SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 paź 2016, o 10:03
Re: SmartDOM
Witam.
Obecnie mam umowy:
1. Umowa abonament JA+ 59,99 z e-fakt (pozostało 4 miesiące)
2. Umowa TV 50zł + 10zł multiroom (przedłużona w czerwcu 2018 z 6 miesięcy gratis)
3. Umowa PLUS.30+ z e-fakturą
Nie mam zamiaru przedłużać 1. Czy w taki razie po zakończeniu tej umowy, umową uprawniająca zostanie 2, i dalej otrzymam rabat 10zł na 3?
Obecnie mam umowy:
1. Umowa abonament JA+ 59,99 z e-fakt (pozostało 4 miesiące)
2. Umowa TV 50zł + 10zł multiroom (przedłużona w czerwcu 2018 z 6 miesięcy gratis)
3. Umowa PLUS.30+ z e-fakturą
Nie mam zamiaru przedłużać 1. Czy w taki razie po zakończeniu tej umowy, umową uprawniająca zostanie 2, i dalej otrzymam rabat 10zł na 3?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj boras2000,
chcesz rozwiązać umowę uprawniającą po zakończonym okresie promocyjnym?
chcesz rozwiązać umowę uprawniającą po zakończonym okresie promocyjnym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Tak, na koniec okresu umownego.
Re: SmartDOM
boras2000,
- po rozwiązaniu umowy uprawniającej stracisz cały smartDOM.
- po rozwiązaniu umowy uprawniającej stracisz cały smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dzień dobry,
W ramach programu smartDOM I/II posiadam abonament telefoniczny 79,90 zł - umowa uprawniająca, jako drugi produkt z 50% rabatem - TV, jako trzeci rabatowany produkt: Internet . Mam następujące pytania:
1. Czy po przejściu umowy dotyczącej Internetu na czas nieoznaczony - rabat w ramach programu SmartDomI/II zostanie utrzymany? Czy promocja dotyczyła tylko 24 miesięcy, czyli czasu oznaczonego?
2. Czy przedłużając umowę abonamentową na telefon i tym samym "wskakując" do programu SmartDom4 mogę obniżyć abonament np. na 50 zł (promocyjny plan cenowy PLUS.50) czy muszę pozostawić najwyższy abonament tj. 60 zł.
Z góry dziękuję za odpowiedź
W ramach programu smartDOM I/II posiadam abonament telefoniczny 79,90 zł - umowa uprawniająca, jako drugi produkt z 50% rabatem - TV, jako trzeci rabatowany produkt: Internet . Mam następujące pytania:
1. Czy po przejściu umowy dotyczącej Internetu na czas nieoznaczony - rabat w ramach programu SmartDomI/II zostanie utrzymany? Czy promocja dotyczyła tylko 24 miesięcy, czyli czasu oznaczonego?
2. Czy przedłużając umowę abonamentową na telefon i tym samym "wskakując" do programu SmartDom4 mogę obniżyć abonament np. na 50 zł (promocyjny plan cenowy PLUS.50) czy muszę pozostawić najwyższy abonament tj. 60 zł.
Z góry dziękuję za odpowiedź
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj kate_W,
Tak.kate_W pisze:1. Czy po przejściu umowy dotyczącej Internetu na czas nieoznaczony - rabat w ramach programu SmartDomI/II zostanie utrzymany?
Aby zachować rabaty z poprzedniej odsłony programu smartDOM, po przejściu do smartDOM 4 konieczne jest zachowanie progu cenowego na umowie uprawniającej P1: Plus Abonament 49,90 PLN lub 39,90 PLN bez sprzętu/raty z e-fakturą.kate_W pisze:2. Czy przedłużając umowę abonamentową na telefon i tym samym "wskakując" do programu SmartDom4 mogę obniżyć abonament np. na 50 zł (promocyjny plan cenowy PLUS.50) czy muszę pozostawić najwyższy abonament tj. 60 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy, Smartdom
Witam
Chcialbym dowiedzieć się jak wyglądałaby w moim przypadku nowa umowa przy zachowaniu obecnych zniżek w Smartdom.
Mam abonament w Plusie Ja+ 149,99zl ze zniżką 50% dla osob z dysfunkcją narządu wzroku, za który płacę 70zl. Do tego mam Cyfrowy Polsat pakiet Familijny Max HD za 105zl ze zniżką 50% na drugi produkt w Smartdom, za który płacę 55zl. Do tego mam drugi abonament w Plusie Plus 60, za który płacę chyba 30 zl (albo 40zl). Umowa na główny abonament w Plusie kończy się 16.12.2018r. Chciałbym ją przedłużyć na nowych warunkach o ile nie stracę pozostałych zniżek, przede wszystkim tej w Cyfrowym Polsacie. Na jaką ofertę mogę liczyć?
Chcialbym dowiedzieć się jak wyglądałaby w moim przypadku nowa umowa przy zachowaniu obecnych zniżek w Smartdom.
Mam abonament w Plusie Ja+ 149,99zl ze zniżką 50% dla osob z dysfunkcją narządu wzroku, za który płacę 70zl. Do tego mam Cyfrowy Polsat pakiet Familijny Max HD za 105zl ze zniżką 50% na drugi produkt w Smartdom, za który płacę 55zl. Do tego mam drugi abonament w Plusie Plus 60, za który płacę chyba 30 zl (albo 40zl). Umowa na główny abonament w Plusie kończy się 16.12.2018r. Chciałbym ją przedłużyć na nowych warunkach o ile nie stracę pozostałych zniżek, przede wszystkim tej w Cyfrowym Polsacie. Na jaką ofertę mogę liczyć?
Ostatnio zmieniony 9 lip 2018, o 12:55 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj dred81,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.dred81 pisze:Chciałbym ją przedłużyć na nowych warunkach o ile nie stracę pozostałych zniżek, przede wszystkim tej w Cyfrowym Polsacie. Na jaką ofertę mogę liczyć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Podane progi w Smart dom dotyczą stanu przystąpienia do programu czy chwili przedłużenia? Jak mam obecnie abonament z telefonem bez rat to przy przedłużeniu umowy tylko sim jaki próg mnie obowiązuje?Marta_Plus pisze:Witaj kate_W,
Aby zachować rabaty z poprzedniej odsłony programu smartDOM, po przejściu do smartDOM 4 konieczne jest zachowanie progu cenowego na umowie uprawniającej P1: Plus Abonament 49,90 PLN lub 39,90 PLN bez sprzętu/raty z e-fakturą.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
1pietrek1,
wskazane progi dotyczą kwoty abonamentu w momencie przystąpienia do Programu smartDOM.1pietrek1 pisze:Podane progi w Smart dom dotyczą stanu przystąpienia do programu czy chwili przedłużenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czyli płacąc obecnie 69.99 z telefonem bez rat mogę przedłużyć za 40 zł tylko sim?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
1pietrek1,
kiedy przystąpiłeś do Programu SmartDOM?
kiedy przystąpiłeś do Programu SmartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
W maju 2014 Smart dom 1 superoferta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
1pietrek1,
zawarcie aneksu z kwotą 40 zł po uwzględnieniu rabatu za e-fakturę, nie będzie skutkowało utratą przyznanych rabatów.
zawarcie aneksu z kwotą 40 zł po uwzględnieniu rabatu za e-fakturę, nie będzie skutkowało utratą przyznanych rabatów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję za odpowiedz, nawet mimo, iż mam do tej pory abonament z telefonem bez rat?
Pytam dla upewnienia się aby nie stracić rabatów.
Pytam dla upewnienia się aby nie stracić rabatów.