SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
zif,
jeśli chodzi o pierwszą edycję Programu smartDOM, to było tu kilka odsłon regulaminu, który określał warunki utraty rabatów. Konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku. Prześlij proszę w tej sprawie maila pod adres bok@plus.pl. Podaj mi później numer referencyjny zgłoszenia - przyśpieszę odpowiedź.
jeśli chodzi o pierwszą edycję Programu smartDOM, to było tu kilka odsłon regulaminu, który określał warunki utraty rabatów. Konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku. Prześlij proszę w tej sprawie maila pod adres bok@plus.pl. Podaj mi później numer referencyjny zgłoszenia - przyśpieszę odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję, zgłoszenie poszło. [Zagadnienie: 171213-000949]
edit: już dostałem odpowiedź - mogę spokojnie rozwiązać umowę nieobjętą SmartDomem, i rabaty pozostaną. No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
edit: już dostałem odpowiedź - mogę spokojnie rozwiązać umowę nieobjętą SmartDomem, i rabaty pozostaną. No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
zif,
dziękuję za informację.
dziękuję za informację.
Może zaproponuje coś w zamian...zif pisze:No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
poszerzenie smartdom o internet
Posiadam U Panśtwa oferte smartdom (abonament i CP). Obecnie myślę nad poszerzeniem oferty smartdom o 3 usługę-internet. Co mogłibyście mi Państwo doradzić w tej kwestii ? Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Ostatnio zmieniony 15 gru 2017, o 12:08 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Rudder,
kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
Orientacyjny zasięg sieci w podanej lokalizacji możesz sprawdzić na stronie: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu. Oczywiście moc sygnału może być zmienna - w specyficznych wypadkach uzależniona jest na przykład od topografii terenu i zabudowy. Jakość usług określa §5 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Abonament. Przez okres 2 miesięcy możesz przetestować nasz Internet, więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.Rudder pisze: Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Do programu smartdom przystąpiłem w Sierpniu 2014 roku.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Rudder,
zgodnie z regulaminem programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
zgodnie z regulaminem programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Cesja umowy na firmę
Dzień dobry.
Obecnie posiadam 3 umowy w programie smartDOM (nr główny, internet z 50% zniżki i drugi nr ze zniżką 10zł).
Chciałbym wykonać cesję wszystkich trzech umów na swoją firmę. Czy istnieje możliwość dokonania tego w taki sposób, abym nie stracił posiadanych zniżek?
Obecnie posiadam 3 umowy w programie smartDOM (nr główny, internet z 50% zniżki i drugi nr ze zniżką 10zł).
Chciałbym wykonać cesję wszystkich trzech umów na swoją firmę. Czy istnieje możliwość dokonania tego w taki sposób, abym nie stracił posiadanych zniżek?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, o 13:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku o tej samej tematyce.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku o tej samej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj pawelprzet,
czy masz na myśli przepisanie numerów na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
czy masz na myśli przepisanie numerów na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: SmartDOM
Dokładnie tak.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
pawelprzet,
w takim wypadku, ta zmiana (nie jest to cesja, czyli przepisanie telefonu z osoby indywidualnej na inną osobę lub spółkę cywilną) nie będzie mieć wpływu na utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
w takim wypadku, ta zmiana (nie jest to cesja, czyli przepisanie telefonu z osoby indywidualnej na inną osobę lub spółkę cywilną) nie będzie mieć wpływu na utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: SmartDOM
Dziękuję.
A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
pawelprzet,
oczywiście. Informacje na temat sposobu dokonania takiej zmiany znajdziesz tutaj.pawelprzet pisze:A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 sty 2017, o 13:13
Re: SmartDOM
Dzień dobry,
Obecnie posiadam telefon w abonamencie 49.99 i internet ze zniżką 50% - smartdom. Brałem je w Maju 2017. Chciałbym do tego dobrać jeszcze tv z pakietem max - czy mogę załapać się na jakieś zniżki?
Wcześniej było coś takiego, że 3 produkt był za 1zł. W maksymalnym pakiecie była zniżka 19.99.
A teraz jak jest?
Pozdrawiam.
Obecnie posiadam telefon w abonamencie 49.99 i internet ze zniżką 50% - smartdom. Brałem je w Maju 2017. Chciałbym do tego dobrać jeszcze tv z pakietem max - czy mogę załapać się na jakieś zniżki?
Wcześniej było coś takiego, że 3 produkt był za 1zł. W maksymalnym pakiecie była zniżka 19.99.
A teraz jak jest?
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SmartDOM
Witaj Szymon6555,
w aktualnej odsłonie programu smartDom na trzeci produkt udzielany jest rabat w wysokości 18,99 zł (z VAT). Nowa umowa musi zostać zawarta na okres minimum 24 miesięcy. Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf .
w aktualnej odsłonie programu smartDom na trzeci produkt udzielany jest rabat w wysokości 18,99 zł (z VAT). Nowa umowa musi zostać zawarta na okres minimum 24 miesięcy. Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ