Konfiguracja telefonu + problem z LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
ankawawa89 a czy możesz mi jeszcze podać swoją lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Warszawa, Wał Miedzeszyński ten bliski. 6 km od Centralnego więc lokalizacja dobra i nigdy nie było problemów z zasięgiem i odbiorem
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Czy mogłabyś doprecyzować lokalizację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Most Siekierkowski i ten Wał przy Nim. Do piątku śmiało wszystko, Play, TMOBILE tutaj też działa bez zarzutu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
ankawawa89 czy możesz dokładnie napisać, do jakiego modelu aparatu przekładałaś kartę SIM? Sprawdziłam podaną przez Ciebie lokalizację i nie dysponujemy zgłoszeniami o problemach z LTE w tamtym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Z Samsung EDGE do IPhone 5s. H i 3g też słabo chodzą, w każdym razie nie tak jak śmigalo kilka dni temu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
ankawawa89 sprawę przekazałam do Działu Technicznego. Jak tylko będę coś wiedzieć, to dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Witam czy już wiadomo co jest nie tak. 5 dni to trochę za długo tym bardziej, że na Waszym internecie też pracuję a nawet 3g za który dopłacam nie jest w stanie pociągnąć mi internetu. Przełożyłam ponownie kartę do innego telefonu i tam jest ten sam problem, do swojego włożyłam kartę Play i łapie mi sieć LTE bez problemu. Czy najprostszym i najszybszym rozwiązaniem nie będzie wymiana karty sim nawet jeżeli będę musiała za to znów dopłacić?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
ankawawa89 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. W tej chwili sprawa jest rozwiązywana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
Mija prawie 3 dzień od rozwiązywania sprawy przez dział techniczny. Czy wiadomo już o co chodzi?
Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE
ankawawa89,
- na razie nie mamy jeszcze odpowiedzi. Damy znać, jak Dział Techniczny zweryfikuje Twoją sprawę.
- na razie nie mamy jeszcze odpowiedzi. Damy znać, jak Dział Techniczny zweryfikuje Twoją sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.
Dzień dobry.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Od 09.03.2017 mam aktywny abonament Ja+39,0zł i w nim 8GB internetu.
Problem jest taki, że jeśli wybiorę APN internet jako zaznaczony to nie działa mi wysyłanie/odbieranie MMS. Jeśli zaznaczę APN mms to nie łączy się z netem. Dzieje się tak na włączonej transmisji danych jak i na wyłączonej. Ponieważ testowałem różne ustawienia APN spisane z innych działających w PLUS telefonów to zaczynam się zastanawiać czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Telefon to Prestigio PSP5505 Duo (nie obsługuje LTE) na Android 4.4.2 (Kit Kat)
Ustawienia:
Tryb sieci: 2G/3G (tryb automatyczny)
Usługa 3G włączona
Ustawienia APN dla internetu:
Nazwa: Plus Internet
APN: plus
Typ APN: default, supl
MMC:260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: nie ustawiono
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.
Ustawienia dla MMS;
Nazwa: Plus MMS
APN: mms
Typ APN: default, mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MMC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Od 09.03.2017 mam aktywny abonament Ja+39,0zł i w nim 8GB internetu.
Problem jest taki, że jeśli wybiorę APN internet jako zaznaczony to nie działa mi wysyłanie/odbieranie MMS. Jeśli zaznaczę APN mms to nie łączy się z netem. Dzieje się tak na włączonej transmisji danych jak i na wyłączonej. Ponieważ testowałem różne ustawienia APN spisane z innych działających w PLUS telefonów to zaczynam się zastanawiać czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Telefon to Prestigio PSP5505 Duo (nie obsługuje LTE) na Android 4.4.2 (Kit Kat)
Ustawienia:
Tryb sieci: 2G/3G (tryb automatyczny)
Usługa 3G włączona
Ustawienia APN dla internetu:
Nazwa: Plus Internet
APN: plus
Typ APN: default, supl
MMC:260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: nie ustawiono
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.
Ustawienia dla MMS;
Nazwa: Plus MMS
APN: mms
Typ APN: default, mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MMC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.
Raczej jest to mało prawdopodobnie ale jeśli jest rzeczywiście taka stara karta to przysługuje Ci bezpłatna wymiana.czaplasty pisze: czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
czaplasty pisze:Typ APN: default, supl
Wykasuj spacje.czaplasty pisze:Typ APN: default, mms
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.
Przepraszam, moja wina, napisałem ortograficznie poprawnie z odstępem ale jego nie ma w ustawieniach. W telefonie jest bez spacji czyli nie to jest przyczyną. Szukamy dalej.Krzysiek_Plus pisze: Wykasuj spacje.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE
czaplasty,
konfiguracja telefonu jest prawidłowa, prawdopodobnie problem leży po stronie aparatu. Spróbuj jeszcze sprawdzić inną kartę SIM w swoim telefonie.
konfiguracja telefonu jest prawidłowa, prawdopodobnie problem leży po stronie aparatu. Spróbuj jeszcze sprawdzić inną kartę SIM w swoim telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ