SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Dziwna faktura i błąd w aplikacji Plus online

Post autor: Andrzej62 »

Rabat w smartDOM przyznawany jest najpóźniej od drugiej faktury. Sporadycznie udaje się uzyskać rabat już przy pierwszej.
Co ważne, pierwsza faktura mimo standardowej wysokości abonamentu nie jest już w późniejszym okresie rabatowana (nie jest zwracana nadwyżka)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Witaj DamianR,
Na pytanie związane z wysokością pierwszej faktury w ramach Programu smartDOM uzyskałeś wyjaśnienie od Andrzeja62. Jeśli chodzi o pierwszą kwestię, to przesłałam prośbę o przyspieszenie udzielenia Ci odpowiedzi. Wiadomość powinna dotrzeć do Ciebie jeszcze dziś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Doctor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 24 cze 2014, o 08:06

Re: SmartDOM

Post autor: Doctor »

Mam pytanie odnośnie nowego SD. Rozmawiałem z konsultantem DUK w sprawie swoich umów. Konsultant mówił, że gdy przedłużę obie umowy na standardowych warunkach (tańsze telefony) i po podpisaniu umów u kuriera będę mógł się udać do dowolnego salonu i jedną z tych umów "wciągnąć" do programu SD a co za tym idzie obniżyć abonament bez płacenia rat za telefon. Czy rzeczywiście jest taka możliwość i czy drugi abonament zostanie zrabatowany o 50%?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Doctor opisane przez Ciebie rozwiązanie nie może być zrealizowane. Przykro mi, ale zostałeś wprowadzony w błąd lub nastąpiło nieporozumienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Doctor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 24 cze 2014, o 08:06

Re: SmartDOM

Post autor: Doctor »

Tak też myślałem dlatego nie zdecydowałem się na aneks do umowy. Nie chciałem brnąć w dwa wysokie abonamenty zanim się nie upewnię. Na jutro jestem umówiony na ponowny kontakt ale w tym wypadku nie wiem czy jest sens skoro konsultant potrafi w taki sposób wprowadzać klienta w błąd.
O ten SD dopytywałem kilka razy i mam nagraną rozmowę. Pytałem nawet czy to jest pewna w 100% informacja bo nie chcę się bawić w reklamacje itd.
Dziękuję Magda_Plus.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Doctor a może warto skonfrontować informacje, które posiadasz z ofertą, jaka Ci zostanie przestawiona i może dokładniej dowiedzieć się, co ta osoba na miała na myśli, poprzez „wciągnięcie umowy do smartDOM".
Oczywiście decyzja w tej kwestii należy do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Doctor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 24 cze 2014, o 08:06

Re: SmartDOM

Post autor: Doctor »

Poczekam do jutra i zobaczę jak konsultantka wybrnie z zaistniałej sytuacji. Odsłuchałem rozmowę i najwyraźniej nie wszyscy konsultanci znają regulamin SD. Czy prawdą jest, że nie możecie wysyłać regulaminu mailem żeby klient się z nim zapoznał zanim podpisze umowę? W tym przypadku chciałem regulamin SD i usłyszałem odmowę i propozycję poszukania sobie go w internecie. Oczywiście nie było problemem aby go odszukać ale gdybym miał go wtedy przed oczami to już podczas rozmowy poprosił bym o wskazanie punktu o możliwości przystąpienia do programu SD z umową którą wcześniej podpiszę na standardowych warunkach. Byłem prawie pewien, że takiej możliwości nie ma co Magda_Plus potwierdziła.
Kolejna rzecz, która wydaje mi się trochę dziwna jest taka że do moich dwóch numerów, nazwijmy je A i B jest przypisanych dwóch konsultantów z DUK X i Y. Jeśli przedłużę umowę na abonament A z konsultantem X to muszę czekać na kontakt konsultanta Y żeby przedłużyć abonament B. Rozumiem, że konsultanci mają prowizję od sprzedaży i nie chcą wchodzić sobie w paradę ale mnie zależy aby umowy kończyły się tego samego dnia. Chcę też dwa jednakowe telefony i abonamenty (ew.SD ale bez rat itp). A co jeśli w takiej sytuacji konsultant Y zaproponuje mi inne, gorsze warunki?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Doctor,
- czy możesz podesłać przez ten formularz swój drugi numer? Poproszę wówczas DUK żeby zajmował się Tobą jeden konsultant.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Doctor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 24 cze 2014, o 08:06

Re: SmartDOM

Post autor: Doctor »

Wysłałem numery przez formularz kontaktowy. Dziękuję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Doctor,
- dziękuję, mam już Twojego maila. Poprosiłam już DUK, aby dzwonił do Ciebie już tylko jeden konsultant :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Doctor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 24 cze 2014, o 08:06

Re: SmartDOM

Post autor: Doctor »

Ewa_Plus Dziękuję. Dziś skontaktował się ze mną bardzo konkretny konsultant, który wiedział wszystko co mówiła poprzednia konsultantka odnośnie oferty SD. Przeprosił za zaistniałą sytuację i obniżył mi cenę za telefony, która była dla mnie do przyjęcia. Dzięki Tobie moje umowy zostały przedłużone.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Doctor,
- bardzo się cieszę, że mogłam pomóc oraz że udało się znaleźć odpowiadającą Ci ofertę :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maciek007
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 paź 2014, o 11:54

Re: SmartDOM

Post autor: Maciek007 »

Witam.
Jestem w smartdom 2 i mam problem bo przegapiłem koniec umowy uprawniającej,umowa na Polsat cyfrowy kończy się za ok miesiąc,a 3 na internet również około miesiąca.Czy mam jeszcze możliwość przedłużenia całego pakietu i jak ew. to załatwić?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Maciek007,
Maciek007 pisze:Czy mam jeszcze możliwość przedłużenia całego pakietu i jak ew. to załatwić?
umowę Uprawniającą można przedłużyć w dowolnym momencie. Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty. W sprawie przedłużenia umowy w Cyfrowym Polsacie, skontaktuj się proszę z infolinią CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: SmartDOM

Post autor: lunatik »

Jednak specjalna czarnopiątkowa się pojawiła na stronie przynajmniej dla nowych i przenoszacych się.
Czy ta oferta na telefony dotyczy tez przenoszących w ramach smartdom, ewentualnie czy została jakąś przygotowana?
ODPOWIEDZ