Teraz jest 30 mar 2017, o 15:35

Zostaw Kontakt




SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

patrol69

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 19 paź 2013, o 13:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: LTE

SmartDOM

Post11 paź 2014, o 18:12

Witam
Prosze was o pomoc bo rece opadaja podczas rozmowy z pracownikami salonu oraz BOK-u.
Kazdy przekazuje inne informacje.

Zostalem wprowadzony w blad poniewaz telemarketerka w zwiazku ze posiadam mixa 50 zaproponowala mi drugi produkt za 50% natomiast trzeci za 1zl. Do tego 3 miesiace mialy byc za darmo. Generalnie po 3 miesiacach abonament za wszystko mial wynosic 29,99zl.
Drugim produktem jest internet LTE 20GB bez limitu zas trzecim simka na abonament z bezlimitowymi smsami oraz rozmowami do wszystkich.
Wszystkie aktywacje mialy byc za 1 zloty.

Przychodzi kurier z umowami a tu na poczatek :
-oplata aktywacyjna za karte SIM 29zl INTERNET
-oplata aktywacyjna za karte SIM 49zl ABONAMENT

Napisalem reklamacje 7 dni temu, do dzisiaj brak odpowiedzi.

Dzisiaj otrzymalem haslo dzwoniac do BOK-u wchodze i kolejny szok
-koszty do zaplaty 29zl INTERNET
-koszty do zaplaty 76zl ABONAMENT
Skad te wszystkie kosmiczne kwoty ? Gdzie sa te 3 miesiace darmowe ?
Zaluje ze nie zwrocilem tego wszystkiego w ciagu 10 dni, mialbym "swiety spokoj" ...

Zauwazylem ze na forum SMARTdom cieszy sie ogromna "popularnoscia" i nie tylko ja zostalem oszukany, wprowadzony w blad.

Jezeli na forum nie znajde odpowiedzi, ostatnia deska ratunku pozostaje UOKiK.

Za ten post autor patrol69 otrzymał podziękowanie od
kineko(11 sty 2017, o 20:20)
Offline
Avatar użytkownika

Karol1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 18 sie 2014, o 10:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post11 paź 2014, o 18:40

jeśli kurier dostarczył Ci te umowy to pamiętaj że masz 10 dni na odstąpienie od umowy
Offline
Avatar użytkownika

SyndromWrrr

PlusManiak

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): 24 sie 2014, o 15:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Moja taryfa: omg
  • Model telefonu: lg flex

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post11 paź 2014, o 20:09

Napisales reklamacje i nie otrzymales odpowiedzi przez 7 dni ? O.o to straszne. Ja nie wiem co Wy robicie ze te sieci tak strasznie Was oszukuja... , cos sie nie zgadza napisz reklamacje i czekaj. Jesli twierdzisz ze Cie oszukali to do rzecznika albo do wymiaru sprawiedliwosci ;)
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej.K

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 21 kwi 2014, o 13:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: OMG
  • Model telefonu: Lumia 625

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post12 paź 2014, o 21:27

Heh... a nie przyszło ci do głowy, żeby nie podpisywać umów skoro były niezgodne z tym co miało być...
Andrzej.K
Offline
Avatar użytkownika

ursus83

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 10 cze 2014, o 10:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: nexus 4

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post13 paź 2014, o 10:38

Mam podobny problem przenosiłem numery miałem otrzymać 6 miesięcy za darmo a mimo to przyszły faktury w piątek powinien mi zacząć działać numer w plusie do tej pory nie działa 7 konsultantow na infolini każdy mówi co innego dziś się dowiedzialem że numer będzie nie aktywny do rozpatrzenia sprawy wiec 0 kontaktu z pracodawca 0 haseł SMS do przelewów.
Również myślę że zostanie mi tylko UOKiK oraz opisanie problemu na blogach portalach oraz forach branżowych aby uchronić innych przed oszustami
Offline
Avatar użytkownika

patrol69

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 19 paź 2013, o 13:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: LTE

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post13 paź 2014, o 12:17

Chcialem to odeslac w ciagu 10 dni od podpisania umowy , ale zostalem zapewniony przez pracownika bok ze wszystko jest w porzadku i bedzie tak jak mowila to telemarketerka na poczatku.
Po 10 dniach okazalo sie ze nie jest w porzadku bo zostaly naliczone koszta.

Plus wypuscil promocje ktorej jeszcze nie poukladal i dlatego sa takie niejasności.
Zastanawia mnie kto odpowie za sprzeczne informacje pracownikow boku ?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5596
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post13 paź 2014, o 16:02

patrol69 w jaki sposób składałeś swoją reklamację?

ursus83 czy numer przenosiłeś z opcji typu "telefon na kartę" do opcji abonamentowej? Czy dostałeś numer tymczasowy?

Panowie prześlijcie proszę przez ten formularz swoje numery telefonów oraz odpowiedzi na zadane pytania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patrol69

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 19 paź 2013, o 13:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: LTE

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post13 paź 2014, o 21:09

Paniu Magdo reklamacje skladalem droga elektroniczna na adres bok@plus.pl
Offline
Avatar użytkownika

edeward

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 paź 2014, o 11:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xperia M2

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post14 paź 2014, o 07:07

Widzę że nas takich więcej. Mnie przy SmartDom porobili w inny sposób.28 czerwca zdecydowałem się przenieść numer do Plusa ze względu na tą promocje.Umowę miałem z Orange do 25 września/przedstawiłem do wglądu przedstawicielowi Plusa. Wszystko było fajnie do sierpnia gdy plus mnie przyłączył do swojej sieci. Dlaczego tak szybko??? Orange z miejsca dowalilo karę za przedwczesne zerwanie umowy. Wiec dzwonie do Plusa konsultant dokopal się do umowy i stwierdził że jest jakiś błąd i kazał pisać reklamację. I co??? Odpisuja że nie ich wina ble ble i standardowa formuła sąd polubowny itd itp.
Wnioski ;
-jeden konsultant zaprzecza drugiemu,
-podpisując umowę trzeba iść z prawnikiem bo nawet jak przedstawiciel coś skopie w umowie wywina kota ogonem że nie ich wina a nasz podpis jest wiążący.
-postępowanie reklamacyjne w Plusie to farsa i strata czasu,mają gotową formulke o odwołaniu do sądów polubownych bo ilu z nas zdecyduje się na ciągnie po sądach?
Reasumując;
Wziąłem LTE INTERNET -problem i złożona reklamacja-odrzucona.
Wziąłem TELEFON -problem i złożona reklamacja -odrzucona.
Pokusilem się na SmartDom i żałuję i płacę za niekompetencje przedstawicieli Plusa.Do tej pory miałem telefony w różnych konkurencyjnych firmach ale z taką ignorancja do klienta nie spotkałem się w żadnej z nich. No cóż zostaje tylko rzecznik praw konsumenta zobaczymy co powie. A wszystkim znajomym będę odradzal Plusa i namawiał aby ta firmę omijali szerokim łukiem.
Offline
Avatar użytkownika

patrol69

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 19 paź 2013, o 13:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: LTE

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post14 paź 2014, o 10:19

Wczoraj kolejna rozmowa z konsultantka,
Na pytanie skad wziely sie kwoty na moim rachunku nie potrafila mi odpowiedziec. Zbyla mnie tlumaczac ze odezwie sie do mnie osoba ktora "sie mna zajmuje" P A R A N O J A !!

Panowie i Panie proponowalbym jakis zbiorowy pozew bo w pojedynke za duzo nie zdzialamy.
Offline
Avatar użytkownika

edeward

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 paź 2014, o 11:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xperia M2

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post14 paź 2014, o 12:04

Mnie ta firma chyba niczym nie zaskoczy. Aby wziąć internet Lte dzwoniłem z 7razy i każdy konsultant co innego mówił, w sumie czas poświęcony na rozmowę to ponad 2 godziny,a i tak wyszedł z tego 'bajzel'.Jednak kwintesencja jest taka że któraś z konsultantek sama przyznała że ta promocja ich przerosła.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3662
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 336 razy

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post14 paź 2014, o 12:06

patrol69 - podaj jeszcze numer zagadnienia, w którym składałeś reklamację. Podeślij też Magdzie numer telefonu, którego dotyczyła reklamacja, bo podesłałeś tylko ten z Plus Mix'a, a z Twojego post'a wynika, że reklamacja miała dotyczyć kolejnych umów na Internet i abonament.

edeward
- zasada jest taka, że numery zostają przenoszone w trybie wybranym przez danego klienta (np. z końcem kontraktu, zgodnie z terminem wypowiedzenia, w ciągu "n" dni roboczych).
Jeśli wybrałeś opcję, że numer ma zostać przeniesiony zgodnie z okresem wypowiedzenia, to mogła mieć miejsce sytuacja, że nastąpiło to przed końcem Twojego kontraktu, co spowodowało naliczenie przez operatora kary umownej.
Sprawdź proszę w dokumentach, jaki tryb przeniesienia wybrałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

edeward

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 paź 2014, o 11:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xperia M2

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post14 paź 2014, o 12:36

Taa niby wszystko się zgadza, tryb trybem, ale informowalem waszego przedstawiciela Plusa do kiedy mam umowę,nawet pokazałem ją do wglądu.Poinformowalem również że chce aby aktywacja numeru nastąpiła z końcem umowy w Orange. Odp.była taka że to żaden problem itp itd,a co tam zaznaczyła "x"w swoich rubrykach,na to nie zwróciłem uwagi.Myślałem że mam doczynienia z soba kompetentną i wyraziłem się jasno na temat przejścia i jego terminu.
Jak dotąd żadna firma nie wywinela mi takiego numeru,a przechodziłem już kilka razy .
P.S Ewo chyba nie myślisz że świadomie bym się narażal na koszty związane z przedwczesnym zerwaniem umowy?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3662
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 336 razy

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post14 paź 2014, o 13:26

edeward
- podeślij mi przez ten formularz swoje dane: imię i nazwisko, adres, oraz numer telefonu, którego dotyczy sprawa. Przekażę do ponownego rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Elwiraa

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 07:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post19 paź 2014, o 09:06

Ja rownież mam problem ze smartdom. Podczas rozmowy z konsultantem przed podpisaniem umowy przedstawione były mi nastepujące warunki: ponieważ abonament w cyfrowym Polsacie za telewizje płace powyżej 50zl mogę przenieść numer z mixa na abonament z 50% rabatem ( czyli abonament miał wynosić za 47,50zl), do tego trzecia usługa-internet za 1zl. W sumie koszt moich nowych dwóch usług miał wynosić poniżej 50zl/mc. Od samego początku zaczęły sie problemy. Kurier przyjechał i przywiózł tylko jedna umowę i to na internet (no ale jeszcze zanim przyjechał to zadzwoniła do mnie Pani konsultant i powiedziała żebym sie nie martwiła bo telefon zostanie wysłany pózniej /ponieważ zabrakło w magazynie/ ale rabaty nalicza sie prawidłowo. Kolejnego dnia przyjechał kurier z telefonem. Niby wszystko ok, ale w umowie zero informacji na temat przyłączenia do promocji smartdom, do tego na umowach rożne daty zawarcia, a wg regulaminu data zawarcia ma znaczenie przy naliczaniu rabatu. Zaniepokojona zadzwoniłam do bok, pani konsultant powiedziała, żeby złożyć reklamacje bo rzeczywiście daty zawarcia umów sa rożne nie z mojej winy, oraz brak informacji o przyłączeniu do programu smartdom. Mówiła ze spełniam warunki promocji, wiec nie powinno byc problemu z reklamacja. Reklamacja została złożona przez panią konsultant w moim imieniu, no i dostałam odpowiedz: "biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienie, reklamacje rozpatrzylam negatywnie". W tym "powyższym wyjaśnieniu" jest jedynie informacja, że warunkiem otrzymania rabatu na abonament jest bycie stroną Umowy posiadanej innego rodzaju niż Nowa Umowa I i II przez okres 60dni. Zaznaczam, ze umowę z cyfrowym posatem mam juz od wielu lat, ostatnie przedłużenie umowy było w 2012r, wiec ten warunek jest spełniony. Ponadto minimalna wartość abonamentu na umowie posiadanej powinna wynosić 49,90, sprawdziłam w umowie CP mam wpisane 59,90zl. Wiec skoro spełniam wszystkie warunki, to dlaczego Doradca klienta odrzuca reklamacje, twierdząc ze ich nie spełniam? Ponoc rozmowy sa nagrywane, wiec czy ktokolwiek je odsłuchuje przy rozpatrzeniu reklamacji, bo w związku z taka odpowiedzią na reklamacje mam watpliwości?
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: emjot88 i 28 gości