SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 kwie 2015, o 13:17
Przedłużenie umowy a SMARTDOM
Witam
Mam 2-letnią umowę na telefon a w ramach smartdom korzystam z telewizji cyfrowego polsatu. Za telefon płacę miesięcznie 49,99zł (sama karta sim bez telefonu) a za telewizję po bonifikacie 39,95zł.
Obie umowy kończą się właściwie w tym samym czasie tj za około 3 miesiące. I tu pojawia się moje pytanie:
- czy aby nie stracić rabatu na TV muszę podpisać nową umowę na telefon? Chodzi mi o to, że nie chcę rezygnować z abonamentu telefonicznego ale nie chcę też w chwili obecnej wiązać się nową umową i myślę po prostu o pozostawieniu aktualnego abonamentu po tym jak po upływie 2 lat umowa przejdzie na czas nieokreślony.
Pozdrawiam
LW
Mam 2-letnią umowę na telefon a w ramach smartdom korzystam z telewizji cyfrowego polsatu. Za telefon płacę miesięcznie 49,99zł (sama karta sim bez telefonu) a za telewizję po bonifikacie 39,95zł.
Obie umowy kończą się właściwie w tym samym czasie tj za około 3 miesiące. I tu pojawia się moje pytanie:
- czy aby nie stracić rabatu na TV muszę podpisać nową umowę na telefon? Chodzi mi o to, że nie chcę rezygnować z abonamentu telefonicznego ale nie chcę też w chwili obecnej wiązać się nową umową i myślę po prostu o pozostawieniu aktualnego abonamentu po tym jak po upływie 2 lat umowa przejdzie na czas nieokreślony.
Pozdrawiam
LW
Ostatnio zmieniony 20 paź 2016, o 10:41 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Re: Przedłużenie umowy a SMARTDOM
Możesz zostawić umowy tak jak jest, bez przedłużenia.
Re: SmartDOM
Witam,
Proszę o informację, czy moja 3 usługa będzie objęta programem smart dom.
W ramach SmartDOM mam następujące usługi:
usługa podstawowa: Internet LTE w Plusie z abonamentem 59,99 umowa od kwietnia 2016 (dokładnej daty nie pamiętam ale wydaję się, że nie jet istotna)
druga usługa: telewizja w CP mam przyznane 50 % rabatu umowa z końca kwietnia 2016, bodajże 28.
I teraz wypowiedziałem umowę na abonament telefoniczny, który nie był w SmartDOM. Jednak DUK zaproponował mi nową umowę (aneks) na 26 m-cy abonament powyżej 30 PLN, na którą wyraziłem zgodę. Umowę mam otrzymać w piątek. Chciałem umowę włączyć do SmartDOM jako trzecią usługę.
Uważam, że spełniam warunki promocji i mam pytanie jak mogę włączyć usługę do SmartDOM i uzyskać stosowny RABAT?
Pozdrawiam
Paweł
Proszę o informację, czy moja 3 usługa będzie objęta programem smart dom.
W ramach SmartDOM mam następujące usługi:
usługa podstawowa: Internet LTE w Plusie z abonamentem 59,99 umowa od kwietnia 2016 (dokładnej daty nie pamiętam ale wydaję się, że nie jet istotna)
druga usługa: telewizja w CP mam przyznane 50 % rabatu umowa z końca kwietnia 2016, bodajże 28.
I teraz wypowiedziałem umowę na abonament telefoniczny, który nie był w SmartDOM. Jednak DUK zaproponował mi nową umowę (aneks) na 26 m-cy abonament powyżej 30 PLN, na którą wyraziłem zgodę. Umowę mam otrzymać w piątek. Chciałem umowę włączyć do SmartDOM jako trzecią usługę.
Uważam, że spełniam warunki promocji i mam pytanie jak mogę włączyć usługę do SmartDOM i uzyskać stosowny RABAT?
Pozdrawiam
Paweł
Re: SmartDOM
Witaj leszek234,
- potwierdzam to, co napisał Patryk7588
Witaj Pawel-11,
- zgodnie z regulaminem smartDOM umowa ta nie spełnia warunków trzeciej umowy, więc upust 18,99 zł nie zostanie przyznany.
Jeśli jednak abonament na tej umowie jest wynosi minimum 39,90 zł i jest to oferta bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem na raty), to otrzymasz benefit w wysokości 10 zł (z §2).
- potwierdzam to, co napisał Patryk7588
Witaj Pawel-11,
- zgodnie z regulaminem smartDOM umowa ta nie spełnia warunków trzeciej umowy, więc upust 18,99 zł nie zostanie przyznany.
Jeśli jednak abonament na tej umowie jest wynosi minimum 39,90 zł i jest to oferta bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem na raty), to otrzymasz benefit w wysokości 10 zł (z §2).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
Można rozwinąć dlaczego umowa nie łapie się na SmartDOM?
W SMS-e otrzymałem informację, że umowa z telefonem abonament JA4+ 79,99 BL rab. 50% (a z informacji od konsultanta, że rabat przez przez 12 m-cy) dodatkowo 10 zł rabatu za e-fakturę
Druga kwestia rabat 10 zł. Wydaje mi się, że przyznawany jest na podstawie §3 a nie §2 regulaminu SmartDOM. I jeżeli faktycznie umowa nie łapie się jako trzecia to pozostaje pytanie jak uzyskać ten Rabat?
Pozdrawiam
Paweł
Można rozwinąć dlaczego umowa nie łapie się na SmartDOM?
W SMS-e otrzymałem informację, że umowa z telefonem abonament JA4+ 79,99 BL rab. 50% (a z informacji od konsultanta, że rabat przez przez 12 m-cy) dodatkowo 10 zł rabatu za e-fakturę
Druga kwestia rabat 10 zł. Wydaje mi się, że przyznawany jest na podstawie §3 a nie §2 regulaminu SmartDOM. I jeżeli faktycznie umowa nie łapie się jako trzecia to pozostaje pytanie jak uzyskać ten Rabat?
Pozdrawiam
Paweł
Re: SmartDOM
Pawel-11,
- regulamin mówi, że trzecią usługą (tą, na której byłby upust 18,99 zł) nie może być aneks do umowy (§ 1 pkt. 5):
- regulamin mówi, że trzecią usługą (tą, na której byłby upust 18,99 zł) nie może być aneks do umowy (§ 1 pkt. 5):
Jeżeli przedłużenie nastąpiło w ofercie z telefonem, to wówczas warunkiem otrzymania upustu 10 zł, jest minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na poziomie 59,90 zł z VAT. Dodam, że tutaj ważne jest też to, w jakiej ofercie została umowa zawarta. Musi to być oferta dedykowana:Abonent opisany powyżej, który zawarł Nową Umowę I, w przypadku zawarcia kolejnej Nowej Umowy (nie dotyczy Plus Mix, Plush Mix, Komórka Stacjonarna), niebędącej aneksem na usługę innego rodzaju niż Umowa uprawniająca i Nowa Umowa I, z czasem oznaczonym nie krótszym niż 24 m-ce spełniającej warunki opisane w ust. 4 powyżej z wyjątkiem minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania („Nowa Umowa II”) jest uprawniony do otrzymania, Korzyści w postaci upustu promocyjnego („Upust promocyjny”) w kwocie 18,99 zł (z VAT) na abonament Nowej Umowy II Plus Abonament/Plus Internet/Nowej Umowy II TV/Nowej Umowy II Internet CP przy czym opłata miesięczna po uwzględnieniu upustu nie może wynosić mniej niż 1 zł. Upust promocyjny przyznawany jest na czas obowiązywania Nowej Umowy II.
1a) ii. 59,90 zł z VAT w przypadku Umowy Plus Abonament w wybranych ofertach ze sprzętem*7 (wysokość zobowiązania obejmująca abonament, nie obejmująca raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych).
Jeśli chodzi o upust 10 zł to faktycznie w najnowszym regulaminie jest to § 3, natomiast w regulaminie, który obowiązywał w kwietniu, był to § 2. Nie mniej treść jest identyczna w obu przypadkach.*7 Wybrane oferty: ”JA+ 2x więcej GB – Smartfon (SMARTDOM3)”, „JA+ 2x więcej GB – Smartfon (SMARTDOM3, KONWERSJA Z MIX W KONTRAKCIE 1-7)”, „JA+ 2x więcej GB – Smartfon (ELASTYCZNA, SMARTDOM3, SKLEP INTERNETOWY)”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 paź 2016, o 12:03
Re: SmartDOM
Witam,
korzystam z oferty smartdom (od 02.06.2015).Płace 59.99zł za telewizję, a jako drugą mam umowę na telefon z rabatem - obecnie 45zł i chciałbym ją przedłużyć wraz z urządzeniem.
Ze względu na zmiany regulaminów zastanawiam się czy mogę wybrać telefon tylko z opłata początkową (bez rat), korzystając ze sklepu internetowego?
Przykładowo wybierając abonament nie mniejszy niż 89.99 i dobierając telefon dostępny na stronie, zostanie naliczony mi rabat?
Czy mogę też uzyskać jakąś lepszą ofertę przez dział utrzymania klienta, w przypadku wypowiedzenia umowy?
Chodzi mi o niższa cena aparatu, zrezygnować mogę z GB w pakiecie internetu (wystarczy 3gb).
Pozdrawiam,
Grzegorz
korzystam z oferty smartdom (od 02.06.2015).Płace 59.99zł za telewizję, a jako drugą mam umowę na telefon z rabatem - obecnie 45zł i chciałbym ją przedłużyć wraz z urządzeniem.
Ze względu na zmiany regulaminów zastanawiam się czy mogę wybrać telefon tylko z opłata początkową (bez rat), korzystając ze sklepu internetowego?
Przykładowo wybierając abonament nie mniejszy niż 89.99 i dobierając telefon dostępny na stronie, zostanie naliczony mi rabat?
Czy mogę też uzyskać jakąś lepszą ofertę przez dział utrzymania klienta, w przypadku wypowiedzenia umowy?
Chodzi mi o niższa cena aparatu, zrezygnować mogę z GB w pakiecie internetu (wystarczy 3gb).
Pozdrawiam,
Grzegorz
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Grzegorz1991,
Obecnie nie posiadamy w sklepie internetowym oferty ze sprzętem dla klientów korzystających z Programu smartDOM. W tym kanale sprzedaży dostępna jest oferta tylko SIM.
osoby przedłużające umowę w Programie smartDOM mają możliwość skorzystania z opcji tylko SIM lub oferty ze sprzętem w sprzedaży ratalnej.Grzegorz1991 pisze:jako drugą mam umowę na telefon z rabatem - obecnie 45zł i chciałbym ją przedłużyć wraz z urządzeniem.
Obecnie nie posiadamy w sklepie internetowym oferty ze sprzętem dla klientów korzystających z Programu smartDOM. W tym kanale sprzedaży dostępna jest oferta tylko SIM.
Prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultant DUK o kontakt z Tobą.Grzegorz1991 pisze:Czy mogę też uzyskać jakąś lepszą ofertę przez dział utrzymania klienta,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
opisze sytuacje zeby miec pewnosc czy sie nie wpakuje za jakis czas bo cos zle zrozumialem w regulaminach itd.
obecnie mam abonamnet w orange i neostrade z tv.
w listopadzie chcem zrobic przeniesienie nr do plus korzystajac z sklepu internetowego:
- abonamanet za 69,99zł z tel (6mies free i brak oplat za aktywacje)
prawdopodobnie w grudniu badz styczniu bede chcial jako druga umowe w smart dom wziac internet przez sklep plusa w necie:
- internet 80gb za 79,99 z routerem, a wiec w smart za 40zł (3mies free)
lub jesli bedzie wtedy jakas promocja jak w happy days to 100gb w cenie 50gb czyli 60zł a w smart dom 30zł
i w podobnym terminie co internet bede chcial wziac tv jako trzecia umowe przez sklep cyfrowego przez neta:
- pakiet familijny max hd 49,99zł + 10zł multiroom hd (tv i multiroom 6mies free) i do tego dostaje rabat 18,99zł jako 3 usługa.
czy wszystko dobrze zrozumialem i faktycznie beda takie warunki jak opisalem w kazdym punkcie?
obecnie mam abonamnet w orange i neostrade z tv.
w listopadzie chcem zrobic przeniesienie nr do plus korzystajac z sklepu internetowego:
- abonamanet za 69,99zł z tel (6mies free i brak oplat za aktywacje)
prawdopodobnie w grudniu badz styczniu bede chcial jako druga umowe w smart dom wziac internet przez sklep plusa w necie:
- internet 80gb za 79,99 z routerem, a wiec w smart za 40zł (3mies free)
lub jesli bedzie wtedy jakas promocja jak w happy days to 100gb w cenie 50gb czyli 60zł a w smart dom 30zł
i w podobnym terminie co internet bede chcial wziac tv jako trzecia umowe przez sklep cyfrowego przez neta:
- pakiet familijny max hd 49,99zł + 10zł multiroom hd (tv i multiroom 6mies free) i do tego dostaje rabat 18,99zł jako 3 usługa.
czy wszystko dobrze zrozumialem i faktycznie beda takie warunki jak opisalem w kazdym punkcie?
Re: SmartDOM
dragon21,
- opisany przez Ciebie układ usług jest jak prawidłowy.
Wspomnę tylko, że obecny regulamin "smartDOM 3" jest ważny do 02.11.2016 r.
Zwykle kolejne odsłony są przedłużane na tych samych zasadach, nie mniej jednak przed złożeniem zamówienia sugeruję jeszcze raz zerknięcie w regulamin, czy przypadkiem nic się nie zmieniło.
- opisany przez Ciebie układ usług jest jak prawidłowy.
Wspomnę tylko, że obecny regulamin "smartDOM 3" jest ważny do 02.11.2016 r.
Zwykle kolejne odsłony są przedłużane na tych samych zasadach, nie mniej jednak przed złożeniem zamówienia sugeruję jeszcze raz zerknięcie w regulamin, czy przypadkiem nic się nie zmieniło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dragon
Najpierw to sprawdż jak u ciebie działa Plus,bo o ile telefon to w każdej sieci działa dobrze, to z internetem bywa różnie w Plusie. Dużo ludzi nawet nie nie może nazwać tego czegoś od Plusa internetem,a po przesiadce z neo. możesz przeżyć szok i rozczarowanie reklamowanym LTE. Wszystko zależy od lokalizacji.
Najpierw to sprawdż jak u ciebie działa Plus,bo o ile telefon to w każdej sieci działa dobrze, to z internetem bywa różnie w Plusie. Dużo ludzi nawet nie nie może nazwać tego czegoś od Plusa internetem,a po przesiadce z neo. możesz przeżyć szok i rozczarowanie reklamowanym LTE. Wszystko zależy od lokalizacji.
Re: SmartDOM
Witam, właśnie kończy mi się drugi darmowy miesiąc smartdom i przyszedł list z podziękowaniami bla bla ale coś z kwota jest nie tak. Gdyż jest napisane " prosimy dokonywać wpłat w kwocie 114.99zl". O ile mi wiadomo miało być z 50℅ zniżka czyli 49.99zl.
Chyba że to jest z sumowane z abonamentem jednego z telefonów ?
Edit: Natomiast jak wchodzę w icok to pojawia mi się 59.99zl. O co chodzi :D?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Chyba że to jest z sumowane z abonamentem jednego z telefonów ?
Edit: Natomiast jak wchodzę w icok to pojawia mi się 59.99zl. O co chodzi :D?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
lodyga poprawione.
Ponadto, skąd dostałaś list?
Kwestie związane z usługami Cyfrowego Polsatu (CP), wyjaśniaj z pracownikami CP.lodyga pisze:Natomiast jak wchodzę w icok to pojawia mi się 59.99zl. O co chodzi :D?
Ponadto, skąd dostałaś list?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Z cyfrowego Polsatu. Więc mam iść do salonu Plusa tam gdzie podpisywała czy co?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
lodyga ,
prośba o kontakt z CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cplodyga pisze:Z cyfrowego Polsatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ