SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
paolo92
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 paź 2014, o 18:57

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: paolo92 »

Dopóki korzystam to jest to moje zobowiązanie, z Pana wypowiedzi wynika, że nie jest pozostała kwota moim zobowiązaniem, czyli nie muszę płacić - absurd.
Proszę sprawdzić w SJP co się kryje pod pojęciem zobowiązanie, aby nie formułował Pan zdań wewnętrznie sprzecznych.
Jeżeli mam na fakturze i w umowie, wartość do zapłaty co miesiąc minimalnie 69 zł, to jest to moje comiesięczne zobowiązanie.
Regulamin przewidział przypadki obniżenia zobowiązania, co pociąga za sobą pewne skutki, ale dopóki moja wartość miesięcznego zobowiązania wynosi 69 zł, to spełniam warunki regulaminu.

"Minimalne miesięczne zobowiązanie" jest to pojęcie bardzo szerokie, można pod nie praktycznie wszystko podciągnąć co jest na fakturze, w związku z czym w nowym regulaminie państwa prawnicy naprawili ten błąd i stworzyli wykluczenia, aby ograniczyć zasięg tego sformułowania.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Magda_Plus »

paolo92 dziękuję za Twoją opinię , niemniej podtrzymuję przestawione wcześniej stanowisko. Jeśli nie zgadzasz się z nim, proszę złóż reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paolo92
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 30 paź 2014, o 18:57

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: paolo92 »

Magda_Plus no tak, w sumie nie płaca Pani (i pracownikom Plusa) za pomoc klientom tylko za zdzieranie z nich, wprowadzanie w błąd, aby tylko podpisali umowę, a później "drogi kliencie" radź se sam...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Krzysiek_Plus »

paolo92, na forum niestety nie jesteśmy w stanie w tej sprawie pomóc, gdyż numer nie spełnia wymagań promocji Super SmartDom, pozostaje zgłoszenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paolo92
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 30 paź 2014, o 18:57

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: paolo92 »

Spełniam te warunki, natomiast Państwo bardzo zwężają pojęcie abonament i dodają własne wkluczeniu, które nie obowiązują, jeżeli nie znajdują się w regulaminie.

Np. w państwa regulaminie jest wyjaśnienie tego pojęcia
Regulamin świadczenia usługtelekomunikacyjnychprzezPOLKOMTEL Sp. z o.o.dla Abonentów
§ 1 Postanowienia ogólne
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia po-siadają następujące znaczenie:
1.abonament-oplata za zapewnienie stałego utrzymania połączenia karty SIM z siecią POLKOMTEL oraz za inne usługi
Jak widać sam regulamin bardzo szeroko ujmuje to pojęcie, dlatego nie rozumiem dlaczego Pani i Pan Krzysztof sami zawężacie te pojęcie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Ewa_Plus »

paolo92 ,
- my nie mamy wpływu na kryteria, jakie przedstawia regulamin. Decyzje w spornych kwestiach podejmuje Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ruben
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 3 lip 2014, o 08:04

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Ruben »

Pozwolę się podczepić do tego tematu i proszę o informacje na temat rozliczania zniżek w smartDOMie.
Umowa uprawniająca to TV od CP za 60pln. W późniejszym czasie, tego samego dnia dokupione zostały abonament telefoniczny za 94pln i Power LTE za 59,90pln. Podczas podpisywania umowy konsultantka informowała, że rabat 50% będzie na abonamencie telefonicznym a na internet jako na trzeciej umowie będzie rabat 48,90pln.
W związku z faktem, iż numer był przenoszony to abonament podlega promocji 6m-cy bez opłat. W ostatniej fakturze za internet (piątej) naliczony został rabat 50% czyli taki, jaki zgodnie z ustaleniami miał być na abonamencie telefonicznym czyli drugiej usłudze zamiast 48,90pln jaki obowiązuje na trzeciej usłudze.
Dlaczego została zmieniona kolejność umów i tym samym wysokość rabatu, którą wcześniej uzgodniono z abonentem?
Konsultantka wyraźnie informowała, iż abonament za internet po rabacie będzie wynosił 11pln a tymczasem jest 29,95pln.
Napewno jest to rozbieżność między tym, co było ustalane podczas zawierania umowy a tym co jest obecnie. Pozostaje wyjaśnić, czy konsultantka wprowadziła w błąd (nie będzie to jedyna nieprawdziwa informacja) czy rabaty są naliczane nieprawidłowo?
Kabi82
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 lis 2014, o 15:23

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Kabi82 »

Witam
W moim przypadku przy zawieraniu umowy w ramach promocji smartdom. Nie zostałem poinformowany o obowiązkowym pakiecie 300mms który nie podlega zniżce,a jest zawarty w abonamencie. Także nie zostałem poinformowany,że pierwsza faktura przyjdzie 100%. Do tego jeszcze można byłoby dodać wiele żali,ale tu byłyby nie na temat. Ogólnie po ponad 10 latach korzystania z usług Plusa jestem mocno rozczarowany z tego jakie jest podejście do klienta. Myślałem,że każdej firmie zależy na utrzymaniu klienta przy sobie. :(
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: habish »

Rabat jest tylko na abonament a nie pakiety dodatkowe.
Sam rabat może być aktywny najpóźniej od 3 faktury.
To są podstawowe dane zawarte w regulaminie promocji...
paolo92
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 30 paź 2014, o 18:57

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: paolo92 »

patryk7588 pisze:Rabat jest tylko na abonament a nie pakiety dodatkowe.
Sam rabat może być aktywny najpóźniej od 3 faktury.
To są podstawowe dane zawarte w regulaminie promocji...
patryk7588, dowiedz się najpierw co to abonament, a później się wypowiadaj, polecam regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych :) http://www.plus.pl/documents/16/cec4279 ... c42b6f429a
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: habish »

Z twojego linku:
" abonament - oplata za zapewnienie stałego
utrzymania połączenia karty SIM z siecią
POLKOMTEL oraz za inne usługi"
Nie rozumiem co to wnosi do tematu.
paolo92
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 30 paź 2014, o 18:57

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: paolo92 »

Pakiety są usługami dodatkowymi, także są częścią abonamentu. A to jest sprzeczne z tym co napisałeś.
justynap8383
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 lis 2014, o 17:45

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: justynap8383 »

Witam.Jestem klientka sieci orange.Po rozmowie z konsultantem plusa zdecydowalam sie przeniesc numer i skorzystac z programu smartdom.Pierwsza usluga mial byc abonament telefoniczny w wys.49.99 (do tego telefon za 3zl.),druga usluga to internet za pol ceny,czyli 29.99 (do tego router za 3 zl),3 usluga miala byc telewizja w cyfrowym polsacie za zlotowke.Zgodnie z zapowiedzia przyjechal dzis kurier,ale przywiozl tylko router z umowa na internet(na marginesie-nie taka umowa na jaka umawialam sie z konsultantem)-bez telefonu oraz umowy na telefon.Udalo mi sie ustalic w telefonicznej rozmowie z konsultantem,ze druga umowa nie zostala przygotowana oraz wyslana naskutek jakiegos bledu,ktory zostanie naprawiony w ciagu najblizszych dni.Mam pytanie-czy bede mogla skorzystac z programu smartdom jesli obie umowy beda podpisane w roznych terminach?
paolo92
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 30 paź 2014, o 18:57

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: paolo92 »

Lepiej uważać, wolna amerykanka w tym plusie teraz, sam jestem klientem od ponad 7 lat i teraz wątpię abym kolejną umowę podpisał w tej sieci.
Konsultant przy sprzedaży mówi jedno, a później tylko napiszą, że nie spełnia pani warunków regulaminu, nawet gdy nie ma takiego zapisu w regulaminie, sami wywnioskują na swoją korzyść.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: smartDOM - jedno wielkie OSZUSTWO, KLAMSTWO !

Post autor: Ewa_Plus »

Ruben,
- podeślij mi swój numer telefonu oraz dane na jakie zawarta była umowa (imię i nazwisko, adres) przez ten formularz. Przekażę do Departamentu Reklamacji prośbę o zamianę zniżek na Twoich umowach, żeby były zgodnie z ustaleniami, jakie poczyniłeś z konsultantką.

Kabi82,
- rabat jest tylko na abonament, a nie na dodatkowe pakiety.
Zniżki pojawiają się najpóźniej w 2 fakturze, to też jest w regulaminie.

justynap8383,
- jeśli numer przenoszony z innej sieci ma być umową uprawniającą, a oferta jest z telefonem (z wyj. systemu ratalnego) to abonament powinien wynosić 59,90 zł a nie 49,90 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ