SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 wrz 2017, o 15:10
Re: SmartDOM
Witam. Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu, jestem tu nowy. Z góry przepraszam. Mam taki problem i proszę wszystkich obeznanych w temacie o pomoc. Chodzi o ofertę Smart Dom. Posiadam Cyfrowy Polsat od 10 lat bodajże, pakiet za 90 zł około. Miałem do niego w ofercie Smart Dom telefon -50 % w mixie. Doładowania w mixie mi się skończyły około 3 miesiące temu, przeszedłem na kartę...
I teraz moje pytanie: Czy mogę znowu skorzystać z oferty Smart Dom na telefon (abonament tym razem), jako że moją podstawą jest Cyfrowy Polsat? Czy skoro już wcześniej miałem zniżkę na telefon to czy mogę jeszcze raz ją mieć? Pytałem niedawno w Plusie, obsługiwała młoda Pani i powiedziała, że nie... Więc jak to jest ? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich.
I teraz moje pytanie: Czy mogę znowu skorzystać z oferty Smart Dom na telefon (abonament tym razem), jako że moją podstawą jest Cyfrowy Polsat? Czy skoro już wcześniej miałem zniżkę na telefon to czy mogę jeszcze raz ją mieć? Pytałem niedawno w Plusie, obsługiwała młoda Pani i powiedziała, że nie... Więc jak to jest ? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich.
Re: SmartDOM
W chwili gdy przeszedłeś z Mix na kartę twój SmartDom się skończył.
Możesz teraz powrócić do najnowszej edycji SmartDom czyli znów dostać rabat 50%.
Gdy ja byłem ostatnio w salonie Plusa i rozmawiałem z obsługą o SmartDom, to wystarczyło podać numer Pesel a Pani z którą rozmawiałem wydrukowała mi symulację jak mogę połączyć moje numery w programie podpisujac aneks do kończących się umów.
Widać trafiłeś na kiepską konsultantkę.
Możesz teraz powrócić do najnowszej edycji SmartDom czyli znów dostać rabat 50%.
Gdy ja byłem ostatnio w salonie Plusa i rozmawiałem z obsługą o SmartDom, to wystarczyło podać numer Pesel a Pani z którą rozmawiałem wydrukowała mi symulację jak mogę połączyć moje numery w programie podpisujac aneks do kończących się umów.
Widać trafiłeś na kiepską konsultantkę.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 wrz 2017, o 15:10
Re: SmartDOM
Dzięki za odpowiedź
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj wojtekwojtek121212,
zgodnie z tym co napisał patryk7588, możesz ponownie przystąpić do Programu smartDOM.
zgodnie z tym co napisał patryk7588, możesz ponownie przystąpić do Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam serdecznie,
Przepraszam jeśli pisze w złym temacie. Ale przechodząc do sedna sprawy.
W dniu 22.06.2017 podpisałem nową umowę dla rodziców na Internet LTE na okres 26 miesięcy gdzie Abonament wynosi 39,99 + 10zł za udostępnienie modemu i rutera. Ale nadal otrzymuję rachunek 59,99. Przymknąłem na to oko, czekając na wyrównanie. Czasem tak bywa, że trzeba poczekać na modyfikacje. ale dalszy przebieg problemów jeszcze przed nami.
Rodzice marudzili mi o telewizji więc 04.08.2017 poszedłem i podpisałem umowę na Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, który według osoby obsługującej mnie punkcie CP będzie objęty ofertą smart dom. Więc zamiast 70 zł miałem Płacić 35. W obecnej sytuacji po okresie promocyjnym (2 miesiące darmowej tv) otrzymałem fakturę do zapłaty w wysokosci 69,99 proszę o informacje. Co mogę z tym fantem zrobić. Pomijam że biuro obsługi na ICOK'u wkleiło mi fragment regulaminu i informacje że mogę się odwołać do Sądu....
Przepraszam jeśli pisze w złym temacie. Ale przechodząc do sedna sprawy.
W dniu 22.06.2017 podpisałem nową umowę dla rodziców na Internet LTE na okres 26 miesięcy gdzie Abonament wynosi 39,99 + 10zł za udostępnienie modemu i rutera. Ale nadal otrzymuję rachunek 59,99. Przymknąłem na to oko, czekając na wyrównanie. Czasem tak bywa, że trzeba poczekać na modyfikacje. ale dalszy przebieg problemów jeszcze przed nami.
Rodzice marudzili mi o telewizji więc 04.08.2017 poszedłem i podpisałem umowę na Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, który według osoby obsługującej mnie punkcie CP będzie objęty ofertą smart dom. Więc zamiast 70 zł miałem Płacić 35. W obecnej sytuacji po okresie promocyjnym (2 miesiące darmowej tv) otrzymałem fakturę do zapłaty w wysokosci 69,99 proszę o informacje. Co mogę z tym fantem zrobić. Pomijam że biuro obsługi na ICOK'u wkleiło mi fragment regulaminu i informacje że mogę się odwołać do Sądu....
Re: SmartDOM
Witaj kdm,
- czy chodzi Ci o raty za sprzęt? Możesz podać pełną nazwę promocji, w której zawarłeś umowę uprawniającą oraz pełną nazwę abonamentu, jaka widnieje na umowie z Plusem?Internet LTE na okres 26 miesięcy gdzie Abonament wynosi 39,99 + 10zł za udostępnienie modemu i rutera
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Taryfa:
Power LTE 2.0
Pakiety:
Pakiet Power LTE 2.0 40 GB Pakiet Nocny 200 GB
Nowe Power LTE bez limitu
aktywna
Udostępnienie modemu
aktywna
Udostępnienie routera
aktywna
Tyle mam z ICOK, umowa jest u rodziców do których mam 100km.
Power LTE 2.0
Pakiety:
Pakiet Power LTE 2.0 40 GB Pakiet Nocny 200 GB
Nowe Power LTE bez limitu
aktywna
Udostępnienie modemu
aktywna
Udostępnienie routera
aktywna
Tyle mam z ICOK, umowa jest u rodziców do których mam 100km.
Re: SmartDOM
kdm,
- jeśli nie posiadasz żadnej usługi w naszej sieci, to w tej sytuacji prośba o kontakt z obsługą Cyfrowego Polsatu: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
- jeśli nie posiadasz żadnej usługi w naszej sieci, to w tej sytuacji prośba o kontakt z obsługą Cyfrowego Polsatu: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Mam zamiar przenieść 4 numery do Plusa. Interesuje mnie 2 x Duet tylko SIM (wychodzi taniej niż abonament rodzinny dla 4 sim).
Czy mając 2 x Duet w Plusie, będę mógł skorzystać z oferty SmartDom, ze zniżką 50 % na telewizję?
Na co powinienem zwrócić uwagę przy powyższej konfiguracji, żeby nie zostać naciągniętym na dodatkowe i niepotrzebne koszty, lub na nie zadziałanie promocji ?
Jako 3 usługa interesuje mnie oferta na Internet mobilny - najtańszy z możliwych, sporadycznie do tabletu - tylko SIM.
Czy mając 2 x Duet w Plusie, będę mógł skorzystać z oferty SmartDom, ze zniżką 50 % na telewizję?
Na co powinienem zwrócić uwagę przy powyższej konfiguracji, żeby nie zostać naciągniętym na dodatkowe i niepotrzebne koszty, lub na nie zadziałanie promocji ?
Jako 3 usługa interesuje mnie oferta na Internet mobilny - najtańszy z możliwych, sporadycznie do tabletu - tylko SIM.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
kogus78,
Jeżeli Abonent podpisze dwie lub więcej Nowe Umowy jednego dnia, za Nową Umowę I i II zostaną uznane umowy o najniższym miesięcznym zobowiązaniu.
możesz skorzystać tylko z jednego zestawu umów na jeden PESEL w ramach oferty DUET: 8 umów – pierwsza umowa główna i 7 umów dodatkowych, z czego pierwsza jest rabatowana do 0 zł miesięcznie, a kolejne to 25 zł miesięcznie.kogus78 pisze:Interesuje mnie 2 x Duet tylko SIM
Tak, posiadając jeden zestaw w ramach oferty DUET, możesz skorzystać z Programu smartDOM po spełnieniu warunków zgodnie z regulaminem: https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf.kogus78 pisze:będę mógł skorzystać z oferty SmartDom, ze zniżką 50 % na telewizję?
Aby wskazana konfiguracja została zachowana najlepiej będzie podpisać umowy dzień po dniu. W przypadku zawarcia umów tego samego dnia, zgodnie z regulaminem Programu paragraf 3, punkt 6 cyt.:kogus78 pisze:Na co powinienem zwrócić uwagę przy powyższej konfiguracji
Jeżeli Abonent podpisze dwie lub więcej Nowe Umowy jednego dnia, za Nową Umowę I i II zostaną uznane umowy o najniższym miesięcznym zobowiązaniu.
Na ten produkt możesz uzyskać rabat w wysokości 18,99 zł. Wybierając abonament w kwocie 19,99 zł, po rabacie kwota abonamentu wynosiłaby 1 zł. Aby rabat został naliczony umowa nie może być zawarta w jednej z promocji wykluczonych wskazanych w regulaminie Programu smartDOM.kogus78 pisze:Jako 3 usługa interesuje mnie oferta na Internet mobilny - najtańszy z możliwych, sporadycznie do tabletu - tylko SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 sie 2017, o 12:21
SmartDOM przedłużanie umów a zmiana umowy uprawniajcej
Umowa abonamentowa na telefon PLUSA kończy mi się w grudniu. Jest objęta SD z rabatem 50%. Umowa uprawniająca CP kończy się w październiku, została już wypowiedziana.
Czy mogę teraz przedłużyć umowę PLUSA na abonament, nie korzystając już ze zniżek w SD. Czy abonament PLUSA bez telefonu winien wynosić 39,99 zł, żeby móc korzystać dalej ze zniżek w nowym SD? Jakie warunki mogę otrzymać, inne niz standardowe? Czy przysługują jakieś miesiące bezpłatne?
Czy jeżeli teraz przedłużę umowę na PLUSA, to po czy przed zakończeniem umowy na CP w październiku mogę ją przedłużyć w ramach nowego SD z rabatem 50% na najwyżej płatny pakiet? Czy wtedy przysługują mi bezpłatne miesiące?
Czy mogę teraz przedłużyć umowę PLUSA na abonament, nie korzystając już ze zniżek w SD. Czy abonament PLUSA bez telefonu winien wynosić 39,99 zł, żeby móc korzystać dalej ze zniżek w nowym SD? Jakie warunki mogę otrzymać, inne niz standardowe? Czy przysługują jakieś miesiące bezpłatne?
Czy jeżeli teraz przedłużę umowę na PLUSA, to po czy przed zakończeniem umowy na CP w październiku mogę ją przedłużyć w ramach nowego SD z rabatem 50% na najwyżej płatny pakiet? Czy wtedy przysługują mi bezpłatne miesiące?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
bartek2017,
umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
jeśli zrezygnujesz z umowy uprawniającej to zniżki na abonament zostaną usunięte dla umów jakie były nimi objęte.bartek2017 pisze:Umowa uprawniająca CP kończy się w październiku, została już wypowiedziana.
Tak.bartek2017 pisze:Czy mogę teraz przedłużyć umowę PLUSA na abonament,
Zgodnie z regulaminem Programu smartDOM: https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf paragraf 1, punkt 3, podpunkt a cyt.:bartek2017 pisze:Czy abonament PLUSA bez telefonu winien wynosić 39,99 zł, żeby móc korzystać dalej ze zniżek w nowym SD?
umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
Prześlij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.bartek2017 pisze: Jakie warunki mogę otrzymać, inne niz standardowe?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam, mam pytanie jeżeli mam internet (49,99zł) i telewizje (19,99)w cyfrowym polsacie a także abonament w plusie lte49,99 to mogę połączyć to wszystko w smartdom? pozdrawiama. Proszę o odp.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj annak,
tak, Twoją umową uprawniającą może być usługa na Internet. W momencie przedłużenia umowy lub zakupu kolejnej usługi, przekaż proszę informację sprzedawcy, że chcesz skorzystać z Programu smartDOM.
tak, Twoją umową uprawniającą może być usługa na Internet. W momencie przedłużenia umowy lub zakupu kolejnej usługi, przekaż proszę informację sprzedawcy, że chcesz skorzystać z Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam, mam pytanie, obecnie mam mix za 50 zł jako pierwszą ofertę w smart dom, reszta nie ważne.
Chciałbym przejść na abonament za 49.99 ale z tego co mówią to nie można, musiałbym wybrać 69.99, pomijam fakt ze można wziąć smartdom od 49.99 zł ale ja nie bo z mixa przechodzę....dobre. Dodam, że mogę "spróbować" na infolinii a nuż się uda... i tutaj moje pytanie, jest sens w ogolę dzwonić. W salonie już wystarczająco mnie poirytowali tym, nie umiejąc wytłumaczyć czemu 49.99 zł jest dobre, ale nie jak z mixa przechodzę...jakiś inny jestem?
Chciałbym przejść na abonament za 49.99 ale z tego co mówią to nie można, musiałbym wybrać 69.99, pomijam fakt ze można wziąć smartdom od 49.99 zł ale ja nie bo z mixa przechodzę....dobre. Dodam, że mogę "spróbować" na infolinii a nuż się uda... i tutaj moje pytanie, jest sens w ogolę dzwonić. W salonie już wystarczająco mnie poirytowali tym, nie umiejąc wytłumaczyć czemu 49.99 zł jest dobre, ale nie jak z mixa przechodzę...jakiś inny jestem?