SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: darkdog »

Mam takie pytanie w sierpniu brałem nowy abonament dla Syna korzystając z promocji Smart dom, ale nowe dwa miesiące rozliczeniowe są na pełną kwotę czyli 89zł. :roll: Jak mogę się dowiedzieć co się stało i dlaczego nie pomniejszono mi kwoty za abonament
Pulpecik
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 24 sty 2013, o 21:44
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Pulpecik »

Widzę, że znowu pracownicy plusa pomineli "drobne szczegóły". :lol:
Ja jak chciałem wziąć abonament telefoniczny za złotówke, najpierw dopytałem sie kolegi, który pracuje w Plusie w innym mieście, co i jak, i mi powiedział, żebym sie nie zdziwił jak za pierwsze miesiące dostanę rachunek z pełnym abonamentem + aktywacja. Dla mnie to było w porządku, bo i tak w ogólnym rozliczeniu lepiej bym wyszedł, niż przy tym co mam aktualnie. Ale potem poszedłem do salonu i dokładnie się wypytałem pracownika o tę usługę, jeszcze specjalnie nakierowując go na dodatkowe opłaty. Oczywiście powyższy fakt przemilczał. Zacząłem się śmiać mając jeszcze w pamięci jak perfidnie kłamali wcześniej przed podpisaniem umowy na internet Power LTE i wyszedłem z salonu. Ot taka uczciwość.
Elwiraa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 08:50

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Elwiraa »

@Magda_Plus czy udało się coś ustalić w mojej sprawie?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Ewa_Plus »

Elwiraa,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

darkdog,
- czy w Plusie lub w CP miałeś wcześniej umowę innego rodzaju, ze stażem 60 dni i abonamentem minimum 49,90 zł?

Pulpecik,
- nie było mnie przy tej rozmowie, ale myślę że pracownik salonu pod wyrażeniem „dodatkowa opłata” mógł zrozumieć, że chodzi Ci o jakieś dodatkowe płatne usługi/pakiety, a nie o to, od której faktury będzie naliczony rabat lub upust z Superoferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: darkdog »

Ewa_Plus pisze:Elwiraa,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

darkdog,
- czy w Plusie lub w CP miałeś wcześniej umowę innego rodzaju, ze stażem 60 dni i abonamentem minimum 49,90 zł?

Pulpecik,
- nie było mnie przy tej rozmowie, ale myślę że pracownik salonu pod wyrażeniem „dodatkowa opłata” mógł zrozumieć, że chodzi Ci o jakieś dodatkowe płatne usługi/pakiety, a nie o to, od której faktury będzie naliczony rabat lub upust z Superoferty.
Abonament w CP mam za 49,90zł a staż w Cp mam o cho cho przy pierwszej rozmowie z CP zadałem pytanie czy mogę z korzystać z promocji Smart dom pani konsultant, bo też mam kartę Sim z CP.Powiedziała mi że i przełączyła mnie do Plusa aby uzyskać takowe informację :-> oczywiście pierwsze moje słowa to czy mogę z tej oferty skorzystać, otrzymałem odpowiedź że tak jeżeli płacę abonament z CP za 49,90 dodatkowo dobrałem jeszcze tel.HUAWEI ASCEND G6 za 79zł.a mianowicie interesował mnie taki abonament 79,99 rozmowy i sms bez limitu oraz 0,5 gb internetu pomniejszony o Smart dom czyli 39,99 ale niestety trzeci okres rozliczeniowy a ja płace za cały abonament :-? czyli 79,99
Pulpecik
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 24 sty 2013, o 21:44
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Pulpecik »

Ewa_Plus pisze:...
Pulpecik,
- nie było mnie przy tej rozmowie, ale myślę że pracownik salonu pod wyrażeniem „dodatkowa opłata” mógł zrozumieć, że chodzi Ci o jakieś dodatkowe płatne usługi/pakiety, a nie o to, od której faktury będzie naliczony rabat lub upust z Superoferty.
Ja myslę, że tak istotna informacja (w ogóle że rabat działa od którejś z kolei faktury) powinna być udzielana jako jedna z pierwszych przy prezentacji usługi, bez prób wyciągnięcia jej ze sprzedawcy. Z Pani wypowiedzi wnioskuje, że Wasi sprzedawcy nie maja takiego obowiązku. ;-)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Ewa_Plus »

darkdog ,
- podeślij mi swoje dane przez ten formularz: imię i nazwisko, adres, numer telefonu. Przekaże do weryfikacji do Departamentu Reklamacji.

Pulpecik,
- nie sądzę, żeby pracownik punktu celowo zataił przed Tobą akurat tę informację. Nie jest to kluczowa informacja, tylko jedna z wielu. Gdyby pracownik miał cytować cały regulamin z wszystkimi warunkami i wykluczeniami i omawiać każdy punkt po punkcie, to zajęłoby wiele godzin... ale dziękuję za przesłane uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
substytut
PlusManiak
Posty: 141
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 11:49

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: substytut »

Pani Ewo,
czy moge prosic o pomoc? W jaki sposob moge sprawdzic, czy zaczely sie naliczac rabaty w smart dom?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Joanna_Plus »

substytut,
substytut pisze:W jaki sposob moge sprawdzic, czy zaczely sie naliczac rabaty w smart dom?
Wyślij proszę zapytanie w tej sprawie w sposób opisany tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pulpecik
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 24 sty 2013, o 21:44
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Pulpecik »

Pulpecik,
- nie sądzę, żeby pracownik punktu celowo zataił przed Tobą akurat tę informację. Nie jest to kluczowa informacja, tylko jedna z wielu. Gdyby pracownik miał cytować cały regulamin z wszystkimi warunkami i wykluczeniami i omawiać każdy punkt po punkcie, to zajęłoby wiele godzin... ale dziękuję za przesłane uwagi.
Może powinien, wtedy moze mniej klientów bedzie czuć sie oszukanymi juz na początku przygody z wasza siecią. Ale nie moja firma, nie mój problem. ;-)
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: darkdog »

P.Ewo dzwoniłem na infolinie, uzyskałem odpowiedź że mam zgłosić reklamację, przez Plus online tak też zrobiłem otrzymałem sms-a że odpowiedź otrzymam na piśmie, ale do tej pory nic nie otrzymałem :-( i nawet nie wiem gdzie to mam odczytać czy też na Plus online czy to ma być list
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Ewa_Plus »

darkdog ,
- odpowiedź otrzymasz listownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: darkdog »

Ewa_Plus pisze:darkdog ,
- odpowiedź otrzymasz listownie.
Dziękuje P.Ewo właśnie otrzymałem list, który mnie zaskoczył :-P reklamację rozpatrzono pozytywnie :-) Bardzo dziękuję i pozdrawiam
patrol69
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 19 paź 2013, o 14:46

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: patrol69 »

Jako zalozyciel tematu chcialbym podziekowac osobom ktore przyczynily sie do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Co by nie bylo plus zachowal resztki godnosci ... ale zeby nie bylo tak slodko musze napisac o kolejnej sprawie ktora niestety mnie irytuje :

mianowicie brak limitu jezeli bede w zasiegu LTE.
Limite 20GB mial byc naliczany tylko w przypadku polaczenia sie z siecia 3G/HSPA+
Limit niestey jest naliczany chociaz jestem w zasiegu LTE.
Sytuacja tyczy sie tego numeru 69xxxxxxx
Poinformowany zostalem przez pania telemarketerke iz ten limit nie bedzie mnie dotyczyl, sprawdzila jeszcze na mape podczas rozmowy dnia 29.0914 ok. godz 20:30 czy jestem w zasiegu LTE i oczywiscie bylem.

Bardzo prosze rowniez o sprawdzenie oraz wylaczenie wszystkich dodatkowych platnych pakietow dla 2 numerow podanych wczesniej na PW.
Pisalem juz w tej sprawie kilka razy ale oczywiscie bez zadnej odpwiedzi.
Ostatnio zmieniony 4 lis 2014, o 12:21 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: nie należy komunikatować na forum swojego numeru .
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: darkdog »

ale zeby nie bylo tak slodko musze napisac o kolejnej sprawie ktora niestety mnie irytuje :

mianowicie brak limitu jezeli bede w zasiegu LTE.
Limite 20GB mial byc naliczany tylko w przypadku polaczenia sie z siecia 3G/HSPA+
Limit niestey jest naliczany chociaz jestem w zasiegu LTE.
Kolego poczytaj sobie wątek Lte bez limitu :-? może coś Ci podpowie ja też My wszyscy się z tym problemem borykamy :roll:
ODPOWIEDZ