SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

pafcioo,
dziękuję za numer zgłoszenia. Już przyśpieszam rozwiązanie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pafcioo
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 21:47

Re: SmartDOM

Post autor: pafcioo »

Marta_Plus dziękuję za przyspieszenie rozpatrzenia mojej reklamacji. Wszystko wyjaśnione, jest zgodnie z umową. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

pafcioo,
super :-) i cieszę się z pozytywnego finału. Pozdrawiam serdecznie. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek2017
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 sie 2017, o 12:21

Re: SmartDOM

Post autor: bartek2017 »

Posiadam obecnie w ramach SmartDOM-u telewizję do 24.10 jako główny oraz telefon do 6.12 jako drugi pakiet (abonament telefonu 70 zł, płacę 50% czyli 35,00 zł).

Czy jak wypowiem i zakończę umowę na telewizję 24.10, to czy będę uprawniony do skorzystania z nowego SmartDomu po tym terminie, zakładając, że np. przedłużę umowę na telefon za 50 zł miesięcznie?

Czy zostanie zaakceptowany minimum 60-dniowy termin posiadania abonamentu na telefon, za który płacę tylko 35,00 zł miesięcznie ( pełne zobowiązanie 70,00 zł miesięcznie)? Abonament byłby wtedy głównym zobowiązaniem. Kiedy należałoby go przedłużyć, żeby po 24-10-2017 móc zawrzeć nową umowę na pełen pakiet TV z 50% znizką?
Ostatnio zmieniony 22 sie 2017, o 12:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do odpowiedniego wątku i działu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

bartek2017,
bartek2017 pisze:Czy jak wypowiem i zakończę umowę na telewizję 24.10, to czy będę uprawniony do skorzystania z nowego SmartDomu po tym terminie, zakładając, że np. przedłużę umowę na telefon za 50 zł miesięcznie?
Tak. Obecny regulamin Programu SmartDOM 3: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf przewiduje, że w przypadku utraty posiadanych rabatów i po ich utracie po podpisaniu kolejnej umowy/umów spełniających warunki Programu można otrzymać rabat.
bartek2017 pisze:Czy zostanie zaakceptowany minimum 60-dniowy termin posiadania abonamentu na telefon, za który płacę tylko 35,00 zł miesięcznie ( pełne zobowiązanie 70,00 zł miesięcznie)?
Tak. Termin przedłużenia umowy na numer nie ma większego znaczenia. Ważna jest odpowiednia kwota abonamentu na produkcie uprawniającym oraz to, by w momencie zawierania nowej umowy na TV nie było żadnych rabatów wynikających z Programu SmartDOM 3.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
djey25
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 28 sie 2017, o 16:08

Drugi abonament

Post autor: djey25 »

Witam

Czy mogę wziąść drugi telefon na abonament i skorzystac z oferty smart dom ale przy pierwszym abonmencie juz skorzystałam z tej oferty mam telewizje,internet oraz telefon plusa i cyfrowego.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 16:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj djey25,

na jeden PESEL można zakupić tylko jeden zestaw w ramach programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

Witam , dziś kończy mi się umowa na numer uprawniający do zniżki SD , produkt 2. to internet -50% a 3. to tv -18,99zł posiadam jeszcze drugi numer w plusie , pytanie czy jak przeniosę numer uprawniający do SD to drugi numer może być przypisany jako uprawniający ? pozdrawiam :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dołas,
Dołas pisze:czy jak przeniosę numer uprawniający do SD
czy zamierzasz rozwiązać umowę uprawniającą i przenieść numer do innego operatora?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

rozważam taką opcje ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Dołas,

obniżka abonamentu na umowie uprawniającej lub jej rozwiązanie powoduje utratę rabatów z tytułu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

to poczekam na koniec umowy drugiego produktu - domowego LTE do listopada i przenoszę numer do tańszego operatora bo nawet nikt nie dzwonił z ofertą przedłużającą 8-)

czy coś się zmieniło odnośnie wysokości produktu uprawniającego czy wciąż kwota 49,99 jest najniższą? a nie ma jakiejś możliwości zmiany produktu uprawniają skoro mam 2 abonamenty w plusie? :-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Dołas,
jeśli sobie życzysz, to podeślij mi swój nr przez ten formularz. Zlecę od razu kontakt z konsultantem DUK.
Dołas pisze:czy coś się zmieniło odnośnie wysokości produktu uprawniającego czy wciąż kwota 49,99 jest najniższą? a nie ma jakiejś możliwości zmiany produktu uprawniają skoro mam 2 abonamenty w plusie?
Tak, to wciąż ta sama kwota w bieżącej odsłonie regulaminu SmartDOM (Program trwa od 07.10.2015 r. do 28.09.2017 r. z możliwością przedłużenia). Niestety zmiana tego produktu spowodowałaby utratę rabatów z Programu SmartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

Raczej nie bo za kwote 49,99zł a nawet taniej będę miał 2 abonamenty w innej sieci a nie 1 ;-)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Dołas pisze:Raczej nie bo za kwote 49,99zł a nawet taniej będę miał 2 abonamenty w innej sieci a nie 1 ;-)
Oferta i tak będzie gorsza niż Plush Abo w duecie. :-)
ODPOWIEDZ