Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 wrz 2014, o 12:39
Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Witam.
Od niedawna jestem użytkownikiem Samsunga Galaxy S5 zakupionego w Plusie (przedłużenie umowy abonamentowej).
Mimo iż jestem w zasięgu LTE (sprawdzone na S4 mini - działa) i mimo prawidłowej konfiguracji telefonu oraz konfiguracji internetu (pobranej ze strony Plusa) telefon nie przełącza się na LTE (tryb pracy ustawiony na: LTE/WCDMA/GSM - automatyczne połączenie), korzysta tylko naprzemiennie z 3G lub H+. Oprogramowanie telefonu takze jest aktualne wykonane we wrzesniu. Czy wina stoi po stronie sieci, czy aparatu, nie wiem czy mam go reklamować czy szukać pomocy u operatora??
Od niedawna jestem użytkownikiem Samsunga Galaxy S5 zakupionego w Plusie (przedłużenie umowy abonamentowej).
Mimo iż jestem w zasięgu LTE (sprawdzone na S4 mini - działa) i mimo prawidłowej konfiguracji telefonu oraz konfiguracji internetu (pobranej ze strony Plusa) telefon nie przełącza się na LTE (tryb pracy ustawiony na: LTE/WCDMA/GSM - automatyczne połączenie), korzysta tylko naprzemiennie z 3G lub H+. Oprogramowanie telefonu takze jest aktualne wykonane we wrzesniu. Czy wina stoi po stronie sieci, czy aparatu, nie wiem czy mam go reklamować czy szukać pomocy u operatora??
Ostatnio zmieniony 10 lut 2017, o 14:47 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana nazwy wątku, temat tyczy się różnych modeli telefonów.
Powód: zmiana nazwy wątku, temat tyczy się różnych modeli telefonów.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Jaki masz wpisany APN w ustawienia telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Wkładasz te sama kartę do jednego i drugiego telefonu czy masz 2 osobne karty?
W jednym i w drugim tel masz wpisany apn plus?
W jednym i w drugim tel masz wpisany apn plus?
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
dwie osobne karty. W obydwóch telefonach identyczna konfiguracja.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
radwas tak jak zbiku radzi włóż inną kartę SIM do swojego Galaxy s5 i sprawdź połączenie z internetem w LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Faktycznie po włożeniu drugiej karty Sim LTE w S5 ruszyło, przy okazji zauważyłem że mimo iż moja karta Sim jest mikro to nie posiada w przeciwieństwie do drugiej sprawdzanej karty Sim napisu LTE. Widocznie muszę wymienić moją kartę Sim na nowszy model, tylko nie wiem ja wygląda to od strony formalnej u operatora.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
radwas[/b] czyli masz dwie karty microSIM, jedną z LTE a drugą bez?
Zatem jeśli chcesz ją wymienić na kartę USIM (dającą możliwość korzystania z LTE) to zgłoś się do najbliższego punktu sprzedaży Plusa. Wymiana będzie płatna 25 zł.
Zatem jeśli chcesz ją wymienić na kartę USIM (dającą możliwość korzystania z LTE) to zgłoś się do najbliższego punktu sprzedaży Plusa. Wymiana będzie płatna 25 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
OK. Tylko zastanawia mnie jedno a mianowicie: przedłużając umowę zmieniając taryfę na taryfę LTE w ogóle nie zostałem poinformowany że moja karta jest już przestarzała i nie w pełni obsługuje usługi zawarte w nowej taryfie i moja karta nie została wymieniona na kartę umożliwiającą mi w pełni korzystanie z usług na jakie podpisałem umowę, wg mnie to operator nie wywiązał się z warunków umowy.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
radwas - to nie do końca tak jak piszesz... Przedłużyłeś umowę. Czy przed wymianą telefonu miałeś już kartę microSIM? Bo jeśli miałeś, to w ramach przedłużenia umowy należy Ci się bezpłatna wymiana karty SIM, masz na to 90 dni od podpisania umowy. Czy jest inaczej niż napisałam?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Tak miałem już microSIM przed przedłużeniem umowy.
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
To przejdź się do punktu Plusa i powołaj się na te 90 dni i Ci wymienią bezpłatnie od ręki.
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
radwas - dokładnie.
niko10 dobrze radzi
niko10 dobrze radzi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Witam
Wracam do tego problemu bo mam kartę LTE jestem w zasięgu LTE a nie mam LTE :( ? i co zrobić ? jakie ustawienia zmienić ? telefon nie łapie mi LTE :( dziś karta zmieniona. !
Chciał bym dodać ze wysłałem sobie konfiguracie Internetu i nic to nie zmienia.
Wracam do tego problemu bo mam kartę LTE jestem w zasięgu LTE a nie mam LTE :( ? i co zrobić ? jakie ustawienia zmienić ? telefon nie łapie mi LTE :( dziś karta zmieniona. !
Chciał bym dodać ze wysłałem sobie konfiguracie Internetu i nic to nie zmienia.
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Witam!
A ja trochę z innej beczki.
Przedłużyłem umowę z telefonem który obsługuje LTE.
Dodatkowo za 1PLN wziąłem też abonament LTE tylko z kartą SIM.
Rozumiem że jak wsadzę kartę do telefonu to będzie to działać ale chodzi mi o coś innego.
Czy jest techniczna możliwość "podpięcia" tego pakietu LTE pod kartę SIM telefonu?
Chodzi o to aby internet wykorzystywany był z pakietu abonamentu LTE a nie abonamentu telefonu?
Wiem że niektórzy brali taką ofertę że były 2 karty SIM do jednego abonamentu LTE.
Chodzi mi o to samo tyle żeby jedna z tych kart obsługiwała te dwa abonamenty.
Jest takie coś możliwe?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Bart.
A ja trochę z innej beczki.
Przedłużyłem umowę z telefonem który obsługuje LTE.
Dodatkowo za 1PLN wziąłem też abonament LTE tylko z kartą SIM.
Rozumiem że jak wsadzę kartę do telefonu to będzie to działać ale chodzi mi o coś innego.
Czy jest techniczna możliwość "podpięcia" tego pakietu LTE pod kartę SIM telefonu?
Chodzi o to aby internet wykorzystywany był z pakietu abonamentu LTE a nie abonamentu telefonu?
Wiem że niektórzy brali taką ofertę że były 2 karty SIM do jednego abonamentu LTE.
Chodzi mi o to samo tyle żeby jedna z tych kart obsługiwała te dwa abonamenty.
Jest takie coś możliwe?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Bart.