Konfiguracja telefonu + problem z LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

DJMazi jaki masz model aparatu? Czy taki jaki w tytule posta? Jaką masz taryfę?

Edit: możliwe, że nie włączyłeś sobie dostępu do LTE. Możesz to zrobić samodzielnie poprzez skorzystanie z Plus online. Opis aktywacji znajduje się na stronie http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4395

qlka2 pisze:Chodzi mi o to samo tyle żeby jedna z tych kart obsługiwała te dwa abonamenty.
Jest takie coś możliwe?

Niestety nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pablosso
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 16 gru 2014, o 16:43

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: pablosso »

Również mam problem z połączeniem LTE w telefonie. Mam kartę sim LTE, usługa LTE jest włączona (według statusu na online.plus.pl), Tryb sieci ustawiony na LTE (preferowana)/WCDMA/GSM, apn ustawiony na plus, jestem w zasięgu LTE, a mimo to nie chce się połączyć z LTE. Przy próbie ręcznego wyboru sieci na PLUS LTE, wyskakuje na pasku powiadomień "Brak usługi - Wybrana sieć jest niedostępna". Przy ponownej próbie wyskakuje na ekranie komunikat "Nie można nawiązać połączenia z tą siecią. Spróbuj ponownie później." A następnie samo wybiera PLUS 3G.
Mój telefon: Sony Xperia M2 LTE, a taryfa: LTE 69,99 H.

Pisałem też do BOK i tam dostałem odpowiedź, że przesłana korespondencja została przekazana do odpowiedniego działu i abym czekał na odpowiedź. Czekałem, ale ostatnio zauważyłem, że status zmieniono na "Rozwiązane". Nr zgłoszenia: 141210-001528
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

pablosso, już powinno być wszystko w porządku, przeloguj telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pablosso
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 16 gru 2014, o 16:43

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: pablosso »

Krzysiek_Plus, dziękuję bardzo. Działa jak należy :)
piotro
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 mar 2015, o 13:15

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: piotro »

Drogi Plusie.

Mam identyczny problem jak użytkownik pablosso wyżej. Karta SIM wymieniona na USIM, usługa LTE aktywowana. Telefon z obsługą sieci LTE (Sony Xperia Z Ultra). Przy próbie zalogowania do sieci LTE otrzymuje dokładnie taki sam komunikat "Brak usługi - Wybrana sieć jest niedostępna", po czym telefon automatycznie wraca w tryb 3G. Zasięg LTE jest dobry gdyż na modemie który otrzymałem w zestawie Power LTE w laptopie mam pokazany pełny pasek zasięgu LTE.
Co więc powinienem poczynić w kwestii rozwiązania tego problemu?

pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

piotro, czy w ustawieniach jest wybrany APN: plus ? Proszę prześlij swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piotro
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 mar 2015, o 13:15

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: piotro »

Pomogła zmiana apn z "internet" na "plus" :-) teraz łączy z LTE bez problemu. Dziękuje za wskazówkę.
obiseba
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 09:28

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: obiseba »

Witam,
Od dłuższego czasu mamy problemy z działaniem usługi LTE (praktycznie od początku umowy nie działa), cały czas mamy tylko połączenie HSPA+ lub 3G. Abonament LTE 79,99, telefon Samsung Galaxy S5, sprawdzałem na tym samym telefonie z prepaid-em i LTE działa bez problemu, moja karta była sprawdzana w salonie i jest ok. Pobieranie konfiguracji i zmiany z APN-em nic nie pomagają (w tym na plus). Usługa LTE włączona, sprawdzone przez Plus Online i konsultantów. Dwa oficjalne zgłoszenia do BOK które pozostają bez echa, w dalszym ciągu usługa nie działa.
Czy można liczyć na jakąs pomoc w tym temacie ?.

[EDIT] Właśnie się sprawa rozwiązała, oddzwonił do mnie technik, usługa nie była prawidłowo dodana do mojego konta, nie odświeżył się jakiś status.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

obiseba dzięki za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: andrejj »

Witam
Ja także mam problem z LTE ... w telefonie wszystko ustawione , przesłana konfiguracja z plusa , karta od lte jest, telefon lte posiada , a sygnału LTE brak ;/

Czy jest to podstawa do reklamacji ?? czy można to jakoś naprawić ?? zresetować ustawienia w plusie czyli włączyć i wyłączyć usługę od nowa?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

andrejj, jaki obecnie masz ustawiony APN w ustawieniach telefonu? Jaka taryfa na numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: andrejj »

APN mam ustawiony na plus
tryb pracy LTE/WCDMA/GSM

Co do taryfy to nie wiem .. gdy wpisuje kod *147# wyskakuje mi komunikat problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod mmi
Przedłużałem umowe Ja firma.

jzu wiem na plus online było JA+ Firma 79 :D

Zainstalowałem karte sim do innego telefonu w którym działa LTE i niestety LTE nie było w programie LTA N/A
inna karta sim lte zainstalowana w moim telefonie działa i lte też działa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Basia_Plus »

andrejj,
andrejj pisze:Zainstalowałem karte sim do innego telefonu w którym działa LTE i niestety LTE nie było w programie LTA N/Ainna karta sim lte zainstalowana w moim telefonie działa i lte też działa
prześlij numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: andrejj »

Witam

Dzięki za szybkie załatwienie sprawy ;), APS nie był w stanie mi pomóc.. wmawiał iż jest to uszkodzony telefon :lol:, a ja wiedziałem że jest inaczej.. cóż za ludzie tam pracują ;/

PAni Basiu leci podziękowanie.
LTE działa prędkość pobierania około 20 Mb/s przy 3 kreskach więc wynik zadowalający ;)

Pani Basiu, proszę mi powiedzieć czy LTE mam na cały okres umowy czy na ileś miesięcy ??
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj andrejj ,
andrejj pisze:Dzięki za szybkie załatwienie sprawy ;),
cieszę się, że udało się rozwiązać problem . :-)
andrejj pisze:Pani Basiu, proszę mi powiedzieć czy LTE mam na cały okres umowy czy na ileś miesięcy ??
Czy Twoje pytanie dotyczy numeru, który nam podsyłałeś czy internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ