SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj danielak1989,

danielak1989 pisze:a jak z 3 usługa (cyfrowy polsat tv za 1zł)
jak to przedłuzyć ?
zapraszam do kontaktu z CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.
danielak1989 pisze:czy samo sie przedłuzy i nadal bedzie 1 zł ?
Umowa po okresie promocyjnym przechodzi na czas nieoznaczony, aby została przedłużona należy podpisać aneks do umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
janis
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:06

Re: SmartDOM

Post autor: janis »

Witam,
mam abonament w cyfrowym polsacie o wysokości 74,99 zł. Skorzystałam z promocji happy days na stronie plus.pl i dokupiłam internet domowy 100 GB w cenie 50 GB. Rozmawiałam z konsultantem na czacie, ten dał mi link bezpośrednio do interesującego mnie produktu. Upewniłam się, że smartdom mnie dotyczy i dokonałam zakupu. Dostałam emaila potwierdzającego zakup ze sklepu plusa, że mam 49 zł opłaty aktywacyjnej, że moje miesięczne zobowiązanie wyniesie 30 zł. Umowa jest podpisana 6 czerwca br. po kilku dniach dostałam fakturę na ponad 112 zł. Troszkę się zdziwiłam, bo była mowa podczas rozmowy na czacie o 3 miesiącach gratis. Wyjaśniono mi, że konsultant wprowadził mnie w błąd, ładnie przeproszono... pani dodała, że smartdom zazwyczaj jest przyznawany do drugiego okresu rozliczeniowego i nie mam się stresować. No i klops. W poniedziałek dostałam kolejną fakturę i nie ma na niej rabatu 50% w ramach smartdom - mam zapłacić 59,99 zł zamiast 30 zł. Zgłosiłam to na infolinii, mam czekać do 30 dni na odpowiedź. I teraz nie wiem - czy zapłacić kwotę wg faktury czy wg umowy? Gdzie i jak mogę się dowiedzieć czy faktycznie smartdom mi się należy bo mnie to irytuje. Nie mam pojęcia na czym stoję... proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj janis,
janis pisze:Zgłosiłam to na infolinii, mam czekać do 30 dni na odpowiedź.
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
musiek
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 15:20

Re: SmartDOM

Post autor: musiek »

Witam,


jestem uczestnikiem SD
I usługa to TV w Polsacie cyfrowym z opcja multiroom za 79zł - kończy się za 5msc
II usługa to internet LTE w Polsacie cyforwym 25GB za 70zł ale jest rabat 50% więc płacę 35zł kończy się w lipcu 2016
III usługa to abonament na komórkę w Plusie opcja tylko sim - płacę 11zł no limit + 2GB kończy się w lipcu 2016


Pytanie brzmi czy jeśli teraz wezmę w Plusie w promocje abonament na internet LTE w opcji za 70zł i zrezygnuje z internetu w Polsacie cyfrowym to będę miał cały czas naliczane rabaty za SD?

Czy dostanę 6msc free - chce brać internet w Plus bo jest ta promocja ze pół roku za darmo a druga sprawa zależy mi na dobrym routerze bo obecnie mam EDIMAX LT-6408n + HUAWEI E3272 i ma słaby zasięg an pietrze domku jednorodzinnego - myślałem o Huawei E5186 LTE za99zł w abo za 70zł - mam nadzieje ze ze SD za 35zł

mogę zrezygnować z internetu w Polsacie cyfrowym a na jego miejsce podpisać nowa umowę na internet w plusie abonament w tej samej wysokości tylko tak aby nie tracić zniżek w SD?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

musiek pisze:Pytanie brzmi czy jeśli teraz wezmę w Plusie w promocje abonament na internet LTE w opcji za 70zł i zrezygnuje z internetu w Polsacie cyfrowym to będę miał cały czas naliczane rabaty za SD?
Nie. W ten sposób spowodujesz usunięcie obydwu zniżek: na drugiej i trzeciej umowie.
musiek pisze:Czy dostanę 6msc free - chce brać internet w Plus bo jest ta promocja ze pół roku za darmo a druga sprawa zależy mi na dobrym routerze bo obecnie mam EDIMAX LT-6408n + HUAWEI E3272 i ma słaby zasięg an pietrze domku jednorodzinnego - myślałem o Huawei E5186 LTE za99zł w abo za 70zł
Jeśli chodzi o ofertę Happy Days to faktycznie podpisanie umowy da Ci możliwość korzystania z bezpłatnego abonamentu na internet przez 6 miesięcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
musiek
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 15:20

Re: SmartDOM

Post autor: musiek »

Magda_Plus pisze:
musiek pisze:Pytanie brzmi czy jeśli teraz wezmę w Plusie w promocje abonament na internet LTE w opcji za 70zł i zrezygnuje z internetu w Polsacie cyfrowym to będę miał cały czas naliczane rabaty za SD?
Nie. W ten sposób spowodujesz usunięcie obydwu zniżek: na drugiej i trzeciej umowie.

mogę utracić obie zniżki przejdę na chwile w abonamencie na kartę

rozwiąże umowę z CP na internet

będę miał już nowy internet w Plusie

wiec jako podstawa Tv z CP którą mam i będę przedłużał za ok 5msc
druga usługa to internet w plusie przez 6msc free a później 50% taniej ze SD

a jako trzecia usługa telefon w plusie przejście z karty na abo

pytanie czy mogę tak zrobić - wypisać się ze SD a później zapisać się ponownie do SD ?

Jak długo to wszystko może trwać abym nie płacił za dużo tylko jak najszybciej miał zniżki
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

musiek pisze: pytanie czy mogę tak zrobić - wypisać się ze SD a później zapisać się ponownie do SD ?
Tak.
musiek pisze:Jak długo to wszystko może trwać abym nie płacił za dużo tylko jak najszybciej miał zniżki
Decyzja należy do Ciebie jeśli chodzi o termin podpisywania umów. Pamietaj natomiast, że masz jeszcze dwie umowy, które chcesz rozwiązać , zatem powinieneś uwzględnić okres wypowiedzenia tych umów – 30 dni.
Obecnie Program trwa do 31.08.2016 roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: SmartDOM

Post autor: darkdog »

czy chcąc przedłużyć umowę na internet, która mi się kończy w sierpniu, korzystając z pakietu Smartdom mam iść do punktu obsługi Plusa czy mogę to zrobić to tu na forum ;-)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

darkdog Forum nie jest miejscem, w jakim możesz przedłużyć umowę.
Natomiast, jeśli chcesz uzyskać kontakt telefoniczny w sprawie oferty lojalnościowej, to podaj mi przez formularz numer, którego ma ona dotyczyć. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: SmartDOM

Post autor: darkdog »

Bardzo chętnie ;-) tylko jaki mam podać nr. tel. dla rutera internetowego czy kontaktowy bo powiem że teraz to się zagubiłem :-? .I przepraszam, ja wiem że Forum to nie punkt Plusa ;-) ale powiem że wole jak ktoś z Obsługi klienta zadzwoni do mnie :-D ponieważ jest dużo lepsza obsługa i lepsze oferty a w punktach Plusa jakoś nigdy nie mogę się dogadać :roll:
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

darkdog w formularzu podaj numer kontaktowy oraz numer dedykowany do usługi internetu mobilnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: SmartDOM

Post autor: darkdog »

oki :-D

Wysłane
Ostatnio zmieniony 21 lip 2016, o 21:38 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

darkdog dziękuję. Zajrzyj do swojej poczty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: SmartDOM

Post autor: darkdog »

Zajrzałem i bardzo dziękuje za pomoc :-D
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

darkdog mam nadzieję, że będziesz zadowolony z oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ