SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 gru 2016, o 14:17
Re: SmartDOM
Witam
14.X. 2016 r. podpisaliśmy nową umowę z Cyfrowym Polsatem w punkcie Plus gdyż zaoferowano nam usługę SMARTDOM ( mamy 3 telefony na abonament w plusie na firmę). Pan zapewniał nas że przysługuje nam SMARTDOM i że w związku z tym obowiązuje nam 50% na 2 produkt jakim miała być telewizja również wzięta na firmę . Podaliśmy dane firmy ( NIP pesel itp) . Oferta była taka że przez pierwsze 2 miesiące nie płacimy nic a następnie 49,90 za następne. Dnia 30 listopada otrzymaliśmy sms aby wpłacić za telewizję - nie było kwoty jedynie ze termin mija 14.XII.2016 . Zadzwoniłam do BOK-u i dowiedziałam się że mamy zapłacić 109,99 a nie 50 zł jak było ustalane . Okazało się że w ogóle nie jesteśmy podpięci do SMARTDOMU. Złożyłam reklamację i następnego dnia była już rozpatrzona - negatywnie. Czemu ?? Ponieważ pracownik ( bądź ktoś w cyfrowym polsacie) nie podpiął TV na firmę gdzie mamy telefony a pod osobę prywatną. Ja się pytam jakim cudem ??? skoro do mej umowy dołączony jest program SMARTDOM pozaznaczane na zielono co i ile mamy płacić. Dodam że dopiero jak zaczęłam przeglądać umowę zauważyłam brak podpisu pracownika wystawiającego umowę co mnie zdziwiło a po 2 jakim cudem skoro wcześniej płaciłam 99,99 zł za TV wracałabym do Polsatu za 109,99 ??
Dla mnie to jest oszustwo - jak mozna tak robić ludzi ??
Co teraz można z tym zrobić ??
Bo dla mnie to jesli nie zostanie wyjaśnione to pozostaje droga sądowa .
14.X. 2016 r. podpisaliśmy nową umowę z Cyfrowym Polsatem w punkcie Plus gdyż zaoferowano nam usługę SMARTDOM ( mamy 3 telefony na abonament w plusie na firmę). Pan zapewniał nas że przysługuje nam SMARTDOM i że w związku z tym obowiązuje nam 50% na 2 produkt jakim miała być telewizja również wzięta na firmę . Podaliśmy dane firmy ( NIP pesel itp) . Oferta była taka że przez pierwsze 2 miesiące nie płacimy nic a następnie 49,90 za następne. Dnia 30 listopada otrzymaliśmy sms aby wpłacić za telewizję - nie było kwoty jedynie ze termin mija 14.XII.2016 . Zadzwoniłam do BOK-u i dowiedziałam się że mamy zapłacić 109,99 a nie 50 zł jak było ustalane . Okazało się że w ogóle nie jesteśmy podpięci do SMARTDOMU. Złożyłam reklamację i następnego dnia była już rozpatrzona - negatywnie. Czemu ?? Ponieważ pracownik ( bądź ktoś w cyfrowym polsacie) nie podpiął TV na firmę gdzie mamy telefony a pod osobę prywatną. Ja się pytam jakim cudem ??? skoro do mej umowy dołączony jest program SMARTDOM pozaznaczane na zielono co i ile mamy płacić. Dodam że dopiero jak zaczęłam przeglądać umowę zauważyłam brak podpisu pracownika wystawiającego umowę co mnie zdziwiło a po 2 jakim cudem skoro wcześniej płaciłam 99,99 zł za TV wracałabym do Polsatu za 109,99 ??
Dla mnie to jest oszustwo - jak mozna tak robić ludzi ??
Co teraz można z tym zrobić ??
Bo dla mnie to jesli nie zostanie wyjaśnione to pozostaje droga sądowa .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj iwona1962,
złóż proszę jeszcze raz w tej sprawie reklamację. Zaznacz w zgłoszeniu, że posiadasz telefony w Plusie zarejestrowane na firmę oraz, że zawarta została umowa w CP na osobę fizyczną i nie został naliczony rabat z Programu smartFIRMA.
złóż proszę jeszcze raz w tej sprawie reklamację. Zaznacz w zgłoszeniu, że posiadasz telefony w Plusie zarejestrowane na firmę oraz, że zawarta została umowa w CP na osobę fizyczną i nie został naliczony rabat z Programu smartFIRMA.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Regulamin SmartDom skończył się 30.11.2016, kiedy nowa wersja?
EDYCJA:
Ok, znalazłem wersję do 7.12.2016: http://www.plus.pl/documents/16/6006667 ... 012016.pdf
Myślę że warto aktualizować także regulamin na stronie: http://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki bo tam ciągle jest wersja aktualna do dnia 23.05.2016...
EDYCJA:
Ok, znalazłem wersję do 7.12.2016: http://www.plus.pl/documents/16/6006667 ... 012016.pdf
Myślę że warto aktualizować także regulamin na stronie: http://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki bo tam ciągle jest wersja aktualna do dnia 23.05.2016...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
patryk7588,
przekazałam do odpowiedniej komórki naszej sieci.
przekazałam do odpowiedniej komórki naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: SmartDOM
Kiedy się pojawią znowu telefony z jednorazową opłatą?
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
michal8937 w przypadku przedłużenia umowy w ramach Programu SmartDOM nie ma póki co zmiany warunków zawieranych umów.
W przypadku zawierania umów poprzez sklep internetowy i przystępowania do SmartDOM można skorzystać z oferty ze sprzętem za jednorazową opłatę.
W przypadku zawierania umów poprzez sklep internetowy i przystępowania do SmartDOM można skorzystać z oferty ze sprzętem za jednorazową opłatę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
A co z Plus Internet?
Na stronie www tylko oferty ratalne, bez znaczenia czy to nowa umowa czy przedłużenie, bez znaczenia czy w SmartDom czy nie.
Na stronie www tylko oferty ratalne, bez znaczenia czy to nowa umowa czy przedłużenie, bez znaczenia czy w SmartDom czy nie.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
W przypadku Plus Internet oferta będzie ratalna za pośrednictwem sklepu internetowego.patryk7588 pisze:Na stronie www tylko oferty ratalne, bez znaczenia czy to nowa umowa czy przedłużenie, bez znaczenia czy w SmartDom czy nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
chciałem przystąpić do SMARTDOM - mam internet w Plusie za 59,9 zł - i nabyć TV w Polsacie.
Zrobiłem zamówienie w niedzielę - na Happy Hours - do dziś cisza - nikt z konsultantów nie oddzwonił.
Czy to normalne - ile się czeka ...... ?
chciałem przystąpić do SMARTDOM - mam internet w Plusie za 59,9 zł - i nabyć TV w Polsacie.
Zrobiłem zamówienie w niedzielę - na Happy Hours - do dziś cisza - nikt z konsultantów nie oddzwonił.
Czy to normalne - ile się czeka ...... ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj pilot2004,
zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam?
zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czy po okresie promocyjnym sprzęt przechodzi na własność?Magda_Plus pisze:W przypadku Plus Internet oferta będzie ratalna za pośrednictwem sklepu internetowego.patryk7588 pisze:Na stronie www tylko oferty ratalne, bez znaczenia czy to nowa umowa czy przedłużenie, bez znaczenia czy w SmartDom czy nie.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Andrzej62 pisze:Czy po okresie promocyjnym sprzęt przechodzi na własność?
Tak, o ile spłaci się raty. Jeśli nie wówczas, dalej należy uiszczać opłaty z tytułu rat do momentu wywiązania się z umowy ratalnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Jeśli dobrze rozumiem, sprzęt nie jest "parowany z kartą sim" konkretnego operatora [pytam o ZTE MF971V] i po zakończeniu umowy [a nawet w trakcie jej trwania] będzie współpracował z dowolną kartą, tak?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Dokładnie tak.Andrzej62 pisze:Jeśli dobrze rozumiem, sprzęt nie jest "parowany z kartą sim" konkretnego operatora [pytam o ZTE MF971V] i po zakończeniu umowy [a nawet w trakcie jej trwania] będzie współpracował z dowolną kartą, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam. Jako pierwsza usluge uprawniajaca posiadam Telewizje Cyfrowy Polsat Pakiet Premium 99,99zl Jako druga internet 60 GB i jako trzecia ze znizka 48,90 zl telefon . Poniewaz oferta telewizyjna to tak zwana Multioferta ( dodatkowa karta sim telefon internet po 1 zl ) , a cyfrowy polsat zamyka ta taryfe rodzi sie pewien problem. Podpisujac porozumienie z cyfrowym polsatem na rozwiazanie umowy z multioferta i podpisanie nowej umowy o tej samej lub wyzszej kwocie bazowej trace rabaty w smartdom. Jest to sytuacja w ktorej niestety polsat nie pozostawia mi zadnej mozliwosci utrzymania korzystnych dla mnie rabatow smartdom. W jaki sposob moge utrzymac te rabaty zawierajac tak zwane porozumienia jak sama nazwa mowi porozumienie nie powinno byc z zasady opcja mniej korzystna dla ktorejs ze stron. Czy istnieje mozliwosc by druga umowe w plusie zrobic jako uprawniajaca do znizek a podpisujac nowa umowe w CP na Tv uczynic ja 2 z rabatem 50% i zachowac znizke na trzecia usluge 48,90 zl ? Chyba obu stronom powinno zalezec na wyjsciu z tej patowej sytuacji.