Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
andzia399,
- czy mogłabyś podać nr zgłoszenia, które wysłałaś zgodnie z sugestią Michała_Plus?
- czy mogłabyś podać nr zgłoszenia, które wysłałaś zgodnie z sugestią Michała_Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
170707-001759
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
andzia399, proszę teraz wyłącz/włącz telefon i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Niestety dalej nie działa
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
andzia399,
- spróbuj jeszcze skonfigurować swój telefon przez tę stronę: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Po zapisaniu ustawień, wyłącz i włącz telefon.
- spróbuj jeszcze skonfigurować swój telefon przez tę stronę: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Po zapisaniu ustawień, wyłącz i włącz telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Robiłam to już kilka razy, zrobiłam ponownie i niestety nic to nie pomaga...
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
andzia399,
- przekazałam sprawę do działu technicznego. Dam znać, gdy będziemy mieli odpowiedź.
EDIT:
- spróbuj teraz wyłączyć i włączyć telefon. Czy Internet już działa?
- przekazałam sprawę do działu technicznego. Dam znać, gdy będziemy mieli odpowiedź.
EDIT:
- spróbuj teraz wyłączyć i włączyć telefon. Czy Internet już działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21
Problem z internetem
Mam mały problem dotyczący internetu, mimo aktywnej usługi w telefonie i poprawnej konfiguracji brak jest połączenia z internetem. Dodam, że do niedawna problemu nie było.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2017, o 12:06 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat
Powód: połączenie wątków, ten sam temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Lugamiar2111,
jaki APN masz ustawiony w telefonie, czy możesz wysyłać wiadomości MMS?
jaki APN masz ustawiony w telefonie, czy możesz wysyłać wiadomości MMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Niestety nie mogę wysłać Mmsów również, a APN to Plus.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Lugamiar2111,
czy karta SIM była przekładana do innego aparatu w celu sprawdzenia czy usługa działa?
czy karta SIM była przekładana do innego aparatu w celu sprawdzenia czy usługa działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Tak. W innym telefonie usługa także nie działa.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Lugamiar2111,
podaj proszę swoją lokalizację. Sprawdzę, czy mamy podobne zgłoszenia od innych użytkowników.
podaj proszę swoją lokalizację. Sprawdzę, czy mamy podobne zgłoszenia od innych użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2014, o 15:21
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Lugamiar2111,
w podanej lokalizacji nie zaobserwowaliśmy żadnych utrudnień.
Przesłane przez Ciebie informacje sugerowałby, że na Twoim numerze nie ma aktywnej usługi GPRS. Czy w ostatnim czasie nie były zlecane zmiany w tym zakresie?
w podanej lokalizacji nie zaobserwowaliśmy żadnych utrudnień.
Przesłane przez Ciebie informacje sugerowałby, że na Twoim numerze nie ma aktywnej usługi GPRS. Czy w ostatnim czasie nie były zlecane zmiany w tym zakresie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ