Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 mar 2017, o 15:08
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Witam
Od kilku dni mam telefon Huawei P10 i nie działa w nim internet LTE.
Z moich obserwacji wynika że jak jest w ustawieniach telefonu Preferowany typ sieci LTE/3G/2G to pomimo iż widać zasięg internet nie działa, a jak zmienię na 3G/2G działa.
Co jest przyczyną że nie mam LTE ?
Od kilku dni mam telefon Huawei P10 i nie działa w nim internet LTE.
Z moich obserwacji wynika że jak jest w ustawieniach telefonu Preferowany typ sieci LTE/3G/2G to pomimo iż widać zasięg internet nie działa, a jak zmienię na 3G/2G działa.
Co jest przyczyną że nie mam LTE ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
kujag, podaj mi poprzez ten formularz swój numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Dzień dobry,
Mam problem po ponownym włączeniu pakietu internetowego na telefonie Lumia 930. Anulowałem pakiet na czas wyjazdu a po powrocie i ponownej aktywacji pakietu nie ma internetu. APN mam ustawione tak jak mi polecili w BOK, ale nadal nie działa.
Mam problem po ponownym włączeniu pakietu internetowego na telefonie Lumia 930. Anulowałem pakiet na czas wyjazdu a po powrocie i ponownej aktywacji pakietu nie ma internetu. APN mam ustawione tak jak mi polecili w BOK, ale nadal nie działa.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
JanekW a z jakiego APN korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Magda_Plus pisze:JanekW a z jakiego APN korzystasz?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
JanekW,
czy problem występuje tylko z LTE, czy także w 3G?
czy problem występuje tylko z LTE, czy także w 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Nie ma połączenia ani w LTE ani w 3G.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Korzystam z tabletu SM-T815 Galaxy Tab S2 9.7, taryfa Internet dla Firm 90 GB LTE bez limitu danych. Wymienialem kartę i probowalem rozwiazac problem z BOK jednak niestety, H+ i 3G pomimo znajdowania sie w zasiegu LTE. Prosze o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
evicar,
jaki APN masz ustawiony w urządzeniu?
jaki APN masz ustawiony w urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Mam to samo, proszę o pomoc.kujag pisze:Witam
Od kilku dni mam telefon Huawei P10 i nie działa w nim internet LTE.
Z moich obserwacji wynika że jak jest w ustawieniach telefonu Preferowany typ sieci LTE/3G/2G to pomimo iż widać zasięg internet nie działa, a jak zmienię na 3G/2G działa.
Co jest przyczyną że nie mam LTE ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
witam, po przedłużeniu umowy na abonament od pierwszego dnia rozliczeniowego przestała mi zupełnie działać transmisja danych w sieci komórkowej, konfiguracja telefonu przez infolinie nie pomogła, w salonie Plusa przez pracownika również nie pomogła a nawet wymiana karty na nową, proszę o pomoc
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
andzia399,
- nie działa tylko transmisja danych? Połączenia, SMS, a w szczególności MMS działają poprawnie?
- nie działa tylko transmisja danych? Połączenia, SMS, a w szczególności MMS działają poprawnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
połączenia i smsy ok ale mmsa nie mogę wysłać