SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

W CP cały czas jest taryfa TV za 99,99 zł - http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... NEW_CLIENT
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

fazafm,
- warunkiem utrzymania rabatów, jest pozostawienie miesięcznego zobowiązania umowy uprawniającej na tym samym poziomie ewentualnie wyższym. Można też nie przedłużać umowy i zostawić tak jak jest. Pytania dotyczące oferty na przedłużenie umowy na telewizję w CP najlepiej skierować na infolinię Polsatu.

Jeśli umowa uprawniająca zostanie rozwiązana, to pozostałe usługi wypadną z Programu smartDOM.
Możliwe będzie wówczas ponowne przystąpienie do Programu zgodnie z aktualnym regulaminem smartDOM3. Jeśli Twoja dotychczasowa druga umowa spełnia warunki przewidziane dla umowy uprawniającej, to będziesz mógł dobrać nowy abonament w CP jako drugi produkt w ramach smartDOM3. Niestety zniżka na 3 usługę przepadnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fazafm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 16:08

Re: SmartDOM

Post autor: fazafm »

Ewa_Plus - czy dobrze rozumiem. Jesli umowe na telewizje ktora uprawnia do rabatow rozwiaze w ramach porozumienia i w miejsce jej podpisze nowa umowe to strace rabaty mimo ze bedzie na tym samym poziomie kwotowym lub wyzszym. Nie zastapi ona automatycznie mojej umowy uprawniajacej ?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

fazafm jest dokładnie tak jak napisała:
Ewa_Plus pisze:Jeśli umowa uprawniająca zostanie rozwiązana, to pozostałe usługi wypadną z Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fazafm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 16:08

Re: SmartDOM

Post autor: fazafm »

Dziekuje za pomoc. Poinformuje iz Cyfrowy Polsat przychylil sie do mojej prosby i przeniosl uprawnienia jako umowy glownej dla nowego kontraktu telewizyjnego. Tym samym nie utrace rabatow z programu smartdom.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

fazafm dziękujemy za informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gayo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 12:33

Re: SmartDOM

Post autor: gayo »

Witam
Pod koniec października przedłużyłem umowę (podnosząc abonament) w Promocji ANZ "JA+2x więcej internetu - tylko Sim dla Stałych Klientów - Super". Wybrałem pakiet Ja+49,99.

Dzisiaj w APS Polsatu poinformowano mnie, że nie przysługuje mi SmartDom na TV, bo realnie płacę 39,99 (obniżka za e-fakturę), a zatem muszę podnieść abonament jeszcze o 10 zł.

Czy mnie ktoś tu nie wkręca? Jako "stary klient" mam przecież umowę na kwotę powyżej 49,90 zł. W par. 1, pkt 3a nie ma nic "realnych opłatach", zniżkach itp.:
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
Poza tym nie wiem dlaczego jestem traktowany jako "stary klient" skoro podpisałem aneks (a nie musiałem, bo moja stara umowa jeszcze była ważna do końca grudnia) i zwiększyłem jednak abonament, więc powinienem być traktowany jako "nowy klient" (krócej niż 60 dni z abonamentem min. 39,90). Mogłem przecież wypowiedzieć umowę i wejść jako nowy na lepszych warunkach.

Kolejna kwestia - czy punkt 8 paragrafu 1 obowiązuje?... Bo jeśli tak, to dlaczego nikt z Plusa mi nie zaproponował nowych warunków umowy z rabatem ("upust specjalny") 20 zł.... :evil:
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

gayo, w której wersji Programu SmartDOM wziąłeś udział?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gayo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 12:33

Re: SmartDOM

Post autor: gayo »

Magda_Plus pisze:gayo, w której wersji Programu SmartDOM wziąłeś udział?
Nie wziąłem w żadnej. Dopiero chciałem dzisiaj.
Dotychczas umowy Plusa i Polsatu rozjeżdżały mi się w terminach...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

gayo faktycznie masz za niski abonament. Zgodnie z zapisem punktu 11 § 3 WARUNKI SPECJALNE DOTYCZĄCE RABATU/UPUSTU PROMOCYJNEGO/UPUSTU SPECJALNEGO/BENEFITU W RAMACH PROGRAMU SMARTDOM 3 to cyt.:
"Jeżeli Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I/II oraz Nowa Umowa Plus Abonament zostały zawarte w ofercie z możliwością uzyskania rabatu za wybór e-faktury/faktury w wersji elektronicznej, to przy wyliczeniu wymaganej minimalnej kwoty miesięcznego zobowiązania dla uzyskania Rabatu/Upustu specjalnego na Nowej Umowie I/II lub Benefitu na Nowej Umowie Plus Abonament, brana jest pod uwagę wysokość miesięcznej opłaty po uwzględnieniu tego rabatu, nawet jeśli Abonent nie wybrał e-faktury/faktury w wersji elektronicznej."
gayo pisze:Kolejna kwestia - czy punkt 8 paragrafu 1 obowiązuje?... Bo jeśli tak, to dlaczego nikt z Plusa mi nie zaproponował nowych warunków umowy z rabatem ("upust specjalny") 20 zł.... :evil:
Obowiązuje, jeśli Umowa uprawniająca cyt.: "[...] zostanie zawarta w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę przy udziale środków porozumiewania się na odległość, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł z VAT („Upust specjalny”)."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gayo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 12:33

Re: SmartDOM

Post autor: gayo »

No więc teraz już wiem i czuję się wydymany delikatnie mówiąc. Niepotrzebnie zwiększałem abonament na telefon, mimo waszych esemesów i telefonów. Gdybym o tym wiedział 2 tygodnie temu, to odstąpiłbym od umowy zawartej na odległość i byłoby po sprawie. Teraz jestem związany umową na kolejne 25 miesięcy i nie mam żadnych korzyści. Bo te gigabajty internetu nie są mi potrzebne.

No cóż, jeszcze dwa lata temu miałem 2 abonamenty plusa i jeden mix. Za dwa lata nie będę miał żadnego...

A warunki specjalne opisuje paragraf 4 nie 3.
rafallis
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 paź 2014, o 16:51

Re: SmartDOM

Post autor: rafallis »

Witam chcialem zapytac mam tel. na firme abo72 zl umowa do marca chcialbym zmienic abo na osobe prywatna czy utrace znizki na telewizje po takim zabiegu smartdoom mam chyba z pierwszej edycji.
przemek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 sty 2015, o 22:20

Re: SmartDOM

Post autor: przemek1 »

Witam.ponawiam prosbe z 8.11.2016 .przyszła kolejna faktura i znizek na 2 numer jak niebyło tak nie ma.pozdrawiam
iwona1962
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 gru 2016, o 14:17

Re: SmartDOM

Post autor: iwona1962 »

Witam


Jak już pisałam - na temat reklamacji - ok udało się Polsat przyznał nam rację i kazał odstąpić od umowy i zawrzeć nową tyle że teraz mamy inny problem - brak oryginalnych pudełek od dekoderów - i teraz ani nie można zmienić umowy bo nie chcą przyjąć dekoderów bez pudełek a czas ucieka - pracownik w BOK-u kazała nam zmienić umowę i mamy na to 20 dni ( od 5 grudnia do 25 ) - rozpatrzenie reklmacji do 30 dni - porażka jakaś , ok pojechaliśmy do punktu a tu okazało się że nie da się bo pracownik sieci Plus nie przyjmie sprzętu ( za który my zapłaciliśmy) bez pudełek. My możemy wziąć ten sam sprzęt ale i to nie chcą się zgodzić -Cyfrowy polsat tez nie potrafi nam powiedzieć co zrobić w takiej sytuacji więc może tutaj ktoś doradzi
Najlepsze jest to że zgodnie z prawem ja nie muszę trzymać pudełek ale Polast jednak i PLus robią problemy - was prawo nie obowiązuje ???


I mam jeszcze jedno pytanie - w tej chwili mam ochotę ( tak mi powiedziała Pani w BOK-u ) odstąpić od umowy i w ogóle nie zawierać umowy i czy wtedy kiedy nie chcę juz podpisywać umowy obowiązuje mnie zwrot pudełek ????


2 rzecz czy mogę sama dokupić pudełka i tak im zwrócić ???

Prosze o pomoc bo mi juz ręce opadają
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Ja sprzed oddawałem w pudełku zastępczym i nie było problemów.
Tutaj masz forum Cyfrowego Polsatu: http://forum.satkurier.pl/forum/9-cyfrowy-polsat/
Zadaj tam pytanie, wypowiada się tam wielu pracowników APS.
ODPOWIEDZ