SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- lodyga
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
- Lokalizacja: Legnica
Re: SmartDOM
Czy przedluzajac telefon w smartdom moge splacic raty za telefon szybciej? Czy sa zsumowane wraz z abonamentem?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
lodyga,
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności, Market Sp. z o.o. Centrum obsługi
ul. Warszawska 222A 26-617 Radom
Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
masz prawo do zapłaty raty, kilku rat lub całości urzadzenia przed wymaganym terminem, o czym należy poinformować Polkomtel pisemnie, na adres:lodyga pisze:Czy przedluzajac telefon w smartdom moge splacic raty za telefon szybciej?
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności, Market Sp. z o.o. Centrum obsługi
ul. Warszawska 222A 26-617 Radom
Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 sty 2017, o 16:31
Re: SmartDOM
Mam takie pytanie,
posiadam w SmartDom3 telefon jako pierwszą usługę za 49.99, produkt drugi telewizję z rabatem -50%.
Niedawno przedłużyłem umowę na kolejny numer za 29 zł (po rabacie z E-Fakturą), oferta tylko SIM. Czy na przedłużonym numerze powinienem otrzymać -10 zł rabatu w ramach SmartDom?
posiadam w SmartDom3 telefon jako pierwszą usługę za 49.99, produkt drugi telewizję z rabatem -50%.
Niedawno przedłużyłem umowę na kolejny numer za 29 zł (po rabacie z E-Fakturą), oferta tylko SIM. Czy na przedłużonym numerze powinienem otrzymać -10 zł rabatu w ramach SmartDom?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Krzysiek333,
zgodnie z regulaminem programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf, paragraf 2, punkt 1
a. W przypadku Umowy Dodatkowej Plus Abonament/Aneksu do Umowy Plus Abonament czas oznaczony umowy nie może być krótszy niż 24 miesiące, a wymagana minimalna wartość miesięcznego zobowiązania wynosi:
i. 39,90 zł z VAT w przypadku oferty bez sprzętu (ewentualnie w ofercie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie);
Zatem upust w kwocie 10 zł nie zostanie Ci naliczony, ponieważ nie jest spełniona minimalna kwota abonamentu.
zgodnie z regulaminem programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf, paragraf 2, punkt 1
a. W przypadku Umowy Dodatkowej Plus Abonament/Aneksu do Umowy Plus Abonament czas oznaczony umowy nie może być krótszy niż 24 miesiące, a wymagana minimalna wartość miesięcznego zobowiązania wynosi:
i. 39,90 zł z VAT w przypadku oferty bez sprzętu (ewentualnie w ofercie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie);
Zatem upust w kwocie 10 zł nie zostanie Ci naliczony, ponieważ nie jest spełniona minimalna kwota abonamentu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dzwoniłem teraz na infolinię. Zapytałem o ten rabat. Pani słusznie powiedziała, że 20zł rabatu jej przysługuje....ale tylko jakby brała telewizję Cyfrowego Polsatu. Internetu LTE nie zrabatuje. Chyba, że podniesie abonament telefoniczny na 49,99...Basia_Plus pisze:peterka,
zgodnie z regulaminem programu smartDOM 3, http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1, punkt 8
Obecny Klient, którego minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na Umowie Uprawniającej jest:
a. niższa niż 49,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament/Komórka Stacjonarna/Plus Internet/Internet w CP/TV w CP lub
b. niższa niż 50 zł z VAT w ofercie standardowej i niższa niż 30/60 zł z VAT w ofercie elastycznej odpowiednio dla Umowy Plus Mix5, na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II zawartej na warunkach określonych w § 1 ust. 4 i pod warunkiem, że zostanie zawarta w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę przy udziale środków porozumiewania się na odległość, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł z VAT („Upust specjalny”). Pozostałe warunki dotyczące Upustu specjalnego są określone w § 1 ust. 4 i są analogiczne, jak w przypadku Rabatu.
Chodzę po salonach, tam baaaardzo różne odpowiedzi w sprawie abonamentu. Na infolinii również? Trzeba trafić na konsultanta, który zrabatuje to o 20zł, czy rzeczywiście tylko telewizję można zrabatować specjalnym bonusem 20zł.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
peterka rabat 20 zł zostanie przyznany jeśli Twoja mama zawrze umowę na warunkach określonych § 1 ust. 4 (regulaminu SmartDOM - http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf ) tj. cyt.:
"[...] w przypadku zawarcia Nowej Umowy (nie dotyczy Plus Mix, Plush Mix, Komórka Stacjonarna) lub przedłużenia Umowy Plus Abonament, Umowy Plus Internet/Internet CP lub Umowy TV (pod warunkiem, że zostanie przedłużona w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę jako uprawnionych do skorzystania z Rabatu/Upustu specjalnego w ramach Programu), na usługę innego rodzaju6 niż Umowa uprawniająca, z czasem oznaczonym nie krótszym niż 24 m-ce („Nowa Umowa I”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania (wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych):
a. 39,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament, Umowy Plus Internet, Umowy Internet CP - zawartych w ofercie bez sprzętu (ewentualnie w ofercie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie)
b. 59,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament, Umowy Plus Internet, Umowy Internet CP - zawartych w ofercie ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat) lub Umowy TV (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO)[...]".
Rabat zostanie nadany automatycznie.
"[...] w przypadku zawarcia Nowej Umowy (nie dotyczy Plus Mix, Plush Mix, Komórka Stacjonarna) lub przedłużenia Umowy Plus Abonament, Umowy Plus Internet/Internet CP lub Umowy TV (pod warunkiem, że zostanie przedłużona w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę jako uprawnionych do skorzystania z Rabatu/Upustu specjalnego w ramach Programu), na usługę innego rodzaju6 niż Umowa uprawniająca, z czasem oznaczonym nie krótszym niż 24 m-ce („Nowa Umowa I”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania (wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych):
a. 39,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament, Umowy Plus Internet, Umowy Internet CP - zawartych w ofercie bez sprzętu (ewentualnie w ofercie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie)
b. 59,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament, Umowy Plus Internet, Umowy Internet CP - zawartych w ofercie ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat) lub Umowy TV (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO)[...]".
Rabat zostanie nadany automatycznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czyli rozumiem, że chodzi o to, że rabat zostanie przyznany na WSKAZANY przez konsultanta produkt? Zgadza się? A czy jednego dnia jest to co innego a innego co innego, czy jeden konsultant wskaże mi taki produkt, który można zrabatować a inny taki?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Nie, to Ty decydujesz co chcesz kupić, warunek jest taki, że umowa rabatowana ma być inna, niż umowa uprawniająca.peterka pisze:Czyli rozumiem, że chodzi o to, że rabat zostanie przyznany na WSKAZANY przez konsultanta produkt?
W regulaminie jest mowa o wskazanej przez konsultanta promocji, a nie rodzaju produktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witam,
moja umowa obowiązuje jeszcze na 11 zasileń, jednak jestem w stanie bez problemu zbić je do 6-7, żeby móc zmienić na abonament. Interesuje mnie telefon huawei P9, w ostatni weekend otrzymałem gazetkę promocyjną z plusa, gdzie widniała magiczna kwota bodajże 78.50zł czy coś w tych okolicach (i informacja, że cena zawiera zarówno raty jak i abonament). Oczywiście w smartdom. Tutaj pojawia się moje pytanie, jak to jest z usługami do smartdom? Jeżeli dobrze się orientuje, to z plusa posiadamy tylko telefony komórkowe (dokładnie to 3 numery). Zapewne jest to liczone jako jedna usługa i w moim przypadku promocja smartdom nie obowiązuje? Była również informacja, że rat za telefon jest 36, natomiast abonament widzę na 24 miesiące, jak miałoby to wyglądać? Umowa na abonament na dwa lata, a raty za telefon na trzy?
Pozdrawiam
moja umowa obowiązuje jeszcze na 11 zasileń, jednak jestem w stanie bez problemu zbić je do 6-7, żeby móc zmienić na abonament. Interesuje mnie telefon huawei P9, w ostatni weekend otrzymałem gazetkę promocyjną z plusa, gdzie widniała magiczna kwota bodajże 78.50zł czy coś w tych okolicach (i informacja, że cena zawiera zarówno raty jak i abonament). Oczywiście w smartdom. Tutaj pojawia się moje pytanie, jak to jest z usługami do smartdom? Jeżeli dobrze się orientuje, to z plusa posiadamy tylko telefony komórkowe (dokładnie to 3 numery). Zapewne jest to liczone jako jedna usługa i w moim przypadku promocja smartdom nie obowiązuje? Była również informacja, że rat za telefon jest 36, natomiast abonament widzę na 24 miesiące, jak miałoby to wyglądać? Umowa na abonament na dwa lata, a raty za telefon na trzy?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 7 lut 2017, o 11:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Re: SmartDOM
Witaj Wojtekxe,
- te 3 numery, które posiadacie to są umowy na firmę, czy osobę prywatną? Czy na którymś z tych numerów kończy się może niebawem umowa?
- te 3 numery, które posiadacie to są umowy na firmę, czy osobę prywatną? Czy na którymś z tych numerów kończy się może niebawem umowa?
- tak, umowa może być na 2 lata, a raty rozpisane na 3 lata, ale można je spłacić wcześniej.Wojtekxe pisze:Była również informacja, że rat za telefon jest 36, natomiast abonament widzę na 24 miesiące, jak miałoby to wyglądać? Umowa na abonament na dwa lata, a raty za telefon na trzy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zabrany rabat za SmartDom
Witam, do abonamentu w plusie dobrałem sobie 2 usługi internet a potem w ciągu kilku dni telewizje. Dostałem informację z CP, że mogę zrezygnować z telewizji ponieważ przestają nadawać jakiś program. Po rezygnacji zabrano mi rabat na internet. Czy to prawidłowo?
Ostatnio zmieniony 7 lut 2017, o 14:13 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam post do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam post do istniejącego wątku.
Re: SmartDOM
Witaj szafa156,
- która umowa była umową uprawniającą? Jakie rabaty miałeś na poszczególnych umowach?
- która umowa była umową uprawniającą? Jakie rabaty miałeś na poszczególnych umowach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Numery są na osobę prywatną, co do umów to pewien nie jestem. Telefon taty ma na pewno grube pare lat, obstawiam że 5 na pewno, ale nie wiem czy tata robił coś ze swoją umową bo tak jak wspomniałem - telefon ma już ponad 5 lat. Drugi numer umowę pewnie jeszcze rok czasu ma, mamie wcisnęli jakiś shit telefunken. Tak jak wspomniałem - ja mam umowę na 11 doładowań, jeżeli byłoby to konieczne to mógłbym zbić. Dodatkowo zastanawia mnie, który numer w ogóle mógłby łapać się do smartdom? Bo to raczej niemożliwe, żeby trzy numery się łapały, więc jakimi kryteriami miałoby się to kierować?Ewa_Plus pisze:Witaj Wojtekxe,
- te 3 numery, które posiadacie to są umowy na firmę, czy osobę prywatną? Czy na którymś z tych numerów kończy się może niebawem umowa?
- tak, umowa może być na 2 lata, a raty rozpisane na 3 lata, ale można je spłacić wcześniej.Wojtekxe pisze:Była również informacja, że rat za telefon jest 36, natomiast abonament widzę na 24 miesiące, jak miałoby to wyglądać? Umowa na abonament na dwa lata, a raty za telefon na trzy?
Gdyby było to nieuniknione, to mógłbym spróbować wziąć telewizje z plusa czy tam cyfrowego polsatu, tylko z tego co pamiętam, to swego czasu działanie takiej telewizji było niemożliwe. Tylko to już było kilka lat temu, bodajże nie szło połączyć telewizji z internetem czy coś takiego. A nie wiem czy coś w tej kwestii przez kilka lat się poprawiło, bo akurat usługi typu internet od paru lat tylko się pogarszają.
@ Obecnie nie mam dostępu do umów, dlatego informację nie są pewne w 100%. Jeden numer na abonament raczej ma już skończoną umowę, natomiast drugi ma abonament jeszcze przez 6 miesięcy.
Re: SmartDOM
Wojtekxe,
- jeśli byś jednocześnie przedłużył umowę i podpisał tę nową (przejście z mix-a na abonament), to jest możliwe że złapiesz się na ofertę opisaną w tym wątku.
Jeśli chcesz, możesz zamówić kontakt naszego pracownika, klikając na baner w moim podpisie. Sprawdzi on, czy masz już możliwość przedłużenia którejś umowy i pomoże przy wybraniu odpowiednich wariantów ofert.
- jeśli byś jednocześnie przedłużył umowę i podpisał tę nową (przejście z mix-a na abonament), to jest możliwe że złapiesz się na ofertę opisaną w tym wątku.
Jeśli chcesz, możesz zamówić kontakt naszego pracownika, klikając na baner w moim podpisie. Sprawdzi on, czy masz już możliwość przedłużenia którejś umowy i pomoże przy wybraniu odpowiednich wariantów ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Plus nie bardzo się tym chwali ale trwa właśnie odsłona programu SmartDom która pozwala posiadać dwa dodatkowe produkty z rabatem 50%.
Walentynkowy SmartDom.
Regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf
Tylko do 14 Lutego trwa specjalna edycja programu SmartDom w której można dostać dwa produkty rabatowane o 50% oraz jeden rabatowany kwotą 18,99zł.
Edycja skierowana jest dla nowych abonentów/przenoszących numer/przedłużających umowę.
Podczas podpisania/przeniesienia/przedłużenia pierwszej umowy na abonament głosowy (P1) zwany umową uprawniającą za którą płacimy 100% kwoty podpisujemy drugą umowę na abonament głosowy na który dostajemy 50% rabatu, umowa ta staje się umową (P4). Umowy te muszą zostać podpisane jednocześnie, w tym samym czasie.
Następnie zgodnie z wcześniejszym działaniem SmartDom możemy dobrać drugi produkt (P2) na który dostaniemy 50% rabatu oraz trzeci produkt (P3) na który dostaniemy 18,99zł rabatu.
Przykładowy układ opisywanego SmartDom:
P1: Umowa uprawniająca, ale tylko nowa umowa, przeniesienie lub przedłużenie.
P2: Rabat 50% (Np. TV CP)
P3: Rabat 18,90zł (Np. Internet)
P4: Rabat 50% na abonament głosowy zawarty jednocześnie z umową P1.
Produkt P4 może być zarówno nową aktywacją (w tym: konwersją lub przeniesieniem), jak i przedłużeniem.
Możliwe są takie połączenia:
- dwie nowe umowy (konwersja, przeniesienie, nowa aktywacja);
- aneks i nowa umowa (konwersja, przeniesienie, nowa aktywacja);
- dwa aneksy (przedłużenie umowy).
Walentynkowy SmartDom.
Regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf
Tylko do 14 Lutego trwa specjalna edycja programu SmartDom w której można dostać dwa produkty rabatowane o 50% oraz jeden rabatowany kwotą 18,99zł.
Edycja skierowana jest dla nowych abonentów/przenoszących numer/przedłużających umowę.
Podczas podpisania/przeniesienia/przedłużenia pierwszej umowy na abonament głosowy (P1) zwany umową uprawniającą za którą płacimy 100% kwoty podpisujemy drugą umowę na abonament głosowy na który dostajemy 50% rabatu, umowa ta staje się umową (P4). Umowy te muszą zostać podpisane jednocześnie, w tym samym czasie.
Następnie zgodnie z wcześniejszym działaniem SmartDom możemy dobrać drugi produkt (P2) na który dostaniemy 50% rabatu oraz trzeci produkt (P3) na który dostaniemy 18,99zł rabatu.
Przykładowy układ opisywanego SmartDom:
P1: Umowa uprawniająca, ale tylko nowa umowa, przeniesienie lub przedłużenie.
P2: Rabat 50% (Np. TV CP)
P3: Rabat 18,90zł (Np. Internet)
P4: Rabat 50% na abonament głosowy zawarty jednocześnie z umową P1.
Produkt P4 może być zarówno nową aktywacją (w tym: konwersją lub przeniesieniem), jak i przedłużeniem.
Możliwe są takie połączenia:
- dwie nowe umowy (konwersja, przeniesienie, nowa aktywacja);
- aneks i nowa umowa (konwersja, przeniesienie, nowa aktywacja);
- dwa aneksy (przedłużenie umowy).