SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 208
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32
Re: Dziwna faktura i błąd w aplikacji Plus online
Rabat w smartDOM przyznawany jest najpóźniej od drugiej faktury. Sporadycznie udaje się uzyskać rabat już przy pierwszej.
Co ważne, pierwsza faktura mimo standardowej wysokości abonamentu nie jest już w późniejszym okresie rabatowana (nie jest zwracana nadwyżka)
Co ważne, pierwsza faktura mimo standardowej wysokości abonamentu nie jest już w późniejszym okresie rabatowana (nie jest zwracana nadwyżka)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Witaj DamianR,
Na pytanie związane z wysokością pierwszej faktury w ramach Programu smartDOM uzyskałeś wyjaśnienie od Andrzeja62. Jeśli chodzi o pierwszą kwestię, to przesłałam prośbę o przyspieszenie udzielenia Ci odpowiedzi. Wiadomość powinna dotrzeć do Ciebie jeszcze dziś.
Na pytanie związane z wysokością pierwszej faktury w ramach Programu smartDOM uzyskałeś wyjaśnienie od Andrzeja62. Jeśli chodzi o pierwszą kwestię, to przesłałam prośbę o przyspieszenie udzielenia Ci odpowiedzi. Wiadomość powinna dotrzeć do Ciebie jeszcze dziś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Mam pytanie odnośnie nowego SD. Rozmawiałem z konsultantem DUK w sprawie swoich umów. Konsultant mówił, że gdy przedłużę obie umowy na standardowych warunkach (tańsze telefony) i po podpisaniu umów u kuriera będę mógł się udać do dowolnego salonu i jedną z tych umów "wciągnąć" do programu SD a co za tym idzie obniżyć abonament bez płacenia rat za telefon. Czy rzeczywiście jest taka możliwość i czy drugi abonament zostanie zrabatowany o 50%?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Doctor opisane przez Ciebie rozwiązanie nie może być zrealizowane. Przykro mi, ale zostałeś wprowadzony w błąd lub nastąpiło nieporozumienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Tak też myślałem dlatego nie zdecydowałem się na aneks do umowy. Nie chciałem brnąć w dwa wysokie abonamenty zanim się nie upewnię. Na jutro jestem umówiony na ponowny kontakt ale w tym wypadku nie wiem czy jest sens skoro konsultant potrafi w taki sposób wprowadzać klienta w błąd.
O ten SD dopytywałem kilka razy i mam nagraną rozmowę. Pytałem nawet czy to jest pewna w 100% informacja bo nie chcę się bawić w reklamacje itd.
Dziękuję Magda_Plus.
O ten SD dopytywałem kilka razy i mam nagraną rozmowę. Pytałem nawet czy to jest pewna w 100% informacja bo nie chcę się bawić w reklamacje itd.
Dziękuję Magda_Plus.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Doctor a może warto skonfrontować informacje, które posiadasz z ofertą, jaka Ci zostanie przestawiona i może dokładniej dowiedzieć się, co ta osoba na miała na myśli, poprzez „wciągnięcie umowy do smartDOM".
Oczywiście decyzja w tej kwestii należy do Ciebie.
Oczywiście decyzja w tej kwestii należy do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Poczekam do jutra i zobaczę jak konsultantka wybrnie z zaistniałej sytuacji. Odsłuchałem rozmowę i najwyraźniej nie wszyscy konsultanci znają regulamin SD. Czy prawdą jest, że nie możecie wysyłać regulaminu mailem żeby klient się z nim zapoznał zanim podpisze umowę? W tym przypadku chciałem regulamin SD i usłyszałem odmowę i propozycję poszukania sobie go w internecie. Oczywiście nie było problemem aby go odszukać ale gdybym miał go wtedy przed oczami to już podczas rozmowy poprosił bym o wskazanie punktu o możliwości przystąpienia do programu SD z umową którą wcześniej podpiszę na standardowych warunkach. Byłem prawie pewien, że takiej możliwości nie ma co Magda_Plus potwierdziła.
Kolejna rzecz, która wydaje mi się trochę dziwna jest taka że do moich dwóch numerów, nazwijmy je A i B jest przypisanych dwóch konsultantów z DUK X i Y. Jeśli przedłużę umowę na abonament A z konsultantem X to muszę czekać na kontakt konsultanta Y żeby przedłużyć abonament B. Rozumiem, że konsultanci mają prowizję od sprzedaży i nie chcą wchodzić sobie w paradę ale mnie zależy aby umowy kończyły się tego samego dnia. Chcę też dwa jednakowe telefony i abonamenty (ew.SD ale bez rat itp). A co jeśli w takiej sytuacji konsultant Y zaproponuje mi inne, gorsze warunki?
Kolejna rzecz, która wydaje mi się trochę dziwna jest taka że do moich dwóch numerów, nazwijmy je A i B jest przypisanych dwóch konsultantów z DUK X i Y. Jeśli przedłużę umowę na abonament A z konsultantem X to muszę czekać na kontakt konsultanta Y żeby przedłużyć abonament B. Rozumiem, że konsultanci mają prowizję od sprzedaży i nie chcą wchodzić sobie w paradę ale mnie zależy aby umowy kończyły się tego samego dnia. Chcę też dwa jednakowe telefony i abonamenty (ew.SD ale bez rat itp). A co jeśli w takiej sytuacji konsultant Y zaproponuje mi inne, gorsze warunki?
Re: SmartDOM
Doctor,
- czy możesz podesłać przez ten formularz swój drugi numer? Poproszę wówczas DUK żeby zajmował się Tobą jeden konsultant.
- czy możesz podesłać przez ten formularz swój drugi numer? Poproszę wówczas DUK żeby zajmował się Tobą jeden konsultant.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Wysłałem numery przez formularz kontaktowy. Dziękuję.
Re: SmartDOM
Doctor,
- dziękuję, mam już Twojego maila. Poprosiłam już DUK, aby dzwonił do Ciebie już tylko jeden konsultant
- dziękuję, mam już Twojego maila. Poprosiłam już DUK, aby dzwonił do Ciebie już tylko jeden konsultant
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Ewa_Plus Dziękuję. Dziś skontaktował się ze mną bardzo konkretny konsultant, który wiedział wszystko co mówiła poprzednia konsultantka odnośnie oferty SD. Przeprosił za zaistniałą sytuację i obniżył mi cenę za telefony, która była dla mnie do przyjęcia. Dzięki Tobie moje umowy zostały przedłużone.
Re: SmartDOM
Doctor,
- bardzo się cieszę, że mogłam pomóc oraz że udało się znaleźć odpowiadającą Ci ofertę
- bardzo się cieszę, że mogłam pomóc oraz że udało się znaleźć odpowiadającą Ci ofertę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Jestem w smartdom 2 i mam problem bo przegapiłem koniec umowy uprawniającej,umowa na Polsat cyfrowy kończy się za ok miesiąc,a 3 na internet również około miesiąca.Czy mam jeszcze możliwość przedłużenia całego pakietu i jak ew. to załatwić?
Jestem w smartdom 2 i mam problem bo przegapiłem koniec umowy uprawniającej,umowa na Polsat cyfrowy kończy się za ok miesiąc,a 3 na internet również około miesiąca.Czy mam jeszcze możliwość przedłużenia całego pakietu i jak ew. to załatwić?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Maciek007,
umowę Uprawniającą można przedłużyć w dowolnym momencie. Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty. W sprawie przedłużenia umowy w Cyfrowym Polsacie, skontaktuj się proszę z infolinią CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cpMaciek007 pisze:Czy mam jeszcze możliwość przedłużenia całego pakietu i jak ew. to załatwić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Jednak specjalna czarnopiątkowa się pojawiła na stronie przynajmniej dla nowych i przenoszacych się.
Czy ta oferta na telefony dotyczy tez przenoszących w ramach smartdom, ewentualnie czy została jakąś przygotowana?
Czy ta oferta na telefony dotyczy tez przenoszących w ramach smartdom, ewentualnie czy została jakąś przygotowana?