SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sloniatko1956
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 gru 2014, o 10:43
Lokalizacja: Mielec

Re: SmartDOM

Post autor: sloniatko1956 »

Basia_Plus pisze:sloniatko1956,
sloniatko1956 pisze: Po kończącej się umowie z 2014 r. na telefon podpisałem nową umowę w 2016 r. z nową taryfą mniejszą niż do tej pory.
jeżeli przedłużając umowę wybrałeś abonament z niższą opłatą abonamentową to taka zmiana powoduje utratę możliwości korzystania z rabatu na umowie, której ta zmiana dotyczy.[/quote

to jest wasza jednostronna opinia!

Udowodnię przed sądem, że się bardzo mylicie. Będzie wielosettysięczne odszkodowanie!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

sloniatko1956 pisze: to jest wasza jednostronna opinia!
- od początku programu smartDOM, w jego regulaminie istniał zapis dotyczący sytuacji, w których rabat może zostać utracony. Do Twojej sytuacji odnosi się ten fragment:

"Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania powoduje utratę możliwości korzystania z Korzyści na Umowie, której dotyczy ta zmiana oraz na drugiej Umowie o ile Korzyść na nią jest przyznawana na podstawie zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach. Przeniesienie przez Abonenta na inny podmiot praw i obowiązków wynikających z zawartej Umowy uprawniającej Plus Abonament, Umowy uprawniającej Plus Internet, Umowy uprawniającej Internet CP, Umowy uprawniającej TV powoduje utratę możliwości korzystania z Korzyści."

Wspominaliśmy o tym już wielokrotnie w tym wątku, np. tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

grzadam,
- przypominam, że zgodnie z Regulaminem tego forum:
4. Nie należy obrażać innych użytkowników forum. Wypowiedzi na forum powinny być formułowane w atmosferze wzajemnego szacunku do innych Użytkowników forum. Wulgaryzmy, straszenie, obrażanie, wyzwiska, pod adresem innych osób, również z poza forum, będą natychmiast kasowane.
Proszę zatem o edycję swojego postu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: SmartDOM

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:21 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

grzadam,
- w tej sytuacji zmuszona byłam usunąć Twój poprzedni post.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ruben
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 3 lip 2014, o 08:04

Re: SmartDOM

Post autor: Ruben »

Po zlikwidowaniu możliwości przedłużania umowy ze sprzętem z jednorazową opłatą, oferta smratdom jest zupełnie niekonkurencyjna. Sprzęt na raty wychodzi drożej niż w sklepach z elektroniką, o allegro nie wspomnę.
Oferty Plusa bez telefonu za 50pln w dobie ofert "no limit" na kartę za 25 pln wyglądają jak kiepski żart.
Na początku czerwca miałem przedłużać umowy ale w tej sytuacji złoże wnioski o przeniesienie numerów. Głosuję nogami, bo tylko ubytek znacznej ilości abonentów może skłonić do myślenia decydentów w Plusie.
Wam radzę robić podobnie, żadnych sentymentów i lojalności, bo to zwyczajnie się nie opłaca u operatorów.
kriss71
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 mar 2016, o 15:27

Re: SmartDOM

Post autor: kriss71 »

Brawo, popieram w 100%, może jak nas będzie więcej to ktoś z decydentów pójdzie po rozum do głowy :(
Także postanowiłem zagłosować nogami.
Migotka8923
PlusManiak
Posty: 120
Rejestracja: 22 sie 2013, o 23:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Migotka8923 »

Ja w ogole nie wchodze smart dom bo internet i tv jest do kitu. Wole miec nielimitowany internet kablowy niz limitowany niby domowy..a cyfrowy polsat ze nie zachwyca.

Wysłane z mojego GT-S7582 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 24 maja 2016, o 14:27 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
shevchenko1987
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 13 sie 2014, o 17:36

Re: SmartDOM

Post autor: shevchenko1987 »

Witam, jestem zainteresowany zakupem zestawu telefon + internet LTE + tv.

1) Telefon mam obecnie w Play (opcja na kartę). Czy możliwe jest przeniesienie z opcją tylko SIM? Nie potrzebuje telefonu od operatora.
2) Przy zamawianiu drugiej opcji widzę przełącznik, który z automatu zmniejsza kwotę abonamentu, a co z 3 zamawianą usługą? Muszę udać się do salonu? Bo żadnego "pstryczka nie widzę". Czy to z automatu zostanie później przypisane do mojego konta i naliczona zniżka?
3) Zniżka na trzecią usługę wynosi maksymalnie 18,99 zł?
4) Interesowałaby mnie opcja TV z multiroom. Czy dekodery muszą być spięte ze sobą cały czas jakimś kablem? Czy każdy z nich jest bezpośrednio podłączony do anteny?
5) Czy rabaty 0 zł przez 6 m-cy obowiązują przy zakupie w salonie lub punkcie obsługi?
Huawei E3372H / Netgear AC810S + TP-Link Archer C7 v2 (OpenWRT) + Cybertech Dualna LTE/4G 15dBi
weronika1133
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 7 lis 2013, o 17:27

Re: SmartDOM

Post autor: weronika1133 »

Witam, interesuje mnie przejście z mixa na abonament przy udziale smartDomu. i interesuja mnie konkretne tel. Czy ktoś mi udzieli informacji na temat kosztów. chce wziąc ten niższy abonament za 35 zł po obniżce na 24 miesiące. Interesuja mnie tel: huawei p8 lite albo ten nowszy p9 lite. Ile kosztuja te telefony w tej ofercie. ale w salonie stacjonarnm. I czy abanament 35zł utrzymuje się w takiej wysokości przez cała umowę?
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Basia_Plus pisze:shinzin,

obecnie we wszystkich kanałach sprzedaży dla osób przedłużających umowę w smartDOM, dostępne będą tylko oferty ratalne.
Jak ja się cieszę, że jestem narwany i przedłużyłem niedawno pół roku przed końcem umowy. Mam router za 199 zł, a nie 24x30 zł.
Swoją drogą skoro sprzęt tylko na raty to abonament telefoniczny powinien być max za 30 zł za no limit połączenia i SMS-y i z 5 GB internetu.
sentinel
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2009, o 11:57
Lokalizacja: łódź/okolice

Re: SmartDOM

Post autor: sentinel »

Witam,
10 ostatnich stron tego wątku przeczytane ale w celu usystematyzowania ale mam oczywiście pytania :)
Chcę uzyskać jak najlepszą ofertę mając program SmartDom, umowa może być przedłużana w ramach telesprzedaży, w salonie lub przez internet - liczy się tylko to by oferta była jak najlepsza.
W przypadku oferty głosowej wchodzi opcja tylko SIM, natomiast na internet może być oferta z urządzeniem o ile udałoby się je kupić za 3 zł.
Obecnie wszystko kosztuje niecałe 76 zł mając 3 usługi - w Cyfowym Polsacie telewizję (usługa uprawniająca) oraz Plus Internet (drugi produkt za połówkę) oraz Plus Abonament (trzeci za złotówkę).

Umowy są na moją mamę ale chciałbym, żeby to do mnie był kontakt z Plusa - ja bym wszystko poprzedłużał o ile jest taka możliwość

Umowy z dnia 02.07.2014 r. (data wskazana na umowie) na Plus Abonament oraz Plus Internet zostały zawarte na 24 miesiące poprzez infolinie.
:arrow: 1. Jaka wersja Regulaminu Programu SmartDom mnie obowiązuje? - na stronie Cyfrowego Polsatu / Plusa jest wiele wersji regulaminu. Proszę o podesłanie właściwego
:arrow: 2. Czy po upłynięciu 24 miesięcznego terminu umów na Plus Abonament i Plus Internet trzeba będzie płacić pełną kwotę za te usługi czy nadal będzie to 50% ceny za jedną z tych usług a za drugą 1 zł?
:arrow: 3. Czy w/w umowy mogą przejść na czas nieoznaczony i nadal będą rabaty z tytułu SmartDom czy też muszę przedłużyć je na czas oznaczony?
Jeśli mam je przedłużyć na czas oznaczony proszę mi wskazać na jaki.
:arrow: 4. Czy w mojej sytuacji z tym całym SmartDomem warto składać wypowiedzenie na abonament telefoniczny i abonament internetowy czy też lepiej poprosić o kontakt z DUK? Czy w mojej sytuacji będzie różnica w ofertach jeżeli złoży się wypowiedzenie czy ze względu na SmartDom takiej różnicy nie będzie?
:arrow: 5. Czy w dalszym ciągu muszę pilnować by abonamenty nr 2 i 3 były z kwotą bazową co najmniej 49,90 zł?
:arrow: 6. Czy zdarzają się takie oferty przy przedłużeniu, że dostaje się w ramach umowy pierwsze x miesięcy za darmo? Z tego co pamiętam SmartDom tego nie wykluczał
:arrow: 7. Czy przedłużając przez stronę internetową ofertę Plus Internet tak jak w przypadku ofert głosowych nie ma już możliwości wzięcia urządzenia za jednorazową opłatą i pozostają tylko raty?

Proszę o pomoc i pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj shevchenko1987,
shevchenko1987 pisze:1) Telefon mam obecnie w Play (opcja na kartę). Czy możliwe jest przeniesienie z opcją tylko SIM? Nie potrzebuje telefonu od operatora.
możesz wybrać ofertę Tylko SIM, jeżeli chcesz skorzystać z Programu smartDOM, minimalna kwota abonamentu to 39,90 zł w ofercie bez sprzętu.
shevchenko1987 pisze:2) Przy zamawianiu drugiej opcji widzę przełącznik, który z automatu zmniejsza kwotę abonamentu, a co z 3 zamawianą usługą? Muszę udać się do salonu? Bo żadnego "pstryczka nie widzę". Czy to z automatu zostanie później przypisane do mojego konta i naliczona zniżka?
Zamawiając nową umowę II z rabatem 18,99 zł, nie masz możliwości zaznaczenia rabatu w trakcie składania zamówienia. Rabat zostanie naliczony jeżeli umowa zostanie zwarta w dedykowanej promocji.
Regulamin Programu smartDOM 3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf paragraf 3 punkt 2, zawiera aktualny spis promocji wykluczonych z udziału Programie.
shevchenko1987 pisze:3) Zniżka na trzecią usługę wynosi maksymalnie 18,99 zł?
Tak.
shevchenko1987 pisze:4) Interesowałaby mnie opcja TV z multiroom. Czy dekodery muszą być spięte ze sobą cały czas jakimś kablem? Czy każdy z nich jest bezpośrednio podłączony do anteny?
W tej sprawie skontaktuj się z infolinią Cyfrowego Polsatu http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
shevchenko1987 pisze:5) Czy rabaty 0 zł przez 6 m-cy obowiązują przy zakupie w salonie lub punkcie obsługi?
Rabat na abonament przyznawany jest tylko, jeżeli numer przenoszony jest od innego operatora z usługi abonamentowej lub oferty MIX.

Witaj weronika1133,
weronika1133 pisze: Ile kosztuja te telefony w tej ofercie. ale w salonie stacjonarnm.
z cennikiem wymienionych aparatów będziesz mogła zapoznać kontaktując się bezpośrednio z punktem Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon.
weronika1133 pisze:I czy abanament 35zł utrzymuje się w takiej wysokości przez cała umowę?
Jeżeli zostaną spełnione warunki abonamentu na umowie Uprawniającej, wówczas na nowej umowie z telefonem będzie 50% rabatu, który przyznawany jest na cały okres umowy.

Witaj sentinel,
sentinel pisze:Umowy są na moją mamę ale chciałbym, żeby to do mnie był kontakt z Plusa - ja bym wszystko poprzedłużał o ile jest taka możliwość
ofertę można przedstawić osobie nieupoważnionej bez informacji z konta i bez zapisywania umowy.
sentinel pisze::arrow: 1. Jaka wersja Regulaminu Programu SmartDom mnie obowiązuje? - na stronie Cyfrowego Polsatu / Plusa jest wiele wersji regulaminu. Proszę o podesłanie właściwego
W sprawie regulaminu skontaktuj się proszę z http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
sentinel pisze::arrow: 2. Czy po upłynięciu 24 miesięcznego terminu umów na Plus Abonament i Plus Internet trzeba będzie płacić pełną kwotę za te usługi czy nadal będzie to 50% ceny za jedną z tych usług a za drugą 1 zł?
Rabat na abonament zostanie zachowany, jeśli umowy objęte Programem smartDOM (w tym umowa uprawniająca) przejdą na czas nieoznaczony. Ważne jest to, żeby zachować tą samą wysokość abonamentu, albo ją podnieść.
sentinel pisze::arrow: 3. Czy w/w umowy mogą przejść na czas nieoznaczony i nadal będą rabaty z tytułu SmartDom czy też muszę przedłużyć je na czas oznaczony?
Umowy mogą przejść na czas nieoznaczony a rabaty zostaną zachowane jeśli nie obniżysz abonamentu.
sentinel pisze::arrow: 4. Czy w mojej sytuacji z tym całym SmartDomem warto składać wypowiedzenie na abonament telefoniczny i abonament internetowy czy też lepiej poprosić o kontakt z DUK? Czy w mojej sytuacji będzie różnica w ofertach jeżeli złoży się wypowiedzenie czy ze względu na SmartDom takiej różnicy nie będzie?
Trudno mi przewidzieć jaka będzie oferta po złożeniu rezygnacji. Jeżeli chciałbyś zapoznać się z ofertą, prześlij numer telefonu przez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o kontakt.
sentinel pisze:5. Czy w dalszym ciągu muszę pilnować by abonamenty nr 2 i 3 były z kwotą bazową co najmniej 49,90 zł?
Przedłużając umowy na numerach, które biorą już udział w Programie smartDOM, nie możesz obniżyć abonamentu.
sentinel pisze: 6. Czy zdarzają się takie oferty przy przedłużeniu, że dostaje się w ramach umowy pierwsze x miesięcy za darmo? Z tego co pamiętam SmartDom tego nie wykluczał
Program smartDOM, nie wyklucza rabatów otrzymanych z promocji przy przedłużeniu umowy.
sentinel pisze::arrow: 7. Czy przedłużając przez stronę internetową ofertę Plus Internet tak jak w przypadku ofert głosowych nie ma już możliwości wzięcia urządzenia za jednorazową opłatą i pozostają tylko raty?
Na chwilę obecną dla osób przedłużających umowę, korzystających z Programu smartDOM dostępne są tylko oferty ratalne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: SmartDOM

Post autor: grzefik »

Witam. Posiadam abonament komórkowy w taryfie lte 19,90 z efakturą 9.90. Chciałbym przenieść telefon stacjonarny internetem.
Tel. Komórkowy umowa skończyła się 30 kwietnia br. Telefon stacjonarny abonament widziałem za 15 pln bez telefonu można wziąść z telefonem. Usługi stacjonarne zarejestrowane na innego członka rodziny. Na komórkę mogę zrobić cesję.
Internet jestem w zasięgu LTE sprawdzone praktycznie na telefonie z lte. Abonament ok 50 pln.
Umowa na usługi stacjonarne kończy się 7 lipca. Czy można te usługi połączyć w smartdom? Jak to najlepiej połączyć aby wyszło najtaniej. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

grzefik,
- czy chodzi Ci o połączenie w ramach smartDOM trzech umów na: telefon stacjonarny, komórkowy i Internet? Dobrze rozumiem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ