Teraz jest 29 kwi 2017, o 20:28

Zostaw Kontakt




Konfiguracja telefonu + problem z LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:22

ankawawa89 a czy możesz mi jeszcze podać swoją lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:30

Warszawa, Wał Miedzeszyński ten bliski. 6 km od Centralnego więc lokalizacja dobra i nigdy nie było problemów z zasięgiem i odbiorem
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:39

Czy mogłabyś doprecyzować lokalizację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 16:53

Most Siekierkowski i ten Wał przy Nim. Do piątku śmiało wszystko, Play, TMOBILE tutaj też działa bez zarzutu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 17:17

ankawawa89 czy możesz dokładnie napisać, do jakiego modelu aparatu przekładałaś kartę SIM? Sprawdziłam podaną przez Ciebie lokalizację i nie dysponujemy zgłoszeniami o problemach z LTE w tamtym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 17:28

Z Samsung EDGE do IPhone 5s. H i 3g też słabo chodzą, w każdym razie nie tak jak śmigalo kilka dni temu.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post9 sty 2017, o 17:58

ankawawa89 sprawę przekazałam do Działu Technicznego. Jak tylko będę coś wiedzieć, to dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post11 sty 2017, o 15:13

Witam czy już wiadomo co jest nie tak. 5 dni to trochę za długo tym bardziej, że na Waszym internecie też pracuję a nawet 3g za który dopłacam nie jest w stanie pociągnąć mi internetu. Przełożyłam ponownie kartę do innego telefonu i tam jest ten sam problem, do swojego włożyłam kartę Play i łapie mi sieć LTE bez problemu. Czy najprostszym i najszybszym rozwiązaniem nie będzie wymiana karty sim nawet jeżeli będę musiała za to znów dopłacić?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post11 sty 2017, o 15:21

ankawawa89 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. W tej chwili sprawa jest rozwiązywana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ankawawa89

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 31 lip 2016, o 14:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post13 sty 2017, o 12:39

Mija prawie 3 dzień od rozwiązywania sprawy przez dział techniczny. Czy wiadomo już o co chodzi?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3735
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 70 razy
    Otrzymał podziękowań: 344 razy

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

Post13 sty 2017, o 12:59

ankawawa89,
- na razie nie mamy jeszcze odpowiedzi. Damy znać, jak Dział Techniczny zweryfikuje Twoją sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

czaplasty

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 10 mar 2017, o 09:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Prestigio PSP5505 Duo

Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

Post10 mar 2017, o 10:55

Dzień dobry.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Od 09.03.2017 mam aktywny abonament Ja+39,0zł i w nim 8GB internetu.
Problem jest taki, że jeśli wybiorę APN internet jako zaznaczony to nie działa mi wysyłanie/odbieranie MMS. Jeśli zaznaczę APN mms to nie łączy się z netem. Dzieje się tak na włączonej transmisji danych jak i na wyłączonej. Ponieważ testowałem różne ustawienia APN spisane z innych działających w PLUS telefonów to zaczynam się zastanawiać czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Telefon to Prestigio PSP5505 Duo (nie obsługuje LTE) na Android 4.4.2 (Kit Kat)
Ustawienia:
Tryb sieci: 2G/3G (tryb automatyczny)
Usługa 3G włączona
Ustawienia APN dla internetu:
Nazwa: Plus Internet
APN: plus
Typ APN: default, supl
MMC:260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: nie ustawiono
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.

Ustawienia dla MMS;
Nazwa: Plus MMS
APN: mms
Typ APN: default, mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MMC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17360
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 38 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

Post10 mar 2017, o 12:38

czaplasty napisał(a): czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?

Raczej jest to mało prawdopodobnie ale jeśli jest rzeczywiście taka stara karta to przysługuje Ci bezpłatna wymiana.
czaplasty napisał(a):Typ APN: default, supl

czaplasty napisał(a):Typ APN: default, mms

Wykasuj spacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

czaplasty

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 10 mar 2017, o 09:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Prestigio PSP5505 Duo

Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

Post10 mar 2017, o 18:46

Krzysiek_Plus napisał(a):Wykasuj spacje.


Przepraszam, moja wina, napisałem ortograficznie poprawnie z odstępem ale jego nie ma w ustawieniach. W telefonie jest bez spacji czyli nie to jest przyczyną. Szukamy dalej.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1771
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 145 razy

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

Post13 mar 2017, o 13:28

czaplasty,

konfiguracja telefonu jest prawidłowa, prawdopodobnie problem leży po stronie aparatu. Spróbuj jeszcze sprawdzić inną kartę SIM w swoim telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości