Teraz jest 21 lis 2017, o 23:52

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: SmartDOM

Post10 lis 2017, o 18:57

Dziękuję i czekam cierpliwie :-)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post13 lis 2017, o 13:59

bogdanjan,
- skoro umowy podpisałaś w październiku 2015 r. to obowiązują Cię zapisy regulaminu „Bonus Plus w programie smartDOM”, zgodnie z którymi:

Uczestnikom promocji, którzy w danym miesiącu otrzymali Bonus za Transakcje Kartą debetową
naliczony zgodnie z pkt 2) powyżej i jednocześnie w danym okresie rozliczeniowym na Konto Plus
Uczestnika promocji przekazane zostało wynagrodzenie od pracodawcy (nie dotyczy wpłat
realizowanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą z rachunku firmowego
na rachunek prywatny) lub świadczenie emerytalne/rentowe, przysługuje w danym miesiącu
dodatkowy Bonus:
a) dla umów o Konto Plus zawartych do dnia 28.02.2017 r. w wysokości 5 zł,
b) dla umów o Konto Plus zawartych od dnia 01.03.2017 r. w wysokości:
i. 10 zł od 1 do 12 pełnego miesiąca od podpisania Umowy o Konto Plus oraz
ii. 5 zł od 13 do 24 pełnego miesiąca od podpisania Umowy o Konto Plus

Uczestnikom promocji, którzy w danym miesiącu otrzymali Bonus za wynagrodzenie lub
świadczenie emerytalne/rentowe naliczony zgodnie z pkt 3) powyżej i jednocześnie w danym
okresie rozliczeniowym na Koncie Plus Uczestnika promocji zrealizowane zostało (i nie odwołane)
przynajmniej jedno (1) polecenie zapłaty na rzecz Polkomtel lub Cyfrowy Polsat, przysługuje w
danym miesiącu dodatkowy Bonus w wysokości 5 zł. Bonus przysługuje w okresie od 1 do 12
pełnego miesiąca od podpisania Umowy o Konto Plus
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: SmartDOM

Post14 lis 2017, o 16:39

Ewa_Plus napisał(a):bogdanjan,
- skoro umowy podpisałaś w październiku 2015 r. to obowiązują Cię zapisy regulaminu „Bonus Plus w programie smartDOM”, zgodnie z którymi:

Uczestnikom promocji, którzy w danym miesiącu otrzymali Bonus za Transakcje Kartą debetową
naliczony zgodnie z pkt 2) powyżej i jednocześnie w danym okresie rozliczeniowym na Konto Plus
Uczestnika promocji przekazane zostało wynagrodzenie od pracodawcy (nie dotyczy wpłat
realizowanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą z rachunku firmowego
na rachunek prywatny) lub świadczenie emerytalne/rentowe, przysługuje w danym miesiącu
dodatkowy Bonus:
a) dla umów o Konto Plus zawartych do dnia 28.02.2017 r. w wysokości 5 zł,
b) dla umów o Konto Plus zawartych od dnia 01.03.2017 r. w wysokości:
i. 10 zł od 1 do 12 pełnego miesiąca od podpisania Umowy o Konto Plus oraz
ii. 5 zł od 13 do 24 pełnego miesiąca od podpisania Umowy o Konto Plus

Uczestnikom promocji, którzy w danym miesiącu otrzymali Bonus za wynagrodzenie lub
świadczenie emerytalne/rentowe naliczony zgodnie z pkt 3) powyżej i jednocześnie w danym
okresie rozliczeniowym na Koncie Plus Uczestnika promocji zrealizowane zostało (i nie odwołane)
przynajmniej jedno (1) polecenie zapłaty na rzecz Polkomtel lub Cyfrowy Polsat, przysługuje w
danym miesiącu dodatkowy Bonus w wysokości 5 zł. Bonus przysługuje w okresie od 1 do 12
pełnego miesiąca od podpisania Umowy o Konto Plus
.

Odpowiedź nie zawiera informacji na wszystkie moje pytania. Rozumiem, że Marta_plus "powróci z odpowiedzią".
Po wnikliwej analizie Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" doszłam do następujących wniosków:
1) po podpisaniu aneksu do umowy z Polkomtel po upływie 24 miesięcy od zawarcia poprzedniej Umowy na Abonament otrzymam
a)bonus w wys. 10 zł/m-c za korzystanie z karty debetowej,
b)bonus w wys. 5 zł/m-c za ewentualne przekazanie wynagrodzenia na konto w PlusBanku,
c)bonus w wys. 15 zł/m/c na okres 12 m-cy od podpisania aneksu (przedłużenie umowy) ???????????,
2) nie otrzymam bonusu 5 zł za polecenie zapłaty bo ten jest przyznawany na okres 12 miesięcy od podpisania umowy o Konto Plus, a nie od przedłużenia umowy,
3)w dalszym ciągu nie znam odpowiedzi na moje wątpliwości odnośnie tego jak rozumieć zapis z regulaminu pkt.II ust.7 pkt.7), że "dodatkowy Bonus opisany w punkcie 5) - 7) może być przyznany raz na 24 miesiące", a od tego zależy bonus z ppkt. c). Może ktoś jednoznacznie wyjaśnić, od którego momentu jest on liczony?
4)w dalszym ciągu nie wiem co oznacza zapis regulaminu pkt.II ust.7 pkt.7), z którego miałabym otrzymać bonus za przedłużenie umowy
Dodatkowy Bonus opisany w punkcie 7) nie będzie przyznany, jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
Czy dotyczy to jakichś innych rabatów nie objęte tym regulaminem? W pkt. 5) i 6) tego samego ustępu Regulaminu takich zapisów nie ma, chociaż dotyczą tego samego bonusu, a tylko innych okresów podpisywania umowy
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post14 lis 2017, o 18:37

bogdanjan,
ad. 1 i 2)
- potwierdzam.

ad. 3)
- pełny zapis brzmi:
Dodatkowy Bonus opisany w niniejszym punkcie może być przyznany raz na 24 miesiące (w przypadku podpisania przez Klienta więcej niż 1 Umowy spełniającej warunki do Bonusa w ciągu 24 miesięcy od dnia naliczenia Bonusa z niniejszego punktu kolejny Bonus nie zostanie naliczony).

Oznacza to, że w tym samym czasie możesz korzystać z tego bonusu tylko raz (dla jednej umowy).

ad. 4)
- jeśli już na tej umowie jest inny rabat. np. 50% za smartDOM, to wtedy nie możne on zostać skumulowany z tym Dodatkowym Bonusem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: SmartDOM

Post15 lis 2017, o 19:39

Ewa_Plus napisał(a):bogdanjan,
ad. 1 i 2)
- potwierdzam.

ad. 3)
- pełny zapis brzmi:
Dodatkowy Bonus opisany w niniejszym punkcie może być przyznany raz na 24 miesiące (w przypadku podpisania przez Klienta więcej niż 1 Umowy spełniającej warunki do Bonusa w ciągu 24 miesięcy od dnia naliczenia Bonusa z niniejszego punktu kolejny Bonus nie zostanie naliczony).

Oznacza to, że w tym samym czasie możesz korzystać z tego bonusu tylko raz (dla jednej umowy).

ad. 4)
- jeśli już na tej umowie jest inny rabat. np. 50% za smartDOM, to wtedy nie możne on zostać skumulowany z tym Dodatkowym Bonusem.

No wreszcie się wyjaśniło. Ale czy wcześniej żaden konsultant nie mógł tego napisać wprost, tylko sama musiałam do tego dojść ? Przecież opisałam dokładnie sytuację z moją umową. Brawo Ja!!!!
Offline
Avatar użytkownika

Apacz7

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 lis 2017, o 15:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: j5

Z abonamentu na karte

Post17 lis 2017, o 16:06

Witam mam Wzięty telefon w ofercie Smartdom jako 2 rzecz czyli za połówkę, za telewizor place 49,90, za telefon 45,98,
Umowa obowiązuje mnie jeszcze 1,5 roku. Czy jest mozliwosc przejscia z Abonamentu na Karte, i jakie będą wtedy koszty płacenia.
Ostatnio edytowano 17 lis 2017, o 16:53 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 301
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 134 razy
    Otrzymał podziękowań: 22 razy
  • Moja taryfa: sLTE tylko SIM
  • Model telefonu: HTC

Re: Z abonamentu na karte

Post17 lis 2017, o 16:13

Możliwość zawsze jest, ale w tej chwili podczas trwania umowy na czas oznaczony (1,5 roku), będzie do zapłacenia kara umowna, a dodatkowo stracisz rabat na SmartDom.
Offline
Avatar użytkownika

Apacz7

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 lis 2017, o 15:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: j5

Re: Z abonamentu na karte

Post17 lis 2017, o 16:23

okej czyli musze sie przemęczyc i pozostane w Abonamencie

A orientuje sie ktoś jaką oferte moge dostac jesli zdecyduje sie na Internet ? to będzie 3 oferta SmartDom. Interesuje mnie ten zestaw z Anteną zewnętrzną i routerem
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post17 lis 2017, o 16:53

Witaj Apacz7,
- w trakcie kontraktu nie da się przejść na kartę. Nawet jeśli opłaciłoby się karę za zerwanie umowy.
Jeśli chodzi o dobranie Internetu w ofercie smartDOM, to powiedz jeszcze kiedy przystąpiłeś do programu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Apacz7

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 lis 2017, o 15:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: j5

Re: SmartDOM

Post17 lis 2017, o 17:18

Telefon dobrałem do uslugi w dniu 15.05.2016r
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post17 lis 2017, o 17:42

Apacz7,
- zatem masz możliwość uzyskania rabatu 18,99 zł przy umowie na Internet. Trzeba jednak zwrócić uwagę, na promocję, w której zawierana będzie umowa. Niektóre promocje są wykluczone. Ich wykaz znajdziesz w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf

Jednak najlepiej będzie, jak zostawisz do siebie kontakt klikając na baner w moim podpisie. Oddzwoni do Ciebie wówczas nasz pracownik i przedstawi dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

KtosieG

PlusManiak

  • Posty: 130
  • Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 14:39
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Ostrzeżenia: 2
  • Moja taryfa: Mix7
  • Model telefonu: Motorola Moto X Play

Re: SmartDOM

Post21 lis 2017, o 17:23

Witam, jakoś w styczniu przedłużyłem umowę na internet i tv w ramach smartdom na mój numer (doładowania za 60zł). Wiem już że aby nie stracić rabatów muszę przedłużyć umowę za 60zł a w przypadku abonamentu jest to 70zł. Czy mam jakąś inną możliwość w obecnej sytuacji? Czy istnieje możliwość "przeniesienia" smartdomu na inny numer w plusie który spełnia warunki jeżeli chodzi o kwotę zasilania? Planowałem przenieść numer do innego operatora ale w obecnej sytuacji jestem w kropce i sam nie wiem co robić zbytnio.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: SmartDOM

Post21 lis 2017, o 17:59

Witaj KtosieG,

KtosieG napisał(a):Czy istnieje możliwość "przeniesienia" smartdomu na inny numer w plusie który spełnia warunki jeżeli chodzi o kwotę zasilania?

czy masz na myśli zmianę umowy uprawniającej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

KtosieG

PlusManiak

  • Posty: 130
  • Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 14:39
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Ostrzeżenia: 2
  • Moja taryfa: Mix7
  • Model telefonu: Motorola Moto X Play

Re: SmartDOM

Post21 lis 2017, o 22:54

Dokładnie tak
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 19 gości