SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 22:24
Re: SmartDOM
Mam pytanie o długość umowy w przypadku obecnego klienta. Jeśli posiadam tv w CP która nie bierze udziału w smartdom i przedłużam umowę na okres krótszy niż 24 miesiące, to czy można dobrać drugą usługę z rabatem smartdom 20 zł albo 50%?
Krótko mówiąc czy umowa uprawniająca w przypadku obecnego klienta musi być zawarta na okres przynajmniej 24 miesięcy?
Krótko mówiąc czy umowa uprawniająca w przypadku obecnego klienta musi być zawarta na okres przynajmniej 24 miesięcy?
Re: SmartDOM
Umowa uprawniająca nie musi być na 24 miesiące. Na forum są przypadki gdzie umowa uprawniającą ma kilka miesięcy do końca. Pamiętaj tylko aby przy przedłużeniu umowy uprawniającej nie obniżyć kwoty jej abonamentu.
Re: SmartDOM
Czy w SmartDOM rabatowanie występuje wg poziomu cen, czy kolejności zamówień? Bo czytam różnie, że ludzie muszą składać reklamacje. Chcialbym, żeby to wyglądało tak:
1.Abonament 39,99 + rata telefonu
2.Internet LTE 100GB za 45zł
3.Telewizja w Cyfrowym Polsacie - rabat 18,99
Czyli jeżeli internet LTE wychodzi drożej niż abonament to on będzie rabatowany?
1.Abonament 39,99 + rata telefonu
2.Internet LTE 100GB za 45zł
3.Telewizja w Cyfrowym Polsacie - rabat 18,99
Czyli jeżeli internet LTE wychodzi drożej niż abonament to on będzie rabatowany?
Re: SmartDOM
Tylko i wyłącznie kolejność zamówienia. Choć jest jeden wyjątek .Zamawiając w ten sam dzień to zawsze na nie korzyść klienta ,a jest wiele przypadków że nawet w innym terminie podpisana umowa ,a i tak wyjdzie że klient traci. Dlatego jest tak dużo reklamacji na tą usługę. Ja tak właśnie miałem ,ale że to były inne dni to reklamacja została uznana.
Re: SmartDOM
Czyli tu też trochę trzeba liczyć na trochę szczęścia a może inaczej brak pecha. Pytam, bo jeżeli pojawiłoby się jakieś happy days na LTE jak w tamtym roku, czyli kilka dni na 2x więcej GB to byłoby to zamawiane mniej więcej w tym samym czasie.
Re: SmartDOM
terasabos ,
- tak jak napisał patryk7588:
- ważna jest kolejność umów, jednak w przypadku podpisania jednego dnia więcej niż dwóch umów spełniających warunki, rabaty otrzymają dwie umowy o najniższym poziomie zobowiązania.
- tak jak napisał patryk7588:
peterka,patryk7588 pisze:Umowa uprawniająca nie musi być na 24 miesiące
- ważna jest kolejność umów, jednak w przypadku podpisania jednego dnia więcej niż dwóch umów spełniających warunki, rabaty otrzymają dwie umowy o najniższym poziomie zobowiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
dzięki. czyli jak ktoś ma taryfe lte oszczędne i płaci po eof 9.99 i przedłuża na 18 miesięcy to rabat dostanie na inną usługę którą już posiada czyli drugiego voica. Bo znajomy tak ma
Re: SmartDOM
terasabos,
- czy chcesz przedłużyć umowę na jednym numerze voice, a rabat z tytułu smartDOM otrzymać na innym numerze voice, który posiadasz?
- czy chcesz przedłużyć umowę na jednym numerze voice, a rabat z tytułu smartDOM otrzymać na innym numerze voice, który posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Ja mam tylko tv z CP. Ale kolega z roboty ma abon w plus w lte oszczędne 19.99/9.99 i ma też drugi numer w plusie na karte który chciały zrobić w abonamencie i pytał czy może dostać jakiś rabat na ten nowy abonament.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
terasabos,
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3, wymagana kwota abonamentu dla umowy uprawniającej dla obecnych Klientów to 49.90 zł. Zatem Twój kolega ma obecnie za niski abonament, aby przystąpić do Programu.
Aktualnie nie ma już możliwości połączenia dwóch usług Plus Abonament i uzyskania rabatu 50%.
Warunkiem otrzymania upustu 10 zł jest minimalna wartość miesięcznego zobowiązania 49,90 zł.
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3, wymagana kwota abonamentu dla umowy uprawniającej dla obecnych Klientów to 49.90 zł. Zatem Twój kolega ma obecnie za niski abonament, aby przystąpić do Programu.
Aktualnie nie ma już możliwości połączenia dwóch usług Plus Abonament i uzyskania rabatu 50%.
Warunkiem otrzymania upustu 10 zł jest minimalna wartość miesięcznego zobowiązania 49,90 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Moja mama ma u Państwa abonament na telefon 29,90 od 10 miesięcy. Nie kwalifikuje się do SMART DOM ale czy przysługuje jej rabat 20 złotych na drugi produkt np. Internet LTE? Jeżeli tak, to czy zamawiając internet LTE umowa na 12 miesięcy trzeba gdzieś to zaznaczyć przy zamawianiu czy samo wyjdzie przy płaceniu rachunku?
Re: SmartDOM
Przysługuje jej rabat na internet 20 zł, ale zamówienie musi zrobić przez infolinię.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
peterka,
zgodnie z regulaminem programu smartDOM 3, http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1, punkt 8
Obecny Klient, którego minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na Umowie Uprawniającej jest:
a. niższa niż 49,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament/Komórka Stacjonarna/Plus Internet/Internet w CP/TV w CP lub
b. niższa niż 50 zł z VAT w ofercie standardowej i niższa niż 30/60 zł z VAT w ofercie elastycznej odpowiednio dla Umowy Plus Mix5, na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II zawartej na warunkach określonych w § 1 ust. 4 i pod warunkiem, że zostanie zawarta w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę przy udziale środków porozumiewania się na odległość, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł z VAT („Upust specjalny”). Pozostałe warunki dotyczące Upustu specjalnego są określone w § 1 ust. 4 i są analogiczne, jak w przypadku Rabatu.
zgodnie z regulaminem programu smartDOM 3, http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1, punkt 8
Obecny Klient, którego minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na Umowie Uprawniającej jest:
a. niższa niż 49,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament/Komórka Stacjonarna/Plus Internet/Internet w CP/TV w CP lub
b. niższa niż 50 zł z VAT w ofercie standardowej i niższa niż 30/60 zł z VAT w ofercie elastycznej odpowiednio dla Umowy Plus Mix5, na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II zawartej na warunkach określonych w § 1 ust. 4 i pod warunkiem, że zostanie zawarta w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę przy udziale środków porozumiewania się na odległość, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł z VAT („Upust specjalny”). Pozostałe warunki dotyczące Upustu specjalnego są określone w § 1 ust. 4 i są analogiczne, jak w przypadku Rabatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
Czy mogę się spodziewać pomocy w tej sprawie? Złożyłem 2 reklamacje dostałem odpowiedź odmowną z wyjaśnieniem że konfiguracja Smartfirma nie pasuje do Ja + Rodzina (Pierwszy konsultant twierdził że podpisuję umowy w promocji SmartDom). Mam wrażenie że ta cała promocja smart-coś-tam jest tylko po to żeby oszukiwać ludzi bo nikt nie wie czy daną promocje dostanie (nie wynika to wprost z umowy w chwili jej zawierania, a konsultanci - każdy mówi coś innego). Przede wszystkim nie powinno być tak że w salonie Plusa pracują niekompetentni pracownicy którzy nie wiedzą co sprzedają (trudno mi uwierzyć że wprowadzają ludzi celowo w błąd). Generalnie sprawa nadaje się do nagłośnienia w mediach. Prośba o informacje czy ktoś z Plusa rzetelnie się tą sprawą zajmie.
Kesaldop
EDIT:
Prośba o pomoc co zrobić z brakiem kompetencji i fatalną obsługą pracowników infolinii Plusa i Cyfrowego Polsatu.
Generalnie od kilku tygodni odbijam się od infolinii Plusa i Cyfrowego Polsatu i oprócz sprzecznych informacji nic nie uzyskałem.
Opiszę jednak sprawę po kolei:
1. Przy podpisywaniu umowy na Ja+ Rodzina konsultant namówił mnie na przedłużenie umowy w cyfrowym Polsacie obiecując że jeśli podpiszę 2 umowy równocześnie otrzymam 50% na produkt cyfrowego Polsatu. Do umowy załączył regulamin produktu SmartDom który miał być podstawą do naliczenia 50% rabatu, który parafowałem w salonie na Chmielnej 19 dnia 24.10.2016 r. Nazwisko konsultanta jest mi znane (wynika to z Umowy). Poinformował mnie też że rabat zostanie naliczony od pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
2. Grzecznie czekałem ale kiedy w styczniu Polsat zaczął upominać się o wpłatę pełnej kwoty, zadzwoniłem do Polsatu który poinformował mnie że rabat mi nie przysługuje.
3. Wróciłem więc do Plusa (Infolinia) gdzie poinformowano mnie że rabat mi się jak najbardziej należy i że powinienem złożyć reklamacje.
4. Reklamacje oczywiście złożyłem a jednocześnie zacząłem się wgłębiać co jest z tą promocją nie tak że Cyfrowy Polsat Twierdzi że mi się nie należy a Plus twierdzi że mi należy. Zacząłem więc od kolejnego telefonu do cyfrowego Polsatu (infolinia) gdzie nagle poinformowano mnie że promocja jak najbardziej mi przysługuje i powinienem złożyć reklamację. Zacząłem składać reklamację, ale w trakcie rozmowy nastąpiło przerwanie połączenia i nowy konsultant stwierdziło że mi się jednak ta promocja nie należy. Pomimo to złożyłem reklamacje i uzyskałem od konsultanta informacje na jakiej podstawie promocja mi nie przysługuje. Konsultant powołał się na par 4 punkt 2 regulaminu (SmartDom).
5. Z tą informacją zadzwoniłem do infolinii Plusa i konsultant poinformował mnie że absolutnie ta promocja mnie obejmuje bo kosultant z Cyfrowego Polsatu się myli i nie rozumie że Ja + Rodzina jest pierwszym produktem.
6. Z tą informacją oddzwoniłem ponownie do Cyfrowego Polsatu gdzie powiedziano mi że podstawą odrzucenia rabatowania nie jest par 4.2 ale to że powinienem skorzystać z programu Smartfirma a nie SmartDom.
7. Z tą informacją oddzwoniłem na infolinię Plusa gdzie powiedziano że jednak rabat powinienem uzyskać jak najbardziej z programu Smartfirma.
8. Z tą informacją udałem się telefonicznie do Cyfrowego Polsatu gdzie powiedziano mi że rabat przysługuje mi z programu SmartFirma ale pracownik plusa pomylił kod rabatowy i dlatego nie otrzymałem rabaty i reklamacja powinna mi to załatwić.
9. Kolejny raz zadzwoniłem z tą inforamcją na infolinię Plusa gdzie dowiedziałem że rabat tak naprawdę przysługuje mi z programu SmartDom i że miał już kilka przypadków takiej sytuacji (zostały one pozytywnie rozpatrzone) pracownik powiedział że prawidłowo złożona reklamacja powinna szybko załatwić sprawę. Złożyłem więc kolejną reklamację.
10. Wczoraj dowiedziałem się że reklamacja została negatywnie rozpatrzona ze względu na to że SmatFirma mi nie przysługuje.
Powyższa historia przypomina Cyrk Monty Pytona ale to niestety rzeczywistość. Wszystkie te rozmowy są nagrane przez infolinie i wszystko można odsłuchać (to do pracowników Plusa). W mojej opinii jest to kompletny bałagan i nieprzygotowanie promocji, nie przeszkolenie pracowników Regulaminy są napisane w sposób kompletnie niezrozumiały a promocja przyznawana jest po podpisaniu umowy (nie ujmuje ona w chwili podpisywania docelowych ustaleń a jedynie dołącza się do umowy regulamin promocji) Efekt jest taki że jest szerokie pole do naciągania przez sprzedawców / konsultantów zwykłych ludzi którzy potem są kołowani przez kolejnych konsultantów z infolinii i nie są w stanie trafić na kompetentną osobę która sprawę wyjaśni. Dział reklamacji działa z kolei w oderwaniu od infolinii, rozpatruje sprawy pobieżnie nie biorąc pod uwagę całej sytuacji a jedynie jak się wykręcić z problemu. Generalnie najlepiej uciekać jak najdalej od takich promocji bo jak ktoś da się nabrać to później nie ma szans odkręcić sytuacji bo każdy mówi coś innego a reklamacje są odrzucane. Według mnie takimi sytuacjami powinny się zainteresować władze które nadzorują firmy telekomunikacyjne i organizacje konsumenckie (do których prawdopodobnie się będę musiał udać) gdyż konstrukcja promocji i sposób jej dystrybucji i nieczytelność zapisów powodują że jej uzyskanie jest loterią oraz daje duże pole do nadużyć przez sprzedawców w punktach dystrybucyjnych (konsultanci mają prawdopodobnie prowizje od podpisanej umowy lub mają limit umów do zawarcia). Nawet nie chodzi o te kilkaset złoty ale zwykłe oszustwo które nie można aprobować bo będzie tego coraz więcej. Kilkanaście lat płaciłem abonament w jednej i w drugiej firmie i nie spodziewałem się idąc do salonu że trzeba traktować tak dużą firmę jak Plus jak parabank - czyli jak potencjalnego naciągacza. Ostrzegam wszystkich przez korzystaniem z tej promocji. Jeśli ktoś miał do czynienia z podobną sytuacją lub ma sugestie jak sprawę załatwić - prośba o pomoc.
Czy mogę się spodziewać pomocy w tej sprawie? Złożyłem 2 reklamacje dostałem odpowiedź odmowną z wyjaśnieniem że konfiguracja Smartfirma nie pasuje do Ja + Rodzina (Pierwszy konsultant twierdził że podpisuję umowy w promocji SmartDom). Mam wrażenie że ta cała promocja smart-coś-tam jest tylko po to żeby oszukiwać ludzi bo nikt nie wie czy daną promocje dostanie (nie wynika to wprost z umowy w chwili jej zawierania, a konsultanci - każdy mówi coś innego). Przede wszystkim nie powinno być tak że w salonie Plusa pracują niekompetentni pracownicy którzy nie wiedzą co sprzedają (trudno mi uwierzyć że wprowadzają ludzi celowo w błąd). Generalnie sprawa nadaje się do nagłośnienia w mediach. Prośba o informacje czy ktoś z Plusa rzetelnie się tą sprawą zajmie.
Kesaldop
EDIT:
Prośba o pomoc co zrobić z brakiem kompetencji i fatalną obsługą pracowników infolinii Plusa i Cyfrowego Polsatu.
Generalnie od kilku tygodni odbijam się od infolinii Plusa i Cyfrowego Polsatu i oprócz sprzecznych informacji nic nie uzyskałem.
Opiszę jednak sprawę po kolei:
1. Przy podpisywaniu umowy na Ja+ Rodzina konsultant namówił mnie na przedłużenie umowy w cyfrowym Polsacie obiecując że jeśli podpiszę 2 umowy równocześnie otrzymam 50% na produkt cyfrowego Polsatu. Do umowy załączył regulamin produktu SmartDom który miał być podstawą do naliczenia 50% rabatu, który parafowałem w salonie na Chmielnej 19 dnia 24.10.2016 r. Nazwisko konsultanta jest mi znane (wynika to z Umowy). Poinformował mnie też że rabat zostanie naliczony od pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
2. Grzecznie czekałem ale kiedy w styczniu Polsat zaczął upominać się o wpłatę pełnej kwoty, zadzwoniłem do Polsatu który poinformował mnie że rabat mi nie przysługuje.
3. Wróciłem więc do Plusa (Infolinia) gdzie poinformowano mnie że rabat mi się jak najbardziej należy i że powinienem złożyć reklamacje.
4. Reklamacje oczywiście złożyłem a jednocześnie zacząłem się wgłębiać co jest z tą promocją nie tak że Cyfrowy Polsat Twierdzi że mi się nie należy a Plus twierdzi że mi należy. Zacząłem więc od kolejnego telefonu do cyfrowego Polsatu (infolinia) gdzie nagle poinformowano mnie że promocja jak najbardziej mi przysługuje i powinienem złożyć reklamację. Zacząłem składać reklamację, ale w trakcie rozmowy nastąpiło przerwanie połączenia i nowy konsultant stwierdziło że mi się jednak ta promocja nie należy. Pomimo to złożyłem reklamacje i uzyskałem od konsultanta informacje na jakiej podstawie promocja mi nie przysługuje. Konsultant powołał się na par 4 punkt 2 regulaminu (SmartDom).
5. Z tą informacją zadzwoniłem do infolinii Plusa i konsultant poinformował mnie że absolutnie ta promocja mnie obejmuje bo kosultant z Cyfrowego Polsatu się myli i nie rozumie że Ja + Rodzina jest pierwszym produktem.
6. Z tą informacją oddzwoniłem ponownie do Cyfrowego Polsatu gdzie powiedziano mi że podstawą odrzucenia rabatowania nie jest par 4.2 ale to że powinienem skorzystać z programu Smartfirma a nie SmartDom.
7. Z tą informacją oddzwoniłem na infolinię Plusa gdzie powiedziano że jednak rabat powinienem uzyskać jak najbardziej z programu Smartfirma.
8. Z tą informacją udałem się telefonicznie do Cyfrowego Polsatu gdzie powiedziano mi że rabat przysługuje mi z programu SmartFirma ale pracownik plusa pomylił kod rabatowy i dlatego nie otrzymałem rabaty i reklamacja powinna mi to załatwić.
9. Kolejny raz zadzwoniłem z tą inforamcją na infolinię Plusa gdzie dowiedziałem że rabat tak naprawdę przysługuje mi z programu SmartDom i że miał już kilka przypadków takiej sytuacji (zostały one pozytywnie rozpatrzone) pracownik powiedział że prawidłowo złożona reklamacja powinna szybko załatwić sprawę. Złożyłem więc kolejną reklamację.
10. Wczoraj dowiedziałem się że reklamacja została negatywnie rozpatrzona ze względu na to że SmatFirma mi nie przysługuje.
Powyższa historia przypomina Cyrk Monty Pytona ale to niestety rzeczywistość. Wszystkie te rozmowy są nagrane przez infolinie i wszystko można odsłuchać (to do pracowników Plusa). W mojej opinii jest to kompletny bałagan i nieprzygotowanie promocji, nie przeszkolenie pracowników Regulaminy są napisane w sposób kompletnie niezrozumiały a promocja przyznawana jest po podpisaniu umowy (nie ujmuje ona w chwili podpisywania docelowych ustaleń a jedynie dołącza się do umowy regulamin promocji) Efekt jest taki że jest szerokie pole do naciągania przez sprzedawców / konsultantów zwykłych ludzi którzy potem są kołowani przez kolejnych konsultantów z infolinii i nie są w stanie trafić na kompetentną osobę która sprawę wyjaśni. Dział reklamacji działa z kolei w oderwaniu od infolinii, rozpatruje sprawy pobieżnie nie biorąc pod uwagę całej sytuacji a jedynie jak się wykręcić z problemu. Generalnie najlepiej uciekać jak najdalej od takich promocji bo jak ktoś da się nabrać to później nie ma szans odkręcić sytuacji bo każdy mówi coś innego a reklamacje są odrzucane. Według mnie takimi sytuacjami powinny się zainteresować władze które nadzorują firmy telekomunikacyjne i organizacje konsumenckie (do których prawdopodobnie się będę musiał udać) gdyż konstrukcja promocji i sposób jej dystrybucji i nieczytelność zapisów powodują że jej uzyskanie jest loterią oraz daje duże pole do nadużyć przez sprzedawców w punktach dystrybucyjnych (konsultanci mają prawdopodobnie prowizje od podpisanej umowy lub mają limit umów do zawarcia). Nawet nie chodzi o te kilkaset złoty ale zwykłe oszustwo które nie można aprobować bo będzie tego coraz więcej. Kilkanaście lat płaciłem abonament w jednej i w drugiej firmie i nie spodziewałem się idąc do salonu że trzeba traktować tak dużą firmę jak Plus jak parabank - czyli jak potencjalnego naciągacza. Ostrzegam wszystkich przez korzystaniem z tej promocji. Jeśli ktoś miał do czynienia z podobną sytuacją lub ma sugestie jak sprawę załatwić - prośba o pomoc.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2017, o 02:20 przez Kesaldop, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: SmartDOM
Witaj Kesaldop,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie z prośbą o ponowną weryfikację przedstawionego problemu.
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie z prośbą o ponowną weryfikację przedstawionego problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ