SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
kasiadom1,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Witam,bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji.Jestem abonentem plusa około 60 pln brutto.Na stronie polsat cyfrowy zobaczyłem ofertę smart dom za połowę ceny.Konsultantka wymieniała jako jedyne kryterium do zniżki posiadanie minimum 49 pln brutto w plusie.Kilkukrotnie potwierdzałem szczegóły umowy kilkukrotnie z uwzględnieniem plusa za 49 brutto.Konsultantka zapewniała że zniżka będzie i zamiast 100 zapłacę 50 za polsat cyfrowy.Jakie było moje zaskoczenie jak po dwóch miesiącach gratis otrzymałem fakture na 100pln? Okazało się że nie spełniam warunków bo telefon mam na firmę.Dodam że konsultantka nie zająknęła się podczas rozmowy o tym ani nie zaproponowała oferty smart firma która była możliwa i lepsza jak sie okazuje dla mnie.Reklamacja nic nie dała bo roboty na infolinii klepią paragrafy a nie odsłuchali rozmowy.Bardzo proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj stefan1961,
w zaistniałej sytuacji proponuję Ci opisanie tej sytuacji i złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
w zaistniałej sytuacji proponuję Ci opisanie tej sytuacji i złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Dziękuję ale już dwa razy odrzucili reklamacje złożoną telefonicznie.W pismach nigdzie nie powołali się na odsłuchanie rozmowy.Uważam że konsultantka naciągnęła mnie świadomie lub nieświadomie.Jak można kogoś nie zapytać przy smart dom jaki ma telefon? Kluczowe pytanie bo wtedy oferuje smart dom albo smart firma.Jestem dociekliwy ale o tym niestety nie wiedziałem.W sumie skąd miałem wiedzieć jak na stronie polsatcyfrowy nic nie pisze o wymogu telefonu(indywidualny czy firmowy) Co Pani radzi w tej sytuacji bo nie wyobrażam sobie żeby ktoś tak jawnie naciągnął człowieka.Przecież nawet jakimś aneksem można to wyprostować,telefon tak czy tak jest w plusie.Trzeba tylko dobrej woli.Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
stefan1961 ,
stefan1961 pisze:Co Pani radzi w tej sytuacji
Jeśli zamówienie realizowane było telefonicznie to pracownik Departamentu Reklamacji będzie mógł odsłuchać nagranie z tej rozmowy i weźmie je pod uwagę przy rozpatrywaniu zgłoszenia.Basia_Plus pisze:w zaistniałej sytuacji proponuję Ci opisanie tej sytuacji i złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Witam,podana strona należy do plusa? Czy tam mam wysłać pisemną reklamację?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj stefan1961,
tak, zgodnie z informacją powyżej.
tak, zgodnie z informacją powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,dziękuję za pomoc!!!Jesteście SUPER ;-)Właśnie zadzwoniła Pani z Plusa ;-)odsłuchali moje rozmowy z grudnia i rabat smartdom zostanie mi zachowany,wyrównany za poprzednie miesiace oraz pozostanie mi niższa opłata za internet Jupi
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj kasiadom1,
to dobra wiadomość. Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła.
to dobra wiadomość. Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Witam przesyłam numer zgłoszenia.PozdrawiamBasia_Plus pisze:Witaj stefan1961,
tak, zgodnie z informacją powyżej.
Numer referencyjny pytania: 170801-001933
Re: SmartDOM
stefan1961,
- dziękuję za nr zgłoszenia. Poprosiłam już o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
- dziękuję za nr zgłoszenia. Poprosiłam już o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Ewa_Plus pisze:stefan1961,
- dziękuję za nr zgłoszenia. Poprosiłam już o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Witam,mam zgłosić się do punktu Plus i wyrazić zgodę na promocję smart firma 2.Czy mam rozumieć że zniżka 50% będzie naliczana po wyrażeniu takiej zgody? Pytam bo tak poinformowano mnie na infolinii ale mam złe doświadczenia w ostatnim czasie.Proszę o potwierdzenie.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
stefan1961,
czy otrzymałeś już odpowiedź na reklamację?
czy otrzymałeś już odpowiedź na reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Tak,właśnie tak jak napisałem mam zgłosić się do plusa i wyrazić zgodę na promocję smart firma 2.Pytam czy to na pewno jest ok i czy będzie uznana zniżka 50% na polsat cytrowy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
stefan1961,
zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji proszę o kontakt z naszym punktem. Informacje zostały przekazane w odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji proszę o kontakt z naszym punktem. Informacje zostały przekazane w odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ