SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: SmartDOM

Post autor: bquote »

Magda_Plus pisze:od 16 maja (od dziś), taki komunikat pojawi się dla osób chcących przedłużyć umowę ze sprzętem w Programie smartDOM. W sklepie internetowym jest dostępna oferta "Tylko SIM" przy przedłużenie umowy w opcji smartDOM.
Super .. Żadnej informacji wcześniej, nic. Czyli to było weekendową "awarią" sklepu www.
Ale cel jest jasny .. Trzeba jakoś odzyskać kasę za danie rabatów. Tylko szkoda, że dotknęło to aktualnych użytkowników programu SD a nie nowych. To teraz w ramach uczciwości proponuję bieżącym użytkownikom odebrać rabaty lub doliczyć cenę telefonu do abonamentu.

Bardzo nieprzyjemne zagranie z Waszej strony.
A miało być tak pięknie! Dziękujemy!

P.S. gratuluję szczęśliwcom, którzy wczoraj złożyli ostatnie zamówienie z telefonem. Naprawdę możecie być szczęśliwymi ludźmi.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Tak, jak pisałam powyżej, od dziś dla osób przedłużających umowę w smartDOM w sklepie internetowym dostępna jest oferta "Tylko SIM".
Jeśli chcesz skorzystać z oferty ze sprzętem, to wypełnij formularz kontaktowy. Możesz również, zadzwonić do Działu Obsługi Klienta lub złożyć wizytę w punkcie sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: SmartDOM

Post autor: bquote »

Proszę o kontakt DUK czy jak się to u Was nazywa, dziś, pod numer który podawałem ostatnio (78****).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

bquote,
bquote pisze:Proszę o kontakt DUK
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shinzin
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 14:26

Re: SmartDOM

Post autor: shinzin »

Pójście do salonu nic nie daje. Kontakt z działem utrzymania klienta też. Twardo w zaparte idą ze telefon na raty. Koniec tematu.
Jak do tej pory chwaliłem was to dzis poszliście po bandzie.
Taka decyzja to strzał w stopę .... waszą stopę
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

shinzin,

obecnie we wszystkich kanałach sprzedaży dla osób przedłużających umowę w smartDOM, dostępne będą tylko oferty ratalne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sloniatko1956
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 27 gru 2014, o 10:43
Lokalizacja: Mielec

Re: SmartDOM

Post autor: sloniatko1956 »

shinzin pisze:Wczoraj ? o 10 jeszcze działało a teraz flaki ...
Wiem jedno jeśli nie przedłużę umowy w SD rozwiązuję umowę bo to kpina.
Jeśli przedłużając kończącą się wcześniejsza umowę np. na telefon i zgodnie z prawem obniżysz abonament - to ta szmaciana firma podniesie Ci abonament bez ostrzeżenia w trakcie trwania umowy np na Internet czy TV.

Na reklamację nawet Ci nie odpowiedzą poprawnie - pisząc mętnie prawnie pisma. Proszą się jak nic - o wysłanie do nich prokuratury! :evil:
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: SmartDOM

Post autor: bquote »

shinzin pisze:Pójście do salonu nic nie daje. Kontakt z działem utrzymania klienta też. Twardo w zaparte idą ze telefon na raty. Koniec tematu.
Jak do tej pory chwaliłem was to dzis poszliście po bandzie.
Taka decyzja to strzał w stopę .... waszą stopę
Plus poprostu zachował się bardzo nieetycznie mówiąc grzeczniej. Modyfikacja warunków umowy w trakcie jej trwania bez poinformowania Klienta, no bardzo niemiłe i nie fair w stosunku do tych, którzy zdążyli w weekend zrobić przedłużenie jeszcze na warunkach opisanych w umowie i regulaminie.
Zachętą było przystąpienie do programu SmartDom, gdzie słowo Smart określa Plusa, jako inteligentnego mistrza marketingu by naciągnąć Klientów a po jakimś czasie powiedzieć im "słuchajcie, mamy Was więcej w statystykach, daliśmy wam jakiegoś rabatu ale teraz tylko tyle możemy dać, telefon kupcie sobie w elektromarkecie albo bądźcie nieSmart i zapłaćcie nam cenę rynkową rozłożoną na raty plus koszty abonamentu".

Dziękujemy i gratulujemy podejścia..
ollalaola
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 17 mar 2016, o 16:34

Re: SmartDOM

Post autor: ollalaola »

ollalaola pisze:Witam, pisze i ja ,poniewaz jest tyle niejasności odnosnie programu Smartdom,ze nie chcialabym powielac blędów innych abonentow.
Ww wrzesniu 2014 zmienilam umowe ( podwyzszyłam zobowiazanie) na telewizje w CP, aby byla uprawniajaca do programu Smartdom i tak tez sie stalo. Umowa jest na 29 miesiecy i nie mam zamiaru z niej rezygnowac.Jezeli zajdzie taka potrzeba moge ja przedłuzyc. We wrzesniu 2014 roku zawarłam jako I Umowe - umowe na abonament telefoniczny ze zobowiazaniem 109,99 plan LTE109,99M (14M00). Było to przeniesienie numeru.Umowa na 24 miesiace, Jako druga umowe mam rowniez zawarta we wrzesniu 2014 r umowe na Internet POWER LTE 25 GB( LTE1Z). Ta umowa jest rabatowana kwota 48,90.
Moje pytanie jest takie. Czy w chwili obecnej moge w sklepie internetowych na stronie Plusa przedłuzyc obydwie umowy- mysle o abonamencie telefonicznym i internecie zachowujac dotychczasowe znizki.
Chciałabym przedłuzyc umowe na abonament tel z planem za 109,99 lub 119,99 zł ( jeszce nie jestem zdecydowana) Interesuje mnie telefon Huawei P8LTE ( nie lite) za odpowiednio 89 lub 3 zł. Abonamet po rabacie Smartdom 50% czyli 55 lub 60 zł, oraz umowa na internet za 59,9zł ( albo to bedzie sam sim albo z urzadzeniem).Po rabacie do zapłaty 11 zł.
Prosze o rzetelna informację, czy takiego przedłuzenia mogę dokonać przez stronę plusa http://www.plus.pl/ i odpowiednie rabaty sie nalicza automatycznie przy wystawianiu faktur.
Jezeli nie, to gdzie moge te umoiwy przedłuzyc na tych warunkach?
A więc umowa na telefon przedłuzona, znizka 50% zachowana, bo juz dostałam pierwsza fakture. Teraz pytanie odnosnie II umowy. Czy mogę przedłuzyc umowe na internet przez sklep internetowy, wybierając zobowiazanie za 59,9 zl? Chcialabym do tego modem Huawei E5573 LTE

Nie ma tam nic o zniżkach z programu Smartdom. Czy ten znizki beda zachowane?
W zalaczniku zrzut z ekranu.
Załączniki
2016-05-16.png
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: SmartDOM

Post autor: bquote »

ollalaola pisze: A więc umowa na telefon przedłuzona, znizka 50% zachowana, bo juz dostałam pierwsza fakture. Teraz pytanie odnosnie II umowy. Czy mogę przedłuzyc umowe na internet przez sklep internetowy, wybierając zobowiazanie za 59,9 zl? Chcialabym do tego modem Huawei E5573 LTE

Nie ma tam nic o zniżkach z programu Smartdom. Czy ten znizki beda zachowane?
W zalaczniku zrzut z ekranu.
Wystarczy, że wpiszesz numer telefonu, który chcesz przedłużyć przechodząc dalej lub na strona dedykowanej "przedłuż umowę" a przekonasz się, jaki Plus jest wdzięczny. Nie dostaniesz już oferty ze sprzętem w sklepie www.
Ale mimo wszystko spróbuj, może zdarzy się wyjątek, bo wpisanie numeru do niczego nie zobowiązuje, poznasz tylko ofertę dla Ciebie.
Awatar użytkownika
upel
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 7 maja 2015, o 00:05
Lokalizacja: okolice Warszawy

Re: SmartDOM

Post autor: upel »

Witam, chcialbym sie dowiedziec jaka jest minimalna kwota abonamentu telefonicznego bez sprzetu, tylko SIM w umowie uprawniajacej. Nie chce stracic znizek w SD na dwie pozostale uslugi, a konczy mi sie umowa uprawniajaca wlasnie, czyli umowa telefoniczna.

Wytapnięte z mojego Samsunga Galaxy Note 4 Gold (Exynos)
Znalazłeś/aś rozwiązanie problemu? Napisz, być może komuś pomożesz :-)
Nokia E72 -> LG L9 -> Samsung Note 3 -> Samsung Note 4 -> Samsung Note 5-> OnePlus 7T Pro
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

upel,
- aby zachować zniżki z tytułu smartDOM, wystarczy że przedłużając kontrakt na umowie uprawniającej nie obniżysz abonamentu.

ollalaola,
- zniżki w tym przypadku zostaną zachowane, oczywiście zakładając że wybrany przez Ciebie abonament nie jest niższy od obecnie przez Ciebie posiadanego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
upel
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 7 maja 2015, o 00:05
Lokalizacja: okolice Warszawy

Re: SmartDOM

Post autor: upel »

No tak, tylko teraz płacę 59,99, a przy dzisiejszych abonamentach i właściwie wszystkich usługach za darmo (co jest fajne) to mógłbym obniżyć sobie abonament na niższy.... Chyba, że wezmę 59,99 po prostu z telefonem, bo chciałbym ogólnie 49.99 bez telefonu...
Znalazłeś/aś rozwiązanie problemu? Napisz, być może komuś pomożesz :-)
Nokia E72 -> LG L9 -> Samsung Note 3 -> Samsung Note 4 -> Samsung Note 5-> OnePlus 7T Pro
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

upel,
- to już musisz przeliczyć, co Ci się bardziej opłaca: czy obniżyć abonament na umowie uprawniającej i stracić rabaty ze smartDOM, czy jednak utrzymać abonament w tej samej wysokości jednocześnie zachowując rabaty na pozostałych umowach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sloniatko1956
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 27 gru 2014, o 10:43
Lokalizacja: Mielec

Re: SmartDOM

Post autor: sloniatko1956 »

Nie dajcie się nabierać na sprzedaż łączoną! Najlepiej jak kupicie tu jedną usługę a np. Internet w innej firmie - polecam UPC. Macie pewność, że nikt Wam nie podniesie opłat przy przedłużaniu umów. Ta szmaciana firma Plus nie dość, że na stronie podczas kupowania nie pokazuje ostrzeżenia (zmienia dane na nich) i podnosi opłaty w innych usługach - to jeszcze nie stać ją na papierową odpowiedź. Boją się zapewne podpisu pod tymi bzdurami i pozwów.
ODPOWIEDZ