Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 70
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Numeru który był podsylany z problemem zz lte
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
andrejj,
jeśli warunki umowy nie stanowią inaczej, usługa będzie dostępna przez cały okres umowy.
jeśli warunki umowy nie stanowią inaczej, usługa będzie dostępna przez cały okres umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
sęk w tym iż nie pamiętam co było w warunkach umowy ;) , a samej umowy nie mogę znaleźć.. bo gdybym miał na cały okres to ok.. ale jeśli jest na ileś miesięcy to na pewno bym chciał reklamować brak LTE od początku umowy .. czyli jakiś miesiąc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
andrejj,
z poziomu forum nie mam możliwości udzielenia Ci, jednoznacznej odpowiedzi. W celu weryfikacji wyślij zapytanie poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006).
z poziomu forum nie mam możliwości udzielenia Ci, jednoznacznej odpowiedzi. W celu weryfikacji wyślij zapytanie poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Witam, mam problem z połączeniem LTE w telefonie. Mam kartę sim (nano) LTE, usługa LTE jest włączona (według statusu na online.plus.pl), Tryb sieci ustawiony na LTE (preferowana)/WCDMA/GSM, apn ustawiony na plus, jestem w zasięgu LTE, a mimo to nie laczy z LTE. Przy próbie ręcznego wyboru sieci na PLUS LTE, wyskakuje na pasku powiadomień "Brak usługi - Wybrana sieć jest niedostępna". Przy ponownej próbie wyskakuje na ekranie komunikat "Nie można nawiązać połączenia z tą siecią. Spróbuj ponownie później." A następnie samo wybiera PLUS 3G.
Apn: plus
Taryfa Ja+ 69,99
Tel - Sony Aqua M4
Sim nano aktywowany 19.03.2016
Helpline i pracownicy salonu rozkladaja rece.
Apn: plus
Taryfa Ja+ 69,99
Tel - Sony Aqua M4
Sim nano aktywowany 19.03.2016
Helpline i pracownicy salonu rozkladaja rece.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Suriel czy przekładałeś kartę do innego aparatu, działające w LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
W salonie Plus wczoraj sprawdzalem ze sprzedawca ale sam nie byl pewien czy ma tam zasieg LTE. A nie mam dostepu do innego telefonu z LTEMagda_Plus pisze:Suriel czy przekładałeś kartę do innego aparatu, działające w LTE?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Magda_Plus pisze:podeślij mi numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Witam,
podobnie jak w przypadku poprzednich użytkowników mam problem z MMSami oraz Internetem w swoim telefonie. W dniu dzisiejszym przeszłam z karty na abonament - konfiguracja automatyczna nie działa (smsy nie dochodzą) ręcznie wpisanie ustawień również nie pomogło. Wszystkie dane mam poprawnie wprowadzone, karta jest LTE - sprawdzałam... proszę o pomoc.
podobnie jak w przypadku poprzednich użytkowników mam problem z MMSami oraz Internetem w swoim telefonie. W dniu dzisiejszym przeszłam z karty na abonament - konfiguracja automatyczna nie działa (smsy nie dochodzą) ręcznie wpisanie ustawień również nie pomogło. Wszystkie dane mam poprawnie wprowadzone, karta jest LTE - sprawdzałam... proszę o pomoc.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
buump jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu? Czy możesz wysyłać MMs-y? Co to znaczy, że masz problem z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
APN plusMagda_Plus pisze:buump jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu? Czy możesz wysyłać MMs-y? Co to znaczy, że masz problem z Internetem?
MMSow nie mogę wysyłać wyskakuje mi że nie jest format obsługiwany - jednak mogę odbierać.
Nie działa mi internet - po włączeniu danych komórkowych nic się nie dzieje
EDIT:
buump pisze:APN plusMagda_Plus pisze:buump jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu? Czy możesz wysyłać MMs-y? Co to znaczy, że masz problem z Internetem?
MMSow nie mogę wysyłać wyskakuje mi że nie jest format obsługiwany - jednak mogę odbierać.
Nie działa mi internet - po włączeniu danych komórkowych nic się nie dzieje
Próbowałam wysłać ustawienia MMS oraz internetu za pośrednictwem strony plus - niestety otrzymuje jedynie informację, że za moment powinnam otrzymać wiadomość konfiguracyjną i pomimo, że mam włączony przesył danych - nic nie otrzymuje... konfigurowałam również ustawienia ręcznie - nic nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2016, o 11:19 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: łączenie postów od jednego autora.
Powód: łączenie postów od jednego autora.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
buump jaki masz model aparatu? Czy jesteś pewna, że Twój numer działa już w usłudze abonamentowej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
mój telefon to Samsung Galaxy S5 Neo - SM-G903FMagda_Plus pisze:buump jaki masz model aparatu? Czy jesteś pewna, że Twój numer działa już w usłudze abonamentowej?
umowę podpisałam wczoraj i otrzymałam informację, że już wszystko działa - również zalogowałam sie na online.plus.pl (+aplikacja mobilna) - wszystko mam aktywne - mogę wykonywać normalnie rozmowy wychodzące oraz wysyłać sms.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
buump czy wymieniłaś kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Nie - nie było takiej potrzeby mam kartę microSIM z LTE (sprawdzałam na karcie). Tym bardziej, iż do wczoraj - czyli do momentu kiedy miałam numer na kartę - miałam wykupiony pakiet internetu i wszystko działało bez problemu.Magda_Plus pisze:buump czy wymieniłaś kartę?