdzone przez Plus Online i konsultantów. Dwa oficjalne zgłoszenia do BOK które pozostają bez echa, w dalszym ciągu usługa nie działa.
Czy można liczyć na jakąs pomoc w tym temacie ?.
[EDIT] Właśnie się sprawa rozwiązała, oddzwonił do mnie technik, usługa nie była prawidłowo dodana do mojego konta, nie odświeżył się jakiś status.
Witam
Ja także mam problem z LTE ... w telefonie wszystko ustawione , przesłana konfiguracja z plusa , karta od lte jest, telefon lte posiada , a sygnału LTE brak ;/
Czy jest to podstawa do reklamacji ?? czy można to jakoś naprawić ?? zresetować ustawienia w plusie czyli włączyć i wyłączyć usługę od nowa?
APN mam ustawiony na plus
tryb pracy LTE/WCDMA/GSM
Co do taryfy to nie wiem .. gdy wpisuje kod *147# wyskakuje mi komunikat problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod mmi
Przedłużałem umowe Ja firma.
jzu wiem na plus online było JA+ Firma 79 :D
Zainstalowałem karte sim do innego telefonu w którym działa LTE i niestety LTE nie było w programie LTA N/A
inna karta sim lte zainstalowana w moim telefonie działa i lte też działa
andrejj pisze:Zainstalowałem karte sim do innego telefonu w którym działa LTE i niestety LTE nie było w programie LTA N/Ainna karta sim lte zainstalowana w moim telefonie działa i lte też działa
Dzięki za szybkie załatwienie sprawy ;), APS nie był w stanie mi pomóc.. wmawiał iż jest to uszkodzony telefon , a ja wiedziałem że jest inaczej.. cóż za ludzie tam pracują ;/
PAni Basiu leci podziękowanie.
LTE działa prędkość pobierania około 20 Mb/s przy 3 kreskach więc wynik zadowalający ;)
Pani Basiu, proszę mi powiedzieć czy LTE mam na cały okres umowy czy na ileś miesięcy ??