Teraz jest 19 lis 2017, o 09:36

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: SmartDOM

Post31 paź 2017, o 10:36

Witaj ssiwiec,

wysłałam Ci wiadomość w sprawie zlecenia prośby o kontakt naszego pracownika DUK – sprawdź proszę pocztę. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mover2002

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 7 sty 2016, o 12:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post31 paź 2017, o 16:00

Witam,
obecnie posiadam abonament w plusie za 59 zł i do tego telewizje jako 2 produkt w smart dom za którą płace po rabacie około 34 zł.
Niedługo kończy mi się abonament w plusie i pytanie moje brzmi jaki jest minimalny abonament upoważniający do zniżki i czy o zniżce decyduje tylko abonament czy abonament z ratami za telefon?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4322
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 421 razy

Re: SmartDOM

Post31 paź 2017, o 16:57

Witaj mover2002,
- generalnie aby utrzymać rabaty z tyt. smartDOM należy zachować abonament na tym samym poziomie (ewentualnie wyższym). Istotny jest sam abonament, raty za telefon nie mają wpływu.

Ewa_Plus napisał(a):- jeśli będziesz przedłużał umowę przez nasz Dział Utrzymania Klienta (DUK), to jest szansa, że będzie można obniżyć abonament do 49,90 zł i zachować rabat. Musi to być jednak specjalna, dedykowana oferta. Konsultant DUK sprawdzi, czy jest dostępna dla Twojego numeru.
(...) Jeśli podesłałbyś mi ten numer przez formularz wraz z numerem kontaktowym (jeśli jest inny), to mogę zlecić kontakt naszego pracownika, który sprawdzi dostępne dla Ciebie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: SmartDOM

Post6 lis 2017, o 20:31

W dniu 30.10.2015 r. zawarłam z Polkomtelem umowę(aneks) na abonament Ja+79,99(69,99 zł po rabacie za e-fakturę) oraz umowę zintegrowaną z PlusBankiem na Konto Plus. Czas oznaczony umowy abonamentowej upływa 30.01.2018r. W dniu dzisiejszym w Puncie Sprzedaży przekonywano mnie, że jeśli przedłużę umowę i skorzystam np. z oferty "Abonament dla Dwojga" z ceną 59,99zł (49,99 zł w smartDom ?), to w dalszym ciągu będą mogła korzystać z bonusów obniżających mój rachunek za abonament, zależnie od ilości wybranych możliwości spośród:
- wydatki kartą min. 500 zł - bonus 10 zł,
- przelew wynagrodzenia na konto - bonus 10 zł,
- polecenie zapłaty za usługi Plus - bonus 5 zł
- przedłużenie umowy z Plus - bonus 15 zł
a od 12 do 24 miesiąca odpowiednio mniej - 10 zł za wydatki kartą i 5 zł za przelew wynagrodzenia.
Mam wątpliwości, czy nie zostałam wprowadzona w błąd, gdyż zgodnie z "Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" pkt. II ust. 2 z Promocji mogą skorzystać osoby fizyczne, które zawarły nie wcześniej niż 10.10.2017 roku z Bankiem Umowę Zintegrowaną lub umowę o Kartę kredytową lub umowę o Kredyt gotówkowy. Ja taką umowę mam już zawartą 30.10.2015 r. i nie zamierzam zawierać umowy na kartę kredytową , ani na kredyt gotówkowy.
Czy w ogóle mogę liczyć na jakiekolwiek bonusy? Proszę mi to wyjaśnić w miarę szczegółowo.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: SmartDOM

Post7 lis 2017, o 12:28

bogdanjan,

bonus za płatności będzie Ci przyznany, pod warunkiem wykonania transakcji na odpowiednią kwotę. Bonus za polecenie zapłaty będzie naliczony, jeżeli będzie realizowany przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty zostanie w danym miesiącu wykonane. Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu. Nie będzie on również przyznany, zgodnie z regulaminem https://plusbank.pl/img/userfiles/pdf/c749d5972b58001ed6281a1f71423c45.pdf, pkt. II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, cyt.: jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4930
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 251 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: SmartDOM

Post7 lis 2017, o 16:33

Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 71
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: SmartDOM

Post8 lis 2017, o 12:54

Mam dwa telefony w Plusie na abonament. Na jednym kończy się niedługo umowa. Czy można na nim przedłużyć umowę i utworzyć smartdom z dwóch numerów telefonicznych? Drugi numer może być usługą uprawniającą, płace za niego 59,99 zł.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: SmartDOM

Post8 lis 2017, o 14:05

torre24,

w ramach Programu smartDOM, każda usługa musi być innego rodzaju, zatem rabat nie zostanie Ci naliczony. Na drugą usługę w Plus Abonament można otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
Możesz natomiast skorzystać z oferty Duet, w ramach której jest możliwość skorzystania z 8 umów:
- umowy głównej i
- 7 umów dodatkowych, z czego pierwsza jest rabatowana 0 zł miesięcznie, a za kolejne miesięczna opłata wynosi 25 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 71
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: SmartDOM

Post8 lis 2017, o 15:46

1. Wg jakiej procedury otrzymuje się rabat 10 zł? Jak wysokie muszą być abonamenty uprawniający i rabatowany?
2. Duet mogę utworzyć z numerem, który ma jeszcze ponad rok zobowiązanie? Wtedy byłby on nierabatowany, a mój kosztowałoby 25 zł czyli 85 zł w sumie?
Offline
Avatar użytkownika

aqua

PlusManiak

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): 31 mar 2011, o 12:17
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bez limitu i 15 GB N
  • Model telefonu: Lumia 925

Re: SmartDOM

Post8 lis 2017, o 16:58

Witam mam 2 numery w abonamencie po 49,99 każdy.Ile bym płacił za telewizję w najlepszym pakiecie i ile za internet w pakiecie bez limitu np. takim przy którym można oglądać treści z oferty VOD (hbo go , netflix itp.) ? Chodzi o internet domowy.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: SmartDOM

Post8 lis 2017, o 17:56

torre24,

torre24 napisał(a):Wg jakiej procedury otrzymuje się rabat 10 zł

zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf paragraf 2 punkt 2.
torre24 napisał(a):Duet mogę utworzyć z numerem, który ma jeszcze ponad rok zobowiązanie?

Podaj proszę numer tego telefonu poprzez ten formularz.

Witaj aqua,

na Nowej Umowie I otrzymasz 50% rabatu na abonament, natomiast zawierając Nową Umowę II uzyskasz upust na abonament w kwocie 18,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: SmartDOM

Post8 lis 2017, o 19:18

Witaj Marta_Plus
Marta_Plus napisał(a):bogdanjan,
bonus za płatności będzie Ci przyznany, pod warunkiem wykonania transakcji na odpowiednią kwotę. Bonus za polecenie zapłaty będzie naliczony, jeżeli będzie realizowany przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty zostanie w danym miesiącu wykonane. Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu.

Czyli co do bonusu z tytułu przedłużenia umowy sprzedawca wprowadził mnie w błąd??
Przeczytałam bardzo uważnie Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" i w dalszym ciągu mam wątpliwości dotyczące przyznania pozostałych bonusów.
1) Sprawa bonusu za płatność kartą wydaje się dość jasna, gdyż oprócz limitu wydatków min. 500 zł nie zawiera żadnych ograniczeń terminowych i można to chyba traktować jako kontynuację? Umowy Zintegrowanej. Chociaż zapis zawarty w pkt.II ust. 2 Regulaminu w dalszym ciągu budzi moje wątpliwości, bo uzależnia moje uczestnictwo w Promocji objętej Regulaminem od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017.
2) Bonusy za przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty mają wyraźne ograniczenie czasowe związane z terminem podpisania Umowy Zintegrowanej.
Odpowiednie cytaty z Regulaminu ..... pkt.II ust. 10
3) Uczestnikom Promocji, którym w danym Okresie rozliczeniowym przyznany został Bonus Plus 2 za
transakcje Kartą debetową naliczony zgodnie z pkt 2) powyżej i jednocześnie w danym Okresie
rozliczeniowym na Konto Plus Uczestnika Promocji przekazane zostało wynagrodzenie od pracodawcy
(nie dotyczy wpłat realizowanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
z rachunku firmowego na rachunek prywatny) lub świadczenie emerytalne/rentowe w kwocie min.
800 zł, przysługuje w danym miesiącu dodatkowy Bonus:
a) 10 zł od 1 do 12 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej oraz
b) 5 zł od 13 do 24 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej
o ile spełnione zostały warunki określone w niniejszym punkcie.

4) Uczestnikom Promocji, którym w danym Okresie rozliczeniowym przyznany został dodatkowy Bonus
za wynagrodzenie lub świadczenie emerytalne/rentowe naliczony zgodnie z pkt 3) powyżej
i jednocześnie w danym Okresie rozliczeniowym na Koncie Plus Uczestnika Promocji zrealizowane
zostało (i nie odwołane) przynajmniej jedno (1) polecenie zapłaty na rzecz Polkomtel lub Cyfrowy
Polsat, przysługuje w danym Okresie rozliczeniowym dodatkowy Bonus w wysokości 5 zł. Dodatkowy
Bonus, o którym mowa w niniejszym punkcie przysługuje w okresie od 1 do 12 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej o ile spełnione są warunki określone
w niniejszym punkcie

Oznacza to, że po 24 miesiącu mojej umowy, którą podpisałam przecież w październiku 2015 r. nie mogę otrzymać bonusu z tytułu przelewu wynagrodzenia, nie mówiąc już o bonusie za polecenie zapłaty.
3) A gdzie jest umieszczony ten zapis, że "Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu".
Czy mylę się w tym co napisałam wyżej?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: SmartDOM

Post9 lis 2017, o 11:26

Witaj bogdanjan,
bogdanjan napisał(a):Czyli co do bonusu z tytułu przedłużenia umowy sprzedawca wprowadził mnie w błąd??
nie mogę odnieść się do przeprowadzonej rozmowy, ale rzeczywiście informacja byłaby błędna, jeżeli nie minęły 24 miesiące od pierwszego dodatkowego bonusu za zawarcie umowy i podpisany byłby nowy aneks.
bogdanjan napisał(a):1) Sprawa bonusu za płatność kartą wydaje się dość jasna, gdyż oprócz limitu wydatków min. 500 zł nie zawiera żadnych ograniczeń terminowych i można to chyba traktować jako kontynuację? Umowy Zintegrowanej.
Tak - bonus za spełnienie warunków transakcyjności przyznawany jest zawsze.
bogdanjan napisał(a):Oznacza to, że po 24 miesiącu mojej umowy, którą podpisałam przecież w październiku 2015 r. nie mogę otrzymać bonusu z tytułu przelewu wynagrodzenia, nie mówiąc już o bonusie za polecenie zapłaty.
Jeśli uruchomisz polecenie zapłaty i dodatkowo będziesz przelewała wynagrodzenie na konto dodatkowe, to benefity z tego tytułu będą Ci przyznane przez Bank, nawet jak teraz przedłużasz umowę i nie upłynęło 24 miesiące od kontraktu z 2015 r. Jeżeli Klient nigdy nie miał naliczanych żadnych benefitów z tytułu podpisania umowy, to jeśli teraz przedłuży kontrakt, to benefity zaczną się naliczać. W odniesieniu do ostatniego cytowanego fragmentu, należy pamiętać, że jeżeli Klient miał wcześniej naliczane benefity w postaci 10 zł + 40 zł, a następnie 10 zł + 10 zł, to musi upłynąć 24 miesiące. Wynika to z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM” z dn. 01.07.2015 r., pkt. II. Zasady Promocji i tryb nagradza, cyt.: Bonus opisany w niniejszym punkcie może być przyznany raz na 24 miesiące.

bogdanjan napisał(a):3) A gdzie jest umieszczony ten zapis, że "Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu".
W obecnym Regulaminie Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM” z dn. 10.10.2017 r. (II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, pkt. 10, ppkt. 5) znajduje się zapis cyt.: Dodatkowy Bonus za podpisanie lub przedłużenie umowy o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat opisany w niniejszym punkcie 5) może być przyznany jeden raz w całym okresie korzystania przez Klienta z usług Polkomtel lub Cyfrowego Polsatu (w przypadku podpisania przez Klienta więcej niż 1 umowy spełniającej warunki do naliczenia dodatkowego Bonusu opisanego w niniejszym punkcie, kolejny dodatkowy Bonus nie zostanie naliczony).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: SmartDOM

Post9 lis 2017, o 17:10

Marta_Plus
Z dotychczasowej rozmowy nie mogę w dalszym ciągu zrozumieć jakie bonusy otrzymam po przedłużeniu umowy.
Dlaczego:
- na moją uwagę, że sprzedawca wprowadził mnie w błąd odpisujesz, że
rzeczywiście informacja byłaby błędna, jeżeli nie minęły 24 miesiące od pierwszego dodatkowego bonusu za zawarcie umowy i podpisany byłby nowy aneks.
ale parę zdań niżej piszesz
Jeśli uruchomisz polecenie zapłaty i dodatkowo będziesz przelewała wynagrodzenie na konto dodatkowe, to benefity z tego tytułu będą Ci przyznane przez Bank, nawet jak teraz przedłużasz umowę i nie upłynęło 24 miesiące od kontraktu z 2015 r.

Ponadto raz odsyłasz do Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" , a w innym miejscu do Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM".Konsekwentnie pomijasz moje uwagi dotyczące zapisów Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM", które jednoznacznie uzależniają możliwość uczestnictwa w Promocji od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017r. Wyciągam z tego wniosek, że w dalszym ciągu obowiązywałby mnie regulamin „Bonus Plus w programie smartDOM" - jeśli promocja nie została odwołana, bo tego nie wiem. Czy dobrze myślę ???A jeśli tak to na pewno nie otrzymam bonusu za polecenie zapłaty, bo ten jest przyznawany (zgodnie z Regulaminem Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" ) na okres 12 miesięcy od podpisania umowy o Konto Plus, a nie od przedłużenia umowy.
Proszę zatem o jednoznaczną i prostą odpowiedź w odniesieniu do konkretów, które przedstawiam poniżej.
1) Umowę na Abonament z Polkomtelem oraz Umowę Zintegrowaną, w wyniku której otwarte zostało Konto Plus, zawarłam w dniu 30.10.2015 r.
2)Okres oznaczony umowy upływa 30.01.2018 (27 miesięcy)
3)Pierwszy bonus za aktywne korzystanie z konta i za przedłużenie umowy naliczony został za miesiąc listopad 2015 i został on uwzględniony w fakturze wystawionej w grudniu 2015 r. ( mój okres rozliczeniowy 17.xx - 16.xx )
4) Bonus 40 zł + 10 zł otrzymywałam przez 6 miesięcy, a następnie 10 zł + 10 zł
5)W dniu 29.01.2018 r. udaję się do punktu sprzedaży i zawieram aneks do Umowy na Abonament.
6) Jakie bonusy i na jaki okres otrzymam po spełnieniu wymogów określonych w regulaminie - którym? : Bonus Plus czy Bonus Plus 2
7) Jeśli jest tak jak napisałam wyżej (patrz czerwony tekst) proszę uściślić zapisy z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" z 1.03.2017 , że
dodatkowy Bonus opisany w punkcie 5) - 7) może być przyznany raz na 24 miesiące
Od którego momentu liczone jest te 24 miesiące - od rozpoczęcia naliczania bonusu (czyli w moim przypadku od 11.2015 r.) , czy od zakończenia jego naliczania (czyli w moim przypadku od 30.10.2017 ,bo to będzie 24 miesiąc przyznawania bonusu z tytułu przedłużenia umowy). W innym punkcie sprzedawca twierdził właśnie, że musi minąć 2 lata od zakończenia naliczania bonusu za przedłużenie umowy, żeby można skorzystać z nowego.
oraz
Dodatkowy Bonus opisany w punkcie 7) nie będzie przyznany, jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
.Co to za rabaty smartDom przyznawane przez Polkomtel.? Rozumiem, że to nie BonusPlus?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: SmartDOM

Post10 lis 2017, o 15:04

bogdanjan,

zweryfikuję jeszcze opisane przez Ciebie kwestie i powrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości