Strona 9 z 12

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 9 sty 2017, o 17:22
autor: Magda_Plus
ankawawa89 a czy możesz mi jeszcze podać swoją lokalizację.

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 9 sty 2017, o 17:30
autor: ankawawa89
Warszawa, Wał Miedzeszyński ten bliski. 6 km od Centralnego więc lokalizacja dobra i nigdy nie było problemów z zasięgiem i odbiorem

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 9 sty 2017, o 17:39
autor: Magda_Plus
Czy mogłabyś doprecyzować lokalizację?

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 9 sty 2017, o 17:53
autor: ankawawa89
Most Siekierkowski i ten Wał przy Nim. Do piątku śmiało wszystko, Play, TMOBILE tutaj też działa bez zarzutu.

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 9 sty 2017, o 18:17
autor: Magda_Plus
ankawawa89 czy możesz dokładnie napisać, do jakiego modelu aparatu przekładałaś kartę SIM? Sprawdziłam podaną przez Ciebie lokalizację i nie dysponujemy zgłoszeniami o problemach z LTE w tamtym rejonie.

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 9 sty 2017, o 18:28
autor: ankawawa89
Z Samsung EDGE do IPhone 5s. H i 3g też słabo chodzą, w każdym razie nie tak jak śmigalo kilka dni temu.

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 9 sty 2017, o 18:58
autor: Magda_Plus
ankawawa89 sprawę przekazałam do Działu Technicznego. Jak tylko będę coś wiedzieć, to dam Ci znać.

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 11 sty 2017, o 16:13
autor: ankawawa89
Witam czy już wiadomo co jest nie tak. 5 dni to trochę za długo tym bardziej, że na Waszym internecie też pracuję a nawet 3g za który dopłacam nie jest w stanie pociągnąć mi internetu. Przełożyłam ponownie kartę do innego telefonu i tam jest ten sam problem, do swojego włożyłam kartę Play i łapie mi sieć LTE bez problemu. Czy najprostszym i najszybszym rozwiązaniem nie będzie wymiana karty sim nawet jeżeli będę musiała za to znów dopłacić?

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 11 sty 2017, o 16:21
autor: Magda_Plus
ankawawa89 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. W tej chwili sprawa jest rozwiązywana.

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 13 sty 2017, o 13:39
autor: ankawawa89
Mija prawie 3 dzień od rozwiązywania sprawy przez dział techniczny. Czy wiadomo już o co chodzi?

Re: Samsung Galaxy S5 + problem z LTE

: 13 sty 2017, o 13:59
autor: Ewa_Plus
ankawawa89,
- na razie nie mamy jeszcze odpowiedzi. Damy znać, jak Dział Techniczny zweryfikuje Twoją sprawę.

Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

: 10 mar 2017, o 11:55
autor: czaplasty
Dzień dobry.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Od 09.03.2017 mam aktywny abonament Ja+39,0zł i w nim 8GB internetu.
Problem jest taki, że jeśli wybiorę APN internet jako zaznaczony to nie działa mi wysyłanie/odbieranie MMS. Jeśli zaznaczę APN mms to nie łączy się z netem. Dzieje się tak na włączonej transmisji danych jak i na wyłączonej. Ponieważ testowałem różne ustawienia APN spisane z innych działających w PLUS telefonów to zaczynam się zastanawiać czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Telefon to Prestigio PSP5505 Duo (nie obsługuje LTE) na Android 4.4.2 (Kit Kat)
Ustawienia:
Tryb sieci: 2G/3G (tryb automatyczny)
Usługa 3G włączona
Ustawienia APN dla internetu:
Nazwa: Plus Internet
APN: plus
Typ APN: default, supl
MMC:260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: nie ustawiono
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.

Ustawienia dla MMS;
Nazwa: Plus MMS
APN: mms
Typ APN: default, mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MMC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałe pozycje mają wpis „nie ustawiono”.

Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

: 10 mar 2017, o 13:38
autor: Krzysiek_Plus
czaplasty pisze: czy przyczyną może być stara karta SIM z 1996roku?
Raczej jest to mało prawdopodobnie ale jeśli jest rzeczywiście taka stara karta to przysługuje Ci bezpłatna wymiana.
czaplasty pisze:Typ APN: default, supl
czaplasty pisze:Typ APN: default, mms
Wykasuj spacje.

Re: Jest internet, nie ma MMS lub odwrotnie.

: 10 mar 2017, o 19:46
autor: czaplasty
Krzysiek_Plus pisze: Wykasuj spacje.
Przepraszam, moja wina, napisałem ortograficznie poprawnie z odstępem ale jego nie ma w ustawieniach. W telefonie jest bez spacji czyli nie to jest przyczyną. Szukamy dalej.

Re: Konfiguracja telefonu + problem z LTE

: 13 mar 2017, o 14:28
autor: Basia_Plus
czaplasty,

konfiguracja telefonu jest prawidłowa, prawdopodobnie problem leży po stronie aparatu. Spróbuj jeszcze sprawdzić inną kartę SIM w swoim telefonie.