Teraz jest 19 sty 2017, o 11:47

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt




Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5357
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:22

ankawawa89 a czy możesz mi jeszcze podać swoją lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:30

Warszawa, Wał Miedzeszyński ten bliski. 6 km od Centralnego więc lokalizacja dobra i nigdy nie było problemów z zasięgiem i odbiorem
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5357
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:39

Czy mogłabyś doprecyzować lokalizację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:53

Most Siekierkowski i ten Wał przy Nim. Do piątku śmiało wszystko, Play, TMOBILE tutaj też działa bez zarzutu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5357
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 17:17

ankawawa89 czy możesz dokładnie napisać, do jakiego modelu aparatu przekładałaś kartę SIM? Sprawdziłam podaną przez Ciebie lokalizację i nie dysponujemy zgłoszeniami o problemach z LTE w tamtym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 17:28

Z Samsung EDGE do IPhone 5s. H i 3g też słabo chodzą, w każdym razie nie tak jak śmigalo kilka dni temu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5357
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 17:58

ankawawa89 sprawę przekazałam do Działu Technicznego. Jak tylko będę coś wiedzieć, to dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post11 sty 2017, o 15:13

Witam czy już wiadomo co jest nie tak. 5 dni to trochę za długo tym bardziej, że na Waszym internecie też pracuję a nawet 3g za który dopłacam nie jest w stanie pociągnąć mi internetu. Przełożyłam ponownie kartę do innego telefonu i tam jest ten sam problem, do swojego włożyłam kartę Play i łapie mi sieć LTE bez problemu. Czy najprostszym i najszybszym rozwiązaniem nie będzie wymiana karty sim nawet jeżeli będę musiała za to znów dopłacić?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5357
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 68 razy
    Otrzymał podziękowań: 392 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post11 sty 2017, o 15:21

ankawawa89 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. W tej chwili sprawa jest rozwiązywana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post13 sty 2017, o 12:39

Mija prawie 3 dzień od rozwiązywania sprawy przez dział techniczny. Czy wiadomo już o co chodzi?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3529
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 67 razy
    Otrzymał podziękowań: 325 razy

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post13 sty 2017, o 12:59

ankawawa89,
- na razie nie mamy jeszcze odpowiedzi. Damy znać, jak Dział Techniczny zweryfikuje Twoją sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 32 gości