SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 13:10
Re: SmartDOM
Witam,
Mam problem odnośnie przeniesienia numeru w promocji smartdom.
22 czerwca podpisałam umowę, dostałam numer tymczasowy.
Wczytałam się w umowę dowiedziałam się że numer zmieni się na mój po upływie starej umowy
tj 28 lipca. Niestety mija 3 dzień roboczy i 5 normalny a numer dalej się nie zmienił.
Dzwoniłam, pisałam do plusa i każdy mówi co innego. Co z tym fantem zrobić? kiedy mogę spodziewać się zmiany numeru?
Mam problem odnośnie przeniesienia numeru w promocji smartdom.
22 czerwca podpisałam umowę, dostałam numer tymczasowy.
Wczytałam się w umowę dowiedziałam się że numer zmieni się na mój po upływie starej umowy
tj 28 lipca. Niestety mija 3 dzień roboczy i 5 normalny a numer dalej się nie zmienił.
Dzwoniłam, pisałam do plusa i każdy mówi co innego. Co z tym fantem zrobić? kiedy mogę spodziewać się zmiany numeru?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
ptyskaa a możesz napisać nam jaki numer zgłoszenia mailowego wysłałaś w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:49
Re: SmartDOM
Witam. Ja mam inny problem. Przeniosłem numer z Play na kartę do PLUSa. Wziąłem abonament 49,99 zł .Pani w salonie namówiła mnie na wzięcie telewizji w Cyfrowym Polsacie mówiąc :że "abonament w PLUSIE będzie normalny a w cyfrowym o połowę taniej". Zgodziłem się. Co się okazało jest dokładnie na odwrót. Jak to można naprawić. Wspomnę że wziąłem abo w cyfrowym Polsacie najdroższe skoro miało być 50% płacone.
Re: SmartDOM
gregory_26,
- obie umowy podpisywane były jednego dnia?
Jaka jest wysokość miesięcznego zobowiązania w Polsacie?
- obie umowy podpisywane były jednego dnia?
Jaka jest wysokość miesięcznego zobowiązania w Polsacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:49
Re: SmartDOM
Tak obie podpisane tego samego dnia. w Polsacie jest 95 zł.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
gregory_26,
zgodnie z Regulaminem Programu SmartDOM3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf paragraf 4, punkt 6:
Jeżeli Abonent podpisze dwie lub więcej Nowe Umowy jednego dnia, za Nową Umowę I i II zostaną uznane umowy o najniższym miesięcznym zobowiązaniu.
Jeżeli zarówno Umowa uprawniająca jak i Nowa Umowa I są aneksem do umowy lub przedłużeniem i zostały zawarte jednego dnia, to za Umowę Uprawniającą zostanie uznana umowa o wyższym minimalnym miesięcznym zobowiązaniu. Jeśli obie umowy mają tę samą wysokość miesięcznego zobowiązania to za Umowę Uprawniającą zostanie uznana umowa w kolejności: Umowa TV, Umowa Komórka Stacjonarna, Umowa Plus Abonament, Umowa Plus Mix, Umowa Plus Internet, Umowa Internet CP.
Jeśli więc pracownik, u którego podpisana została umowa nie poinformował Cię o tym fakcie, to w tej sytuacji proponuję złożenie reklamacji http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344). Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć jej rozpatrzenie.
zgodnie z Regulaminem Programu SmartDOM3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf paragraf 4, punkt 6:
Jeżeli Abonent podpisze dwie lub więcej Nowe Umowy jednego dnia, za Nową Umowę I i II zostaną uznane umowy o najniższym miesięcznym zobowiązaniu.
Jeżeli zarówno Umowa uprawniająca jak i Nowa Umowa I są aneksem do umowy lub przedłużeniem i zostały zawarte jednego dnia, to za Umowę Uprawniającą zostanie uznana umowa o wyższym minimalnym miesięcznym zobowiązaniu. Jeśli obie umowy mają tę samą wysokość miesięcznego zobowiązania to za Umowę Uprawniającą zostanie uznana umowa w kolejności: Umowa TV, Umowa Komórka Stacjonarna, Umowa Plus Abonament, Umowa Plus Mix, Umowa Plus Internet, Umowa Internet CP.
Jeśli więc pracownik, u którego podpisana została umowa nie poinformował Cię o tym fakcie, to w tej sytuacji proponuję złożenie reklamacji http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344). Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Nieprawidłowa wysokość faktury - pakiet SmartDOM
Dzień dobry.
Korzystam w pakiecie SmartDOM z usług:
Telefon w taryfie Ja+ 89.99 (pierwszy produkt), Internet w taryfie Ja+ POWER LTE 70GB (drugi produkt), Telefon w taryfie Ja+ 59.99 (trzeci produkt). Obecnie naliczono mi fakturę na kwotę ponad 213 zł. Uprzejmie proszę o informację, za co tak wysoka kwota została naliczona? Z koich wyliczeń wynika, że nie przyznano mi rabatu na trzeci produkt. Uprzejmie proszę o odpowiedź.
Dodam, że przed dołączeniem do pakietu trzeciego produktu, otrzymywałem faktury na kwotę około 130zł. Konsultant zapewniał mnie, że z trzecim numerem koszty wzrosną o 40zł. W rzeczywistości wzrosły o aż 80zł. . . Uprzejmie proszę o pomoc.
W razie potrzeby podam swój nr telefonu celem identyfikacji.
Korzystam w pakiecie SmartDOM z usług:
Telefon w taryfie Ja+ 89.99 (pierwszy produkt), Internet w taryfie Ja+ POWER LTE 70GB (drugi produkt), Telefon w taryfie Ja+ 59.99 (trzeci produkt). Obecnie naliczono mi fakturę na kwotę ponad 213 zł. Uprzejmie proszę o informację, za co tak wysoka kwota została naliczona? Z koich wyliczeń wynika, że nie przyznano mi rabatu na trzeci produkt. Uprzejmie proszę o odpowiedź.
Dodam, że przed dołączeniem do pakietu trzeciego produktu, otrzymywałem faktury na kwotę około 130zł. Konsultant zapewniał mnie, że z trzecim numerem koszty wzrosną o 40zł. W rzeczywistości wzrosły o aż 80zł. . . Uprzejmie proszę o pomoc.
W razie potrzeby podam swój nr telefonu celem identyfikacji.
Ostatnio zmieniony 9 sie 2016, o 14:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj pawelprzet,
rabat zgodnie z Regulaminem Programu smartDOM3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf ( paragraf 3, punkt 4)
a. w przypadku Nowych Umów I oraz Nowych Umów II Plus Abonament/Plus Internet/TV/Internet w CP Rabat/Upust promocyjny/Upust promocyjny/Benefit zostanie przyznany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu zawarcia Umowy; w przypadku Aneksu najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego po uruchomieniu nowych warunków z Aneksu.
rabat zgodnie z Regulaminem Programu smartDOM3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf ( paragraf 3, punkt 4)
a. w przypadku Nowych Umów I oraz Nowych Umów II Plus Abonament/Plus Internet/TV/Internet w CP Rabat/Upust promocyjny/Upust promocyjny/Benefit zostanie przyznany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po dniu zawarcia Umowy; w przypadku Aneksu najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego po uruchomieniu nowych warunków z Aneksu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: SmartDOM
Rozumiem. Jednak na szczegółowej fakturze widzę, że są 4 numery zamiast 3. Ten czwarty to jest numer, który został omyłkowo przypisany do mojego konta na skutek niekompetencji Państwa Konsultanta z jednego z salonów (sprawę szczegółowo opisywałem w zgłoszeniach reklamacyjnych, Zagadnienie: 160711-001641). I niestety pomimo w miarę pomyślnego dla mnie rozwiązania problemu, sprawa jak widać ciągnie się za mną dalej.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
pawelprzet napisałeś nam, że reklamacja została rozpatrzona na Twoją korzyść. W toku działań pracowników Departamentu Reklamacji zostaną zapewne wystawione faktury korygujące, które spowodują zmianę rozliczenia. Ponadto, jeśli kwestionujesz wysokość rachunku telefonicznego i składasz reklamację to jesteś zobowiązany do uiszczenia części kwoty co do której nie wnosisz sprzeciwu.
Proponuję przesłanie zapytania w kwestii wystawionego rachunku poprzez formularz do pracowników Internetowej Obsługi Klienta.
Proponuję przesłanie zapytania w kwestii wystawionego rachunku poprzez formularz do pracowników Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: SmartDOM
Owszem, reklamacja została rozpatrzona na moją korzyść w taki sposób, że odzyskałem swój numer telefonu, który został mi odłączony i mogę korzystać nadal z usług Plusa. Jedynym mankamentem jest to, że na fakturze występuje dodatkowy numer, którego fizycznie nie posiadam i opłata za ten numer została wliczona do obecnej faktury. Oczywiście z Formularza kontaktowego skorzystam.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
pawelprzet z poziomu Forum, nie mam możliwości zweryfikowania danej sprawy stąd moja propozycja kontaktu z Internetową Obsługą Klienta.
Dalej to podtrzymuję. Zatem możesz reklamować wystawiony rachunek.Magda_Plus pisze: Ponadto, jeśli kwestionujesz wysokość rachunku telefonicznego i składasz reklamację to jesteś zobowiązany do uiszczenia części kwoty co do której nie wnosisz sprzeciwu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
- Lokalizacja: Pabianice
Re: SmartDOM
Witam.Pytanie,chce zamowic cyfrowy polsat...ale widze i boje sie ,ze nalicza mimo rabatu na usluge smart dom pelna kwote.Widze ze polsat nalicza i tak rachunek pelny.mam 2 telefony na abonament,place za kazdy z nich abonamentu 69zl(79zl-minus 10zl za e-fakture),wiec przysluguje mi rabat na polsat cyfrowy-wybralem pakiet familijny max z HBO za 69,99zl,czyli po rabacie na smart dompo 34,99zl.Od razu naliczaja ten rabat?Jesli nie nalicza to do kogo pisac reklamacje?Chce zeby oni mi zalozyli satke czyli benede placil po5zl miesiecznie do tego plus 5zl za multi room.Polecacie smart dom i polsat cyfrowy?Jak sie sprawuje?Dekoder zwykly biore,i nie mam talerza,jaka cena jest jego bo na ich stronie nie ma anteny,ja jej niie widze.
Re: SmartDOM
DARIUSZ-WLAZEL,
- zakładam, że nie masz w tej chwili innych umów objętych smartDOM'em?
Pamiętaj, że rabat dotyczy tyko kwoty abonamentu, a nie usług dodatkowych (np. multiroom).
- zakładam, że nie masz w tej chwili innych umów objętych smartDOM'em?
- rabat pojawi się najpóźniej przy drugiej fakturze. Gdyby go nie było, reklamację zgłoś do CP zgodnie z tym opisem.DARIUSZ-WLAZEL pisze:Od razu naliczaja ten rabat?Jesli nie nalicza to do kogo pisac reklamacje?
Pamiętaj, że rabat dotyczy tyko kwoty abonamentu, a nie usług dodatkowych (np. multiroom).
- w sprawie oferty Cyfrowego Polsatu zapraszam do kontaktu z ich obsługą. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.DARIUSZ-WLAZEL pisze:Dekoder zwykly biore,i nie mam talerza,jaka cena jest jego bo na ich stronie nie ma anteny,ja jej niie widze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 27
- Rejestracja: 2 mar 2013, o 12:28
Za wysoki rachunek.
Witam. Parę tygodni temu przedłużyłem telefonicznie umowę korzystam z usług plusa już ponad 3 lata. Konsultantka dzwoniąc w sprawie przedłużenia umowy powiedziała mi ,że z racji tego ,że posiadam telewizje z cyfrowego polsatu oraz płaciłem regularnie rachunki przysługuje mi zniżka 50%. Reasumując korzystam od niedawna z taryfy ja+lte 60gb , nie korzystam z papierowej faktury miałem płacić za internet 30zł po zniżkach. Wczoraj przyszedł mi sms ,że do zapłaty mam 70zł chciałbym się dowiedzieć jak to możliwe ?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2016, o 12:54 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.