Teraz jest 21 lis 2017, o 23:54

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: SmartDOM

Post18 paź 2017, o 10:47

patryk7588,

jeśli Twoje pytanie dotyczy abonamentu DUET 59,99 zł (z e-fakturą) - to może on stanowić umowę uprawniającą w obecnej odsłonie Programu SmartDOM, zgodnie z regulaminem:
https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cocodrillo1

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 08:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 09:42

Dzień dobry,

proszę o informację, czy w trakcie trwania umowy można zmienić nr telefonu do którego został przypisany rabat na Cyfrowy Polsat z programu Smartdom?
Mam dwa abonamenty w Plusie ( Ja+ 79.99 oraz Ja+69.99). Do pierwszego został dopisany rabat (nie miałem na to wpływu). Ta pierwsza umowa kończy się wcześniej niż umowa z CP, druga później. Tego pierwszego telefonu będzie niebawem używać moja córka, która nie potrzebuje tak dużego abonamentu. Chciałbym go początkiem przyszłego roku, kiedy pojawi się taka możliwość ze strony Plusa, zmienić (obniżyć) a rabat przypisać do tego drugiego abonamentu. Da się to zrobić?
dziękuję i pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 09:53

Witaj cocodrillo1,
- obniżając abonament stracisz rabat smartDOM, nie można go przenieść na inny numer.
Jeśli na tym drugim numerze będziesz przedłużał umowę, to możesz na nowo zostać objęty programem smartDOM i otrzymać rabat (o ile będą spełnione warunki co do umowy uprawniającej).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cocodrillo1

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 08:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 10:00

Dziękuję Ewa_Plus. Czy gdybym obniżył ten pierwszy abonament (teraz płace 69.99 z zieloną fakturą) do 49.90 też stracę rabat?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 10:15

cocodrillo1,
- jeśli będziesz przedłużał umowę przez nasz Dział Utrzymania Klienta (DUK), to jest szansa, że będzie można obniżyć abonament do 49,90 zł i zachować rabat. Musi to być jednak specjalna, dedykowana oferta. Konsultant DUK sprawdzi, czy jest dostępna dla Twojego numeru.
Skoro miałeś zamiar przedłużyć umowę z początkiem roku, to zapewne do końca kontraktu zostało Ci mniej niż 6 m-cy. Jeśli podesłałbyś mi ten numer przez formularz wraz z numerem kontaktowym (jeśli jest inny), to mogę zlecić kontakt naszego pracownika, który sprawdzi dostępne dla Ciebie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cocodrillo1

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 23 wrz 2014, o 08:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 10:32

Początkiem roku zaczyna się ten 6-cio miesięczny okres do końca kontraktu. Wtedy się zgłoszę do Was z prośbą o pomoc.
Jeszcze jedna kwestia. Co dzieje się z umową abonamentową po zakończeniu kontraktu? Rozumiem, że przechodzi na czas nieokreślony. Czy wysokość abonamentu się zmienia? Jaki jest okres wypowiedzenia?

Dziękuję za wyjaśnienia, pozdrawiam serdecznie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 10:58

cocodrillo1,
- zgadza się, po zakończeniu kontraktu umowa przechodzi na czas nieokreślony. Wysokość abonamentu Ci się nie zmieni.
Okres wypowiedzenia to 30 dni, które liczone są od pierwszego dnia Twojego cyklu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

slaveq

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 3 lut 2016, o 20:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 15:52

Szanowna Pani.
Jestem użytkownikiem SD, jego pierwszej edycji. Umowa uprawniająca to CP, druga umowa to internet (50%) i trzecia telefon z taką zniżką, że za abo płacę 1 zł. Czy można do mojej oferty dołożyć jeszcze jeden numer? Jakie wtedy dostanę zniżki?
Z poważaniem. SK.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: SmartDOM

Post25 paź 2017, o 17:00

slaveq,

jaka dokładnie usługa interesuje Cię? Chodzi o dodatkową ofertę w Plus Abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

slaveq

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 3 lut 2016, o 20:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post26 paź 2017, o 11:05

Tak. Chciałbym dołożyć do SM jeszcze jeden abonament telefoniczny.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: SmartDOM

Post26 paź 2017, o 12:02

slaveq,

slaveq napisał(a):jeszcze jeden abonament telefoniczny.

możesz uzyskać dodatkowy benefit w postaci 10 zł upustu na abonament, zgodnie z paragrafem 2 Regulaminu Programu smartDOM https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf.
Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

largo

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39/29
  • Model telefonu: Samsung S8

Na wniosek CP zmiany w rabatowaniu SmartDom

Post27 paź 2017, o 19:03

Ze względu na propozycję Cyfrowego Polsatu o zmianę rabatowego 2-go produktu z CP zmieniono na abonament w Plusie... Zgodziłem się z miesięcznym zawieszenie rabatu bo na abonament miałem 100% rabatu ale od kolejnego miesiąca miało być 50% rabatu. Ale Plus jak to Plus ma w dupie ustalenia miedzy "firmami" naliczył mi 100% abonamentu. Po rozmowie z BOK CP stwierdzili że rabat powinien być za to BOK Plusa umył ręce napisz Pan reklamacje "może" się uda a może nie ale polecono mi zapłacić CAŁĄ FAKTURĘ, zapłaciłem po czym Plus uznał reklamację i obniżył abonament za telefon o 50% (30zł) faktura opoiewa na -30,00zł płatna do 2.10 (we wniosku wnioskowałem o zrobienie nadpłaty) - Faktura korygująca wystawiona 18.10 a dziś jest 27.10 i nadpłaty nie widać ani nie słychać...

PLUS MOŻE PRZETRZYMYWAĆ PIENIĄDZE SWOICH KLIENTÓW - ALE JAK KLIENT NIE ZAPŁACI W TERMINIE TO GROŻĄ KOMORNIKIEM itp.

A jak bym chciał zwrotu na konto prywatne to musiał bym sie PROSIĆ by łaskawie oddali pieniądze które wyłudzają "błędem systemu" musiał bym ile czekać czy może składać "REKLAMACJE" REKLAMACJI?


Naprawdę WSTYD dla PLUSA tak działając nie swoimi pieniędzmi !!!
Ostatnio edytowano 30 paź 2017, o 10:02 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: SmartDOM

Post30 paź 2017, o 10:17

largo,

przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli powstała nadpłata na koncie z tytułu rozpatrzonej reklamacji, to zostanie ona uwidoczniona na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy i przeznaczona na poczet przyszłych zobowiązań.
largo napisał(a):A jak bym chciał zwrotu na konto prywatne to musiał bym sie PROSIĆ by łaskawie oddali pieniądze które wyłudzają "błędem systemu" musiał bym ile czekać czy może składać "REKLAMACJE" REKLAMACJI?
W tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta lub wyślij pytanie na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

largo

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39/29
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: SmartDOM

Post30 paź 2017, o 19:41

Skoro została wystawiona faktura "korygująca" kwota powinna być widoczna na koncie abonenta jako nadpłata... To PLUS zawalił jak zawsze z rozliczeniem a teraz ma problem ze zwrotem... Jak to piszą w możliwie najkrótszym czasie zostanie zrobiona nadpłata dziś mija kolejny dzień...

[u]Co do zwrotu nadpłaty :[/u]
Żeby Plus zrobił zwrot na PRYWATNE KONTO musi powstać NADPŁATA na koncie abonenta - do czasu kiedy nie ma nadpłaty na koncie abonenta nie ma możliwości ZWROTU pieniędzy na konto bankowe klienta...

TERAZ rozumiem politykę PLUS-a wykorzystuje NIE SWOJE PIENIĄDZE jak najdłużej się da dla własnych celów i korzyści a klient może "czekać" ale jak klient ZALEGA kilka dni to już "straszymy" komornikiem.
Offline
Avatar użytkownika

ssiwiec

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 31 paź 2017, o 05:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69
  • Model telefonu: Samsung

Re: SmartDOM

Post31 paź 2017, o 06:02

Witam, już niedługo kończą mi się umowy na telefon i telewizję w ramach SD. Proszę o kontakt pracownika DUK w sprawie przedstawienia oferty na przedłużenie.

Pozdrawiam
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości