SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

zif,

jeśli chodzi o pierwszą edycję Programu smartDOM, to było tu kilka odsłon regulaminu, który określał warunki utraty rabatów. Konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku. Prześlij proszę w tej sprawie maila pod adres bok@plus.pl. Podaj mi później numer referencyjny zgłoszenia - przyśpieszę odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

Dziękuję, zgłoszenie poszło. [Zagadnienie: 171213-000949]

edit: już dostałem odpowiedź - mogę spokojnie rozwiązać umowę nieobjętą SmartDomem, i rabaty pozostaną. No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

zif,

dziękuję za informację. :->
zif pisze:No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
Może zaproponuje coś w zamian... :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rudder
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 25 lis 2013, o 12:10

poszerzenie smartdom o internet

Post autor: Rudder »

Posiadam U Panśtwa oferte smartdom (abonament i CP). Obecnie myślę nad poszerzeniem oferty smartdom o 3 usługę-internet. Co mogłibyście mi Państwo doradzić w tej kwestii ? Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Ostatnio zmieniony 15 gru 2017, o 12:08 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Rudder,

kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
Rudder pisze: Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Orientacyjny zasięg sieci w podanej lokalizacji możesz sprawdzić na stronie: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu. Oczywiście moc sygnału może być zmienna - w specyficznych wypadkach uzależniona jest na przykład od topografii terenu i zabudowy. Jakość usług określa §5 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Abonament. Przez okres 2 miesięcy możesz przetestować nasz Internet, więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rudder
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 25 lis 2013, o 12:10

Re: SmartDOM

Post autor: Rudder »

Do programu smartdom przystąpiłem w Sierpniu 2014 roku.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Rudder,

zgodnie z regulaminem programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelprzet
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21

Cesja umowy na firmę

Post autor: pawelprzet »

Dzień dobry.

Obecnie posiadam 3 umowy w programie smartDOM (nr główny, internet z 50% zniżki i drugi nr ze zniżką 10zł).
Chciałbym wykonać cesję wszystkich trzech umów na swoją firmę. Czy istnieje możliwość dokonania tego w taki sposób, abym nie stracił posiadanych zniżek?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, o 13:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku o tej samej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pawelprzet,

czy masz na myśli przepisanie numerów na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelprzet
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21

Re: SmartDOM

Post autor: pawelprzet »

Dokładnie tak.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

pawelprzet,

w takim wypadku, ta zmiana (nie jest to cesja, czyli przepisanie telefonu z osoby indywidualnej na inną osobę lub spółkę cywilną) nie będzie mieć wpływu na utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelprzet
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21

Re: SmartDOM

Post autor: pawelprzet »

Dziękuję.
A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

pawelprzet,
pawelprzet pisze:A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
oczywiście. Informacje na temat sposobu dokonania takiej zmiany znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szymon6555
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 sty 2017, o 13:13

Re: SmartDOM

Post autor: Szymon6555 »

Dzień dobry,

Obecnie posiadam telefon w abonamencie 49.99 i internet ze zniżką 50% - smartdom. Brałem je w Maju 2017. Chciałbym do tego dobrać jeszcze tv z pakietem max - czy mogę załapać się na jakieś zniżki?
Wcześniej było coś takiego, że 3 produkt był za 1zł. W maksymalnym pakiecie była zniżka 19.99.
A teraz jak jest?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: SmartDOM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Szymon6555,

w aktualnej odsłonie programu smartDom na trzeci produkt udzielany jest rabat w wysokości 18,99 zł (z VAT). Nowa umowa musi zostać zawarta na okres minimum 24 miesięcy. Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ