Teraz jest 21 kwi 2018, o 01:14

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

kogus78

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 19 wrz 2017, o 19:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S5

Re: SmartDOM

Post2 sty 2018, o 16:55

Druga umowa na telewizję, została podpisana w listopadzie 2017 roku.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: SmartDOM

Post2 sty 2018, o 17:55

kogus78,

kogus78 napisał(a):Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?

jeśli spełniasz warunki Programu smartDOM i podpiszesz umowę na internet, wówczas otrzymasz rabat w kwocie 18,99 zł na abonament. Szczegóły w regulaminie http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

malymephisto

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 7 lut 2015, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 29,90
  • Model telefonu: LG g3s

Re: SmartDOM

Post2 sty 2018, o 20:02

Witam

Obecnie mam abonament : Ja+ do wszystkich bez konca IV - tylko sim dla stałych klientów - oferta specjana 39,00 - upust za e-fakture = 29,00 zl ( zawarta 13.03.2017)
Czy jest mozliwość zwiekszenia abonamentu(jesli tak jaka minimalna kwota z uwzglednieniem rabatu za e-fakture) zeby miec rabat 50% na pakiet telewizji premium max + 3x multiroom

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: SmartDOM

Post3 sty 2018, o 12:57

Witaj malymephisto,

przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

malymephisto

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 7 lut 2015, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 29,90
  • Model telefonu: LG g3s

Re: SmartDOM

Post3 sty 2018, o 17:11

Marta_Plus napisał(a):Witaj malymephisto,

przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.

A gdybym mial drugi numer (na ten sam PESEL) w Plusie tez za 29,00 to czy mozna sumowac wartosci dwoch abonamentow do SD?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: SmartDOM

Post3 sty 2018, o 17:35

malymephisto,

wysokość abonamentu liczona jest na jedną kartę SIM. Dopiero przy przedłużaniu umowy będzie można zmienić abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1501
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: SmartDOM

Post15 sty 2018, o 13:44

Basiu lub Joanno czy możecie mi udzielić informacji do którego z moich dwóch numerów przypisany jest SMART dom?
Chciałabym z jednym przejść na kartę a nie rezygnować ze zniżki TV.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: SmartDOM

Post15 sty 2018, o 13:57

lodyga,

z poziomu forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie na bok@plus.pl, a nam podaj tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1501
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: SmartDOM

Post15 sty 2018, o 14:21

Zagadnienie : 180115-001210 :)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: SmartDOM

Post15 sty 2018, o 14:31

lodyga,

poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
lodyga(15 sty 2018, o 14:34)
Offline
Avatar użytkownika

killer___

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 sty 2018, o 10:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post23 sty 2018, o 10:25

Witam,
Mam u Państwa internet oraz TV w programie smardom2. Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie. Czy mogę skorzystać z programu SmartDom? W której odsłonie? Na jakich zasadach?
Rozumiem, że żeby skorzystać ze Smartdom3 musiałbym rozwiązać umowę na TV. Czy jest jakiś okres karencji, w którym nie mogę podpisać nowej umowy na TV?
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: SmartDOM

Post23 sty 2018, o 10:42

Witaj killer___ ,

kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

killer___

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 sty 2018, o 10:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post23 sty 2018, o 10:47

Umowa na TV:
Data wejścia w życie umowy / zmiany: 24.06.2015
Informacje dodatkowe: Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM2 - produkt rabatowany jako drugi

Umowa na Internet, który jest usługą podstawową była przedłużana później, wydaje mi się, że w okolicach 11.2016.

EDYCJA:

Umowa na TV skończyła się w grudniu 2017, teraz jest na czas nieokreslony.
Ostatnio edytowano 23 sty 2018, o 10:58 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono posty- post pod postem
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: SmartDOM

Post23 sty 2018, o 11:17

killer___,

zgodnie z regulaminem programu smartDOM: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

killer___

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 sty 2018, o 10:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post23 sty 2018, o 11:23

Czyli musiałbym wypowiedzieć umowe na TV? Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Czy na nowy nr mogę uzyskać rabat w ofercie smartdom2? Czy mogę na nowy nr dostać jakiś inny rabat?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości