Konfiguracja telefonu + problem z LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: andrejj »

Numeru który był podsylany z problemem zz lte
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Basia_Plus »

andrejj,

jeśli warunki umowy nie stanowią inaczej, usługa będzie dostępna przez cały okres umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: andrejj »

sęk w tym iż nie pamiętam co było w warunkach umowy ;) , a samej umowy nie mogę znaleźć.. bo gdybym miał na cały okres to ok.. ale jeśli jest na ileś miesięcy to na pewno bym chciał reklamować brak LTE od początku umowy .. czyli jakiś miesiąc
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Basia_Plus »

andrejj,

z poziomu forum nie mam możliwości udzielenia Ci, jednoznacznej odpowiedzi. W celu weryfikacji wyślij zapytanie poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Suriel
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2016, o 21:37

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Suriel »

Witam, mam problem z połączeniem LTE w telefonie. Mam kartę sim (nano) LTE, usługa LTE jest włączona (według statusu na online.plus.pl), Tryb sieci ustawiony na LTE (preferowana)/WCDMA/GSM, apn ustawiony na plus, jestem w zasięgu LTE, a mimo to nie laczy z LTE. Przy próbie ręcznego wyboru sieci na PLUS LTE, wyskakuje na pasku powiadomień "Brak usługi - Wybrana sieć jest niedostępna". Przy ponownej próbie wyskakuje na ekranie komunikat "Nie można nawiązać połączenia z tą siecią. Spróbuj ponownie później." A następnie samo wybiera PLUS 3G.
Apn: plus
Taryfa Ja+ 69,99
Tel - Sony Aqua M4
Sim nano aktywowany 19.03.2016
Helpline i pracownicy salonu rozkladaja rece.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

Suriel czy przekładałeś kartę do innego aparatu, działające w LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Suriel
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2016, o 21:37

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Suriel »

Magda_Plus pisze:Suriel czy przekładałeś kartę do innego aparatu, działające w LTE?
W salonie Plus wczoraj sprawdzalem ze sprzedawca ale sam nie byl pewien czy ma tam zasieg LTE. A nie mam dostepu do innego telefonu z LTE
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

Magda_Plus pisze:podeślij mi numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
buump
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 kwie 2016, o 21:53

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: buump »

Witam,

podobnie jak w przypadku poprzednich użytkowników mam problem z MMSami oraz Internetem w swoim telefonie. W dniu dzisiejszym przeszłam z karty na abonament - konfiguracja automatyczna nie działa (smsy nie dochodzą) ręcznie wpisanie ustawień również nie pomogło. Wszystkie dane mam poprawnie wprowadzone, karta jest LTE - sprawdzałam... proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

buump jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu? Czy możesz wysyłać MMs-y? Co to znaczy, że masz problem z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
buump
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 kwie 2016, o 21:53

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: buump »

Magda_Plus pisze:buump jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu? Czy możesz wysyłać MMs-y? Co to znaczy, że masz problem z Internetem?
APN plus

MMSow nie mogę wysyłać wyskakuje mi że nie jest format obsługiwany - jednak mogę odbierać.

Nie działa mi internet - po włączeniu danych komórkowych nic się nie dzieje

EDIT:
buump pisze:
Magda_Plus pisze:buump jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu? Czy możesz wysyłać MMs-y? Co to znaczy, że masz problem z Internetem?
APN plus

MMSow nie mogę wysyłać wyskakuje mi że nie jest format obsługiwany - jednak mogę odbierać.

Nie działa mi internet - po włączeniu danych komórkowych nic się nie dzieje

Próbowałam wysłać ustawienia MMS oraz internetu za pośrednictwem strony plus - niestety otrzymuje jedynie informację, że za moment powinnam otrzymać wiadomość konfiguracyjną i pomimo, że mam włączony przesył danych - nic nie otrzymuje... konfigurowałam również ustawienia ręcznie - nic nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2016, o 11:19 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: łączenie postów od jednego autora.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

buump jaki masz model aparatu? Czy jesteś pewna, że Twój numer działa już w usłudze abonamentowej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
buump
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 kwie 2016, o 21:53

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: buump »

Magda_Plus pisze:buump jaki masz model aparatu? Czy jesteś pewna, że Twój numer działa już w usłudze abonamentowej?
mój telefon to Samsung Galaxy S5 Neo - SM-G903F

umowę podpisałam wczoraj i otrzymałam informację, że już wszystko działa - również zalogowałam sie na online.plus.pl (+aplikacja mobilna) - wszystko mam aktywne - mogę wykonywać normalnie rozmowy wychodzące oraz wysyłać sms.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: Magda_Plus »

buump czy wymieniłaś kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
buump
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 kwie 2016, o 21:53

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post autor: buump »

Magda_Plus pisze:buump czy wymieniłaś kartę?
Nie - nie było takiej potrzeby mam kartę microSIM z LTE (sprawdzałam na karcie). Tym bardziej, iż do wczoraj - czyli do momentu kiedy miałam numer na kartę - miałam wykupiony pakiet internetu i wszystko działało bez problemu.
ODPOWIEDZ