Witam, wczoraj dotarło pismo że sprawa rozpatrzona negatywnie , jestem w sozku totalnym i nei wiem co robić . ( sprawa opisana na stronie 111) monkey22 który opisywał dokładnie taki sam problem jak mój ( strona 109) to mój szwagier i razem w podobnym okresie braliśmy dokładnie te same umowy ( dwa numery przenoszone z innych sieci do plusa) nawet on mi pomagał realizowac zamówienie przez internet . Jemu po reklamacji uwzgledniono rabat a mi już nie .Zaznaczam ze nasze umowy to dokłądnie jedno i to samo ..O mzona jeszcze zrobic???Basia_Plus pisze:Piotr Długopis,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52
Re: SmartDOM
Re: SmartDOM
Potwierdzam, swoje umowy i szwagrowe przeprowadzałem ja bo szwagier jest zielony w te klocki , dokłądnie te same kroki robiłem u neigo jak i u mnie . Ja juz dostałęm zwroty i nowa fakture z rabatem a szwagier ODMOWA , ( to jakiś kosmos normalnie)Piotr Długopis pisze:Witam, wczoraj dotarło pismo że sprawa rozpatrzona negatywnie , jestem w sozku totalnym i nei wiem co robić . ( sprawa opisana na stronie 111) monkey22 który opisywał dokładnie taki sam problem jak mój ( strona 109) to mój szwagier i razem w podobnym okresie braliśmy dokładnie te same umowy ( dwa numery przenoszone z innych sieci do plusa) nawet on mi pomagał realizowac zamówienie przez internet . Jemu po reklamacji uwzgledniono rabat a mi już nie .Zaznaczam ze nasze umowy to dokłądnie jedno i to samo ..O mzona jeszcze zrobic???Basia_Plus pisze:Piotr Długopis,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Piotr Długopis,
złóż proszę ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.Piotr Długopis pisze:O mzona jeszcze zrobic???
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dobry wieczór
Posiadając TV (P1), telefon (P2) i internet (P3) - smartdom3, upust specjalny 20 zł -
czy rezygnując z internetu nadal przyznawany będzie rabat na usługę telefonu? Chce przedłużyć umowę, bo warunki są dość dobre, ale nie mam pewności co do przyznawalnością rabatu.
Posiadając TV (P1), telefon (P2) i internet (P3) - smartdom3, upust specjalny 20 zł -
czy rezygnując z internetu nadal przyznawany będzie rabat na usługę telefonu? Chce przedłużyć umowę, bo warunki są dość dobre, ale nie mam pewności co do przyznawalnością rabatu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj artur94,
wypowiedzenie umowy na internet spowoduje utratę rabatu na telefon.artur94 pisze:czy rezygnując z internetu nadal przyznawany będzie rabat na usługę telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
REKLAMACJA
Witam.
Opiszę moją sytuację. Z siecią Plus jestem związana ok 9 lat. Mam mix plusa i telefon na abonament za kwotę 69 z groszami. Przez ostatnie 2 lata korzystaliśmy z usługi Smart Dom. Mieliśmy telefon z abonamentem+Cyfrowy Polsat + internet. Po tych dwóch latach postanowiliśmy wypowiedzieć usługę Telewizji Cyfrowego Polsatu. Ale chcieliśmy zostać z internetem Plusa. Odwiedziłam placówkę Plusa i oznajmiłam Pani konsultantce , że tydzień temu wysłałam pismo z rezygnacją z telewizji ale chcielibyśmy otrzymać jakąś ofertę internetu. Powtarzałam Pani z 3 razy , że złożyliśmy rezygnację z Polsatu. Pani zaproponowała nam internet jako druga usługę umowę JA+Internet LTE 60 GB.Umowa na 24 miesiące. Powiedziała że normalnie kwota jest 69,99 z e-fakt. 59,99 ale że mamy abonament to po zniżce wyliczyła nam 21 zł. I to podpisałam. Okazało się że żadne rabaty nie zostały nam naliczone.Pisząc reklamacje dostałam odpowiedź , że to dlatego że zrezygnowałam z usługi Polsatu. Ja to rozumiem, dlatego szczegółowo opisałam wtedy konsultantce moją sytuację żeby nie doszło do takiej sytuacji. I co okazało się , że konsultantka jest niekompetentna. Udałam się do punktu Plusa i okazało się , ze ta Pani została zwolniona bo oszukała dużo klientów. Z inną Panią napisałyśmy ponownie zażalenie i reklamację, która ponownie nie została uznana. I teraz moje pytanie: Dlaczego ja mam płacić za błędy niekompetentnych pracowników PLUSA. Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko żeby sytuacja była klarowna . Nie mogę odpowiadać za czyjeś niedouczenie. Czy teraz skoro pisze że reklamacja została zakończona mam wejść na drogę sądową ? Bo na pewno tak sprawy nie zostawię. Chciałam żeby Plus mi pomógł a nie zbywał w ten sposób. Zwolnienie tej konsultanki i gruba teczka reklamacji po jej działaniach chyba o czymś świadczy. Proszę o pomoc ze strony PLUSA .
POzdrawiam
Opiszę moją sytuację. Z siecią Plus jestem związana ok 9 lat. Mam mix plusa i telefon na abonament za kwotę 69 z groszami. Przez ostatnie 2 lata korzystaliśmy z usługi Smart Dom. Mieliśmy telefon z abonamentem+Cyfrowy Polsat + internet. Po tych dwóch latach postanowiliśmy wypowiedzieć usługę Telewizji Cyfrowego Polsatu. Ale chcieliśmy zostać z internetem Plusa. Odwiedziłam placówkę Plusa i oznajmiłam Pani konsultantce , że tydzień temu wysłałam pismo z rezygnacją z telewizji ale chcielibyśmy otrzymać jakąś ofertę internetu. Powtarzałam Pani z 3 razy , że złożyliśmy rezygnację z Polsatu. Pani zaproponowała nam internet jako druga usługę umowę JA+Internet LTE 60 GB.Umowa na 24 miesiące. Powiedziała że normalnie kwota jest 69,99 z e-fakt. 59,99 ale że mamy abonament to po zniżce wyliczyła nam 21 zł. I to podpisałam. Okazało się że żadne rabaty nie zostały nam naliczone.Pisząc reklamacje dostałam odpowiedź , że to dlatego że zrezygnowałam z usługi Polsatu. Ja to rozumiem, dlatego szczegółowo opisałam wtedy konsultantce moją sytuację żeby nie doszło do takiej sytuacji. I co okazało się , że konsultantka jest niekompetentna. Udałam się do punktu Plusa i okazało się , ze ta Pani została zwolniona bo oszukała dużo klientów. Z inną Panią napisałyśmy ponownie zażalenie i reklamację, która ponownie nie została uznana. I teraz moje pytanie: Dlaczego ja mam płacić za błędy niekompetentnych pracowników PLUSA. Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko żeby sytuacja była klarowna . Nie mogę odpowiadać za czyjeś niedouczenie. Czy teraz skoro pisze że reklamacja została zakończona mam wejść na drogę sądową ? Bo na pewno tak sprawy nie zostawię. Chciałam żeby Plus mi pomógł a nie zbywał w ten sposób. Zwolnienie tej konsultanki i gruba teczka reklamacji po jej działaniach chyba o czymś świadczy. Proszę o pomoc ze strony PLUSA .
POzdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 cze 2017, o 11:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono wątki dot smartDOM
Powód: połączono wątki dot smartDOM
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj MaBi,
przykro mi z powodu tej sytuacji. Z Twojego opisu wynika, że należało poczekać do rozwiązania umowy w CP i dopiero podpisać umowę na internet. Proponuję ponowne złożenie reklamacji, my ze swojej strony postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie, jeśli podasz nam numer zgłoszenia. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
przykro mi z powodu tej sytuacji. Z Twojego opisu wynika, że należało poczekać do rozwiązania umowy w CP i dopiero podpisać umowę na internet. Proponuję ponowne złożenie reklamacji, my ze swojej strony postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie, jeśli podasz nam numer zgłoszenia. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dobrze. Ale to będzie moja 3 reklamacja . Czy mam opisać całą sytuację jak na forum? Chciałabym aby osoba, która będzie rozpatrywała moją sprawę była swiadoma winy konsultanki a nie mojej. Tamte dwie reklamacje wychodziły z punktu PLUS-a. Czy mogę taką reklamację złożyć internetowo czy tylko pisemnie ? Czy najlepiej jakbym ponownie udała się do punktu Plusa ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
MaBi,
tak, opisz proszę dokładnie zaistniałą sytuację.MaBi pisze:Czy mam opisać całą sytuację jak na forum?
MaBi pisze:Czy mogę taką reklamację złożyć internetowo czy tylko pisemnie ?
Basia_Plus pisze: Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
nr referencyjny pytania -reklamacji : 170621-001435
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
MaBi,
dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozwiązania tej sprawy.
dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozwiązania tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję. Mam nadzieję, że sprawa zostanie wyjaśniona jak należy .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: SmartDOM
MaBi,
- wierzę, że Departament Reklamacji znajdzie jakieś wyjście z tej sytuacji.
- wierzę, że Departament Reklamacji znajdzie jakieś wyjście z tej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52
Re: SmartDOM
Mam ogromna prosbe , czy mogłaby Pani przeprowadzic ponowny proces reklamacj bo jak chce wysłac zgłoszenie przez plus online to nie ma nigdzie mozliwosci dodac załacznikow ( zdjecia) a głównie w zdjeciach umów i rozmów widze szanse na pozytywne rozpatrzenie .Basia_Plus pisze:Witaj Piotr Długopis,
złóż proszę ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.Piotr Długopis pisze:O mzona jeszcze zrobic???
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Piotr Długopis,
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie. Decyzję w tym zakresie podejmuje Departament Reklamacji.
wyślij zatem reklamację drogą elektroniczną: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php aby zamieścić pliki, o których wyżej pisałeś.Piotr Długopis pisze:nie ma nigdzie mozliwosci dodac załacznikow ( zdjecia) a głównie w zdjeciach umów i rozmów widze szanse na pozytywne rozpatrzenie .
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie. Decyzję w tym zakresie podejmuje Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ